yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
maandag 5 januari 2009 om 19:21
maandag 5 januari 2009 om 19:22
Thanks Qwertu, ik dacht al zo iets.
Na dat verhaal van vanmiddag met dat verweken van de baarmoedermond en de peervorm en appelvorm enzo.
Wel balen dat de gel dan niet zo goed of snel werkt als gehoopt.
En zou het verweken van de baarmoedermond ook weeen op moeten wekken enzo? Of kan dat straks ook weer een punt worden?
Na dat verhaal van vanmiddag met dat verweken van de baarmoedermond en de peervorm en appelvorm enzo.
Wel balen dat de gel dan niet zo goed of snel werkt als gehoopt.
En zou het verweken van de baarmoedermond ook weeen op moeten wekken enzo? Of kan dat straks ook weer een punt worden?
668, the neighbour of the Beast
maandag 5 januari 2009 om 19:24
maandag 5 januari 2009 om 19:25
quote:yamminisoma schreef op 05 januari 2009 @ 19:07:
Marels ze gaan pas "actie" ondernemen als Yamminie aangeeft het niet meer naar zijn zin heeft daarbinnen.
kijk tja als het een hij is nou dan blijft ie nog wel effe zitten..word op zijn handen en voeten bedient met eten en drinken.... ik weet het gewoon zeker Yamuna heeft een flatscreen daar binnen!
dat wordt dus een geforceerde huis ontzetting op woensdag!@
Marels ze gaan pas "actie" ondernemen als Yamminie aangeeft het niet meer naar zijn zin heeft daarbinnen.
kijk tja als het een hij is nou dan blijft ie nog wel effe zitten..word op zijn handen en voeten bedient met eten en drinken.... ik weet het gewoon zeker Yamuna heeft een flatscreen daar binnen!
dat wordt dus een geforceerde huis ontzetting op woensdag!@
maandag 5 januari 2009 om 19:50