Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Wat is Inner Circle ?
De vrouw met wie een paar keer berichtjes gewisseld, is mogelijk nep. Ze schrijft dat zij in haar profiel Nederlands spreekt (ik heb enige twijfel) en in Geleen woont, woont in feite in Rusland. Een vrouw uit Rusland of Oekraïne is ten eerste te ver weg of anders een alarmbel. Redenen om niet te reageren of in een bericht haar af te wijzen. Ik wil iemand die in Nederland woont én niet liegt over het land waar ze woont en over haar moedertaal.

Kort gezegd: Ze valt door de mand en af.
World of Warcraft: Legion
Choco, die ervaring heb ik nog niet echt maar wel dat het met name vaak blijft bij profielen bekijken. Maar goed, ben zelf ook nog niet heel actief geweest om mannen aan te spreken;)
Hans, waarom denk je dat ze in rusland woont? Door de taal?

Ogut, inner circle is een datingsite en daar kan je op uitnodiging van iemand anders op. En Ic moet je toelaten. Bij aanvang was het een select groepje 'welgestelden' + mooie mensen met name in A'dam. Nu Nog wel veel hoog opgeleiden maar het is wel veel breder geworden qua doelgroep en locatie. Laatst sprak iemand me aan die gewoon vrachtwagen chauffeur was..
quote:Nijn-tje schreef op 08 november 2016 @ 21:57:

Hans, waarom denk je dat ze in rusland woont? Door de taal?.Nee, dat schreef ze met zoveel woorden. Het is niet slechts mijn vermoeden; dat zou anders inderdaad e voorbarig zijn.
Treez, klinkt wel erg leuk tussen jouw en date. Je bent er zelf trouwens ook bij als je afspreekt, als het voor jou te veel of snel is dan moet je daar zelfdenk ik iets van zeggen. Of er vanuit gaan dat hij ook gewoon graag bij je is en je er vooral niet druk over maken.

Choco, dat soort mannen heb je op elk medium, mijn ervaring zijn over het algemeen best positief met IC. Gewoon even door zoeken, er zitten ook echt wel leuke mannen tussen. Ik ben er wel achter dat niet iedereen ook berichten kan sturen, kreeg van een man een berichtje terug op iets wat ik enkele weken had gestuurd, met dat hij nu pas kon reageren omdat hij een betaald lidmaatschap had.

Hans, ik heb hier wel vaker gelezen dat er buitenlandse vrouwen op de sites zitten. Maar alle dames die hier mee schrijven wonen gewoon in Nederland en daten dus ook online. Denk dat je gewoon de verkeerde hebt getroffen, gewoon door met iemand anders.

Nijn, ben je al weer een beetje aan het rondkijken of hou je nog even pauze?

Ik heb mijn date van zaterdag laten weten dat het niets gaat worden. Gister een andere date gehad, in het echt ook aantrekkelijk, leuk gesprek gevoerd en hij appte uit zichzelf al weer dat hij het erg gezellig heeft gevonden. Over 3 weken een vervolg, ik ga eerst even op vakantie
Nijn, mijn collega is ook vrachtwagenchauffeur maar ook seniorbeleidsmedewerkern, dus van alles kan.

Brennan wat leuk zeg, klinkt goed. Fijne vakantie :-). Hier nog geen nieuws, paar dagen gewoon lekker vrij geweest en niks gedaan, echt niks.
Ogut, ik bedoelde ook niet zozeer dat er iets mis is met vrachtwagenchauffeurs. Meer het feit dat de doelgroep van IC wat verbreed is (als is het nog wel met name hoog opgeleid). Deze man vond ik niet aantrekkelijk ongeacht zijn beroep.

En even niks doen is heerlijk!! Geen contact gehad met moeilijke man dus?

Brennan, war heerlijk dat je 3 weken op vakantie gaat!!! En dan ook nog een leuke date gehad:) Wie weet na 3 weken date nummer 2! Geniet ervan

Choco, nog geen leuke man gespot op ic?

En Hans, hoe is het bij jou? Nog contact met de vrouw uit Rusland?

Hier rustig. Enkele chathesprekjes lopen maar niemand springt er eigenlijk uit. En 2 ervan zijn op vakantie/ reis. Dus geen date voorlopig!
Snappum Nijn. Ja wel contact gehad met moeilijke man, heb vandaag nog taxi voor m gespeeld en hij had wat bakjes eten voor me in de vriezer hihi. Ik kan niet heel goed koken, hij wel, dus leftovers vriest ie voor me in, wel schattig. Verder niks, zin is er wat af. Nog wel een beetje chatten, maar niemand waarvan ik denk van joepie. Dus ik doe rustig aan. Wil ook wel eens op IC kijken, dus als iemand me wil uitnodigen...
Ik heb geen contact meer met die vrouw uit Rusland. Mijn voorkeur gaat uit naar een Nederlandse vrouw. Een Duitse vrouw kan ook omdat ik vlak in de buurt van Duitsland woon.

Dus op dit moment is het stil. Vanwege een mogelijke teleurstelling met Oost-Europese vrouwen heb ik liever een Nederlandse vrouw.

O ja, ik vernam dat deze vrouw door het beheer van de datingsite eraf gegooid werd. Een alarmbel.
quote:Nijn-tje schreef op 12 november 2016 @ 07:29:

Ogut, ik bedoelde ook niet zozeer dat er iets mis is met vrachtwagenchauffeurs. Meer het feit dat de doelgroep van IC wat verbreed is (als is het nog wel met name hoog opgeleid). Deze man vond ik niet aantrekkelijk ongeacht zijn beroep.

En even niks doen is heerlijk!! Geen contact gehad met moeilijke man dus?

Brennan, war heerlijk dat je 3 weken op vakantie gaat!!! En dan ook nog een leuke date gehad:) Wie weet na 3 weken date nummer 2! Geniet ervan

Choco, nog geen leuke man gespot op ic?

En Hans, hoe is het bij jou? Nog contact met de vrouw uit Rusland?

Hier rustig. Enkele chathesprekjes lopen maar niemand springt er eigenlijk uit. En 2 ervan zijn op vakantie/ reis. Dus geen date voorlopig!Ik heb heel veel leuke mannen gespot op IC, maar krijg weinig reacties terug als ik berichtjes stuur. Valt tegen!
Yolo!
Ik denk dat ik maar ga stoppen met internetdaten. De mannen die ik aantrek zijn allleen maar uit op een ding
Dinnetje had een superleuke vent via Tinder. Al een poosje. Na hun eerste weekend echt samen en op stap met vriendin van haar en haar vriend, werd ie ineens stil. Vandaag zegt ie dat ie haar leuk vindt maar hij mist iets... Leek zo leuk... Dat soort ervaringen, heb er zelf ook genoeg, denk ff van laat maar, alweer.

Tulpje, apart, viel me juist tegen dat ik in een 2 jaar wat daten nog niemand ontmoet heb die op s.x uit was... En lelijk ben ik niet.
Ik heb die ervaring ook niet zo tulpje. Doms maar dan vermoed ik dat al voor een date. En ga ik niet daten. Date je via Tinder?

En echt klote zo'n situatie als bij die vriendin van je Ogut. Zo van je bent echt heel leuk, maar mis iets.... Grrr.

En choco, ik vind ook dat weinig mannen reageren op IC...
Precies wat jij zegt Nijntje, meestal vermoed je dat al voor een date en ga je niet daten.

Mijn vriendin gaat er gelukkig goed mee om, maar als ik haar was geweest... Had ik toch wel willen weten waarom ie na dat gezellige weekend samen ineens zo om sloeg. Vind het een hork, heb een deel van hun appen mogen lezen, snap haar volledig, dat ze niets meer doet.
quote:Nijn-tje schreef op 18 november 2016 @ 21:00:

Ik heb die ervaring ook niet zo tulpje. Doms maar dan vermoed ik dat al voor een date. En ga ik niet daten. Date je via Tinder?

En echt klote zo'n situatie als bij die vriendin van je Ogut. Zo van je bent echt heel leuk, maar mis iets.... Grrr.

En choco, ik vind ook dat weinig mannen reageren op IC...

Het is een beetje 'kijken kijken en niet kopen he'? Wat schiet je daar nou mee op...

Wel jammer, want ik zie echt een hoop leuke kerels. En als ik een berichtje stuur, gooi ik er altijd wat humor bij. Maar krijg niet eens een reactie terug. Echt jammer
Yolo!
Ja vreemd he choco. Vandaag toevallig uit t niks een bericht gekregen van iemand. Maar verder vooralsnog erg rustig daar. Maar idd er zijn wel leuke mannen te spotten.

Bren, al terug van vakantie?

Ik heb vorige week een date gehad met iemand. Was best gezellig, en we appen nog wel met elkaar. Of er echt meer is dan gezellig met elkaar kunnen kletsen weet ik nog niet. Daarnaast komt hij net oude een hele lange relatie dus daar heb ik eigenlijk ook niet zoveel zin in.. nou ja, maar even kijken hoe t uitpakt en of er nog een tweede date gaat komen...

Zijn er nog meer dates geweest?
Hallo allemaal, ik kom even inbreken om jullie een hart onder de riem te steken! Ik heb hier zelf (laaannngg geleden hehe) meegeschreven en wil even melden dat ik via Tinder een fantastische man ontmoet heb met wie ik inmiddels alweer 2,5 jaar samen ben en ook samenwoon nu

Dus hoe moedeloos je er ook van wordt, en wat voor negatieve ervaringen en verhalen je ook hoort over Tinder of datingsites, het kan echt! De mensen van wie ik hier verhalen lees, zijn volgens mij stuk voor stuk superleuke mensen met wie helemaal NIKS mis is en die gewoon pure pech hebben in het daten. Dus: Niet opgeven want uiteindelijk zit er tussen al die arrogante, lelijke, verknipte en "gewoon aardige" mannen een pareltje tussen dat bij je past! En geloof me... dan ben je blij dat je de meest vreselijke dates hebt doorstaan

Knuffel voor jullie allemaal!
Wat lief Nadine!! En fijn zo'n succestory!

En m'n nabije omgeving zie ik ook wel succesverhalen, dus het is inderdaad mogelijk. Soms heb je geluk en is het snel raak en soms duurt het jaren...

Heb jij veel dates gehad totdat je je lover tegenkwam?
Wat lief inderdaad :-). Tuurlijk zijn er wel successtory's, maar ik zie om me heen heel vaak de relatie na een paar maanden weer over gaan. Je zult inderdaad geluk moeten hebben. Geen dates nog, geen leukerds gespot de laatste paar weken.
Ogut, als je een uitnodiging voor IC wil stuur me dan maar een PB met je naam en email adres. Hoe is het met je, alle rust privé weer terug? En al weer aan het rondkijken voor dates of nog pauze aan het houden?

Choco, ik kom ook wel mannen tegen die alleen maar op s.x uit zijn, maar dat haal je er vaak al na een paar berichtjes uit en dan blokkeer ik ze. Op de IC zijn ze idd niet zo spreekzaam, was voorheen wel beter, maar als je geen volledig member bent kun je geen berichtjes meer sturen blijkbaar. Denk dat er daarom heel veel zit wat wel kijkt maar niets doet.

Nijn, ik ben gister weer terug gekomen, vakantie was een rondreis door echt een fantastisch land. Nu weer terug naar het normale leven. Heb vandaag weer contact gehad met mijn date van voor de vakantie (had bijna geen wifi afgelopen weken), zal wel een tweede date gaan komen binnenkort.

Leuk dat jij ook een geslaagde date hebt gehad, had je die online ontmoet? Gewoon maar kijken welke kant het heen gaat toch? Na mijn date van het voorjaar (jongeman) weet ik dat meteen hoteldebotel van iemand zijn ook geen garantie is, misschien is goed met elkaar kunnen praten en interesse in elkaar hebben een beter uitgangspunt voor een relatie. In elk geval merk ik dat ik bij huidige date er zo in sta.

Nadine, fijn om hier een succes verhaal te lezen, ik blijf idd gewoon stug doorzoeken, ooit zal er voor ons allemaal ook zo'n pareltje zijn.
@Nijntje: denk dat ik in totaal, waarin periodes van veel en weinig daten afgewisseld werden, zo'n 20-25 dates heb gehad. Sommige gezellig, andere ronduit dramatisch en met sommige mannen iets vaker afgesproken. Met mijn huidige vriend klikte het meteen op de app en wij hebben ook wel relatief lang geappt voordat we afgesproken hebben. Dat kwam toen door omstandigheden, maar zorgt er wel voor dat ik hem op de date echt een kans gegeven heb. Ik merkte toch dat ik vrij kritisch was (wat goed is) en al snel dacht bij mannen: hij is te groot, te klein, te dun, te dik, stom gekleed, etc. Met vriend had ik afgesproken dat er omdat er zo'n klik was, we sowieso een tweede date zouden doen, ook als het zou tegenvallen. Daardoor was ik wat relaxter op de eerste date denk ik en was het gewoon supergezellig! En nog steeds

@Ogut: ik begrijp je opmerking over Tinder niet zo goed? Je geeft aan dat je vaak succesverhalen hoort waarbij het na een paar maanden weer uit is. Maar dat is toch ook vaak het geval als je iemand op een andere manier ontmoet? Of bedoel je iets anders?
Meiden hoe gaat het met jullie? Zijn er nog dates in de planning?

Ik ga morgen een hapje eten met mijn date van voor de vakantie. Daarnaast heb ik nog 3 gesprekken lopen met mannen via Tinder en IC (allemaal ook al voor de vakantie opgestart), we gaan wel zien of daar nog dates uit voortkomen.
Hier ruim een maand heel goed 'aan' met mijn Tinder match!
Tijdje niet kunnen inloggen, reageer later in het weekend even, mut so fut.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven