yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
quote:yamminisoma schreef op 05 januari 2009 @ 13:48:

Ja Marels het is mijn eerste kleinkindDat maakt het dubbel zo spannend, wat leuk zeg!
668, the neighbour of the Beast
Aha. Ik snap 'm. Lief van dat plaatjes plakken, maar dat gaat mij dan weer een brug te ver he

Liev doe maar, jij krijgt namelijk hele leuke kids:)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mooie plaatjes Q, ik snap het nu helemaal
Qwertu tegen het eind van de middag wordt er pas besloten om een infuus aan te brengen. Maar als ik weer telefonisch contact met Yamuna heb gehad zal ik direkt het nieuws hier vertellen
Godsakke zeg, proberen ze dat echt zo te plannen?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dus dan is yammini er met een beetje mazzel vanavond of morgenochtend.

Met een infuus duurt het niet nog drie dagen toch?
HPL, daarom heb ik het plaatje ook netjes achter een link gezet.

Ik lees nu trouwens pas dat ze eerst gel deden. Dan krijg je niet meteen wee-opwekkers volgens mij, maar gaan ze eerst kijken of het spontaan op gang komt met de gel. (Nou ja, "spontaan" dus. )
Pff, wat duurt het lang! Wat sneu voor Yamuna! Lijkt me vreselijk om zo lang te moeten wachten!

...
We gaan er maar van uit dat het morgen gaat worden.

Yaminnistante neemt vanmiddag ook gelijk de tandenborstel en schone kleren voor Yamman mee
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 januari 2009 @ 13:52:

Godsakke zeg, proberen ze dat echt zo te plannen?

Bij mij wel ja. (Maar ik heb ze het betaald gezet hoor. Ik ben vlák na het einde van de dagdienst pas bevallen. Tsssk. Wat denken ze wel niet. )

Nee, zonder dollen: geef ze eens ongelijk. Ingeleide bevallingen leveren vaker complicaties op, dus het lijkt me niet zo gek dat ze dat zo veel mogelijk binnen kantoortijden willen doen. In mijn geval wilden ze het zelfs aan het begin van de week doen, omdat de manier van inleiden dagen kon duren en ze wilden vóór het weekend klaar zijn.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 januari 2009 @ 13:36:

[...]

Webcam erbij!

Je kan ook te ver gaan natuurlijk

Ja, idd... ik bedoel dan zonder inzoomen op de daadwerkelijke geboorte.

Hierbij mooi omschreven door Lizzl in een ander forum: "In plaats daarvan word ik wat onpasselijk, angstig en verkamp mijn lichaam als ik een hoofd tussen benen zie verschijnen Ik weet dat het mooi is en blabla, maar zeg nou zelf.... het heeft wel iets weg van horror. Zo'n homp vlees dat uit je vagina komt - het is gewoon raar om aan beide zijden van je romp een hoofd te hebben"
ik sluit me aan bij MissMara, de reacties van HPL zijn echt geweldig :-D
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gewoon uitgaan van morgen, dan kan het alleen maar meevallen.

Dat kleinkind van u maakt er wel een cliffhanger van hoor!
Ja was er al bang voor toen ik hoorde dat ze eerst met gel aan de gang gingen

yamminisoma kun je de spanning nog een beetje aan?
Yamminisoma, heel lief dat u ons op de hoogte houdt! Uw kleindochter Madelief wordt morgenochtend om 11.25 uur geboren.
Jeetje zeg, ben de bevalling ook aan het volgen. Lijkt me voor Yamuna wel allemaal heel erg spannend, hoor. Maar wat lief dat we toch op de hoogte worden gehouden door Yamminisoma. Voor de hele familie Yam heel veel sterkte en succes!!!

Groetjes Marianne (uitgeteld 7-1-09)
Yaminisoma, als ze vanmiddag pas infuus gaan inbrengen, wordt het een lange zit ja. Arme Yamuna en Yamuman!
quote:Marianne1969 schreef op 05 januari 2009 @ 13:58:

Jeetje zeg, ben de bevalling ook aan het volgen. Lijkt me voor Yamuna wel allemaal heel erg spannend, hoor. Maar wat lief dat we toch op de hoogte worden gehouden door Yamminisoma. Voor de hele familie Yam heel veel sterkte en succes!!!

Groetjes Marianne (uitgeteld 7-1-09)Oeh, spannend, ga je ons ook zo op de hoogte houden
...
Marianne!

Open jij straks ook een topic?
Marianne ook jouw uur U komt dichter bij, ook heel spannend hoor. Zeker als je dit leest en volgt.

Voor jou wens ik een andere (lees snellere) bevalling toe
Zit Yamman erg in de zenuwen onderhand trouwens? Of valt dat nog mee?

En kan Yam zelf de zenuwen nog een beetje aan? Ze zit al zoooo lang te wachten op haar kindje, en dan duurt het nog zo lang. Wordt ze het al beu?
Yammie's geduld word steeds meer op de proef gesteld. Arme Yam en arme Yamman
Yammie's geduld word steeds meer op de proef gesteld. Arme Yam en arme Yamman
pffft ik zou er al lang mee gekapt zijn op deze manier.

Petje af voor Yam, Yamman yammini en de hele familie natuurlijk. Dit is zenuwslopend. En dat al 38 pagina's lang. ga bijna denken dat ik nog eerder beval (2-2-2009)

zou ook wat zijn als elke zwangere een eigen bevallings topic gaat openen! hahahaha wordt het nog drukker op de kinderen pijler.
quote:Livre schreef op 05 januari 2009 @ 13:58:

Yamminisoma, heel lief dat u ons op de hoogte houdt! Uw kleindochter Madelief wordt morgenochtend om 11.25 uur geboren. De eerste leuke naam die hier langs komt 'Madelief'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven