yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Niet Geert.... Tjeerd! Dat is de naam.

Duh.
Een jongetje wordt Sam. En een meisje ook. Het wordt dus hoe dan ook een Sammini.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
miischien ligt ze nu wel aan de drug,..en ligt ze zo stoned als een garnaal lekker in bed uti terusten voor het echte werk

Kan me eigenlijk niets anders in denken dat els een bevallign zo lang duurt dat je om drugs vraagt het is dat die van mijn er net 2.5 uur en 4 uur uitschoten... anders had ik mezelf ook plat laten spuiten
Nog niks? Kanonne, wat een lui mormeltje.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
******************************Nieuwsflits************************

Daarnet Yamuna weer even aan de telefoon gehad, en op de achtergrond hoorde ik een opgewekte Yamman.

Alles gaat nog steeds prima met Yammini

Voor vandaag wordt er niks meer ondernomen en wachten ze liever af of het vanzelf verder op gang komt en anders morgenochtend weer gel.

Het ziekenhuis leven (lees zorg, eten en aanspraak) is best heel goed. En ze vonden het samen heel gezellig dat de ouders en zus van Yamman er vanmiddag even waren.

Ik heb ze beide de groetjes van de vele medeforummers overgebracht

wordt vervolgd
Yell yell yell, Yammini komt er wel,

Misschien niet vandaag,

maar hij komt wel heel graag!
Ik kom net terug uit het ziekenhuis, was ff gezellig op bezoek.

Maar niks hoor.

We blijven wachten.

Jullie krijgen allemaal de groeten van yam en yamman.
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ik dacht dat ze een infuus kreeg? Echt raar dat ze maar door blijven miepen met die gel. Alst niet werkt, moeten ze toch een keer naar iets anders toe he
668, the neighbour of the Beast
nou als ie zo lang blijft door bakken.... zal ie wel aardig wat wegen...... ik ga voor 4200 gram!
Ik vind het echt zo onwijs lief dat jullie ons op de hoogte houden

En het is de familie vast niet ontgaan dat wij allemaal met Yam-en-co meeleven.

Een grote groep van ons heeft de bevruchting "mee gemaakt" , de eerste verschijnselen, de vanishing twin, de b.i. , echt alles. En dat maakt voor mij iig deze hele bevalling zo onwijs bijzonder.

Bedankt voor het updaten en voor de groetjes!
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Marels, ik vind het ook wel erg vreemd dat ze nog gaan klooien met gel. Ik hoop dat Yammini zelf besluit om maar snel naar buiten te komen.
Wat jij zegt Boro.... Blij dat jij het zo goed kunt verwoorden.

Vanaf het eerste moment dat Yammini in the picture was volgen we de boel al. En dankzij yammini's tante en oma kunnen we nu het laatste stukje ook mee volgen.

Bedankt!
Ja, ik vind het echt belachelijk.... Hoe lang moet ze dan over tijd zijn willen ze echt actie ondernemen? Tot ie er twaalf maanden in zit ofzo?
Geweldig deze topic. We hebben Yamminisoma, Yamministante.... alleen laat Yammini himself/herself zich nog niet zien.
En nog steeds niet... Echt onbegrijpelijk dat er zo lang wordt gewacht!

Zal mijn geboortetijdstip maar even bijstellen... Rond 3 uur morgenmiddag en ze heet Noa(h)! Weet t gewoon zeker
...
Zou misschien de baarmoedermond nog niet klaar zijn ofzo?

Dat ie er nog niet door kan als ze beeb nu laten komen?
Marels ze gaan pas "actie" ondernemen als Yamminie aangeeft het niet meer naar zijn zin heeft daarbinnen.
Dus dat kan ook pas tegen het weekend zijn yammini's oma?

Ik heb er geen verstand van hoor, maar ik had verwacht dat inleiden betekent dat ze gaan zorgen dat baby toch wel vlot komt

Dus vandaar dat het me verbaasd dat ze zolang wachten met een infuus.

Maar het is een goed teken dat Yammini het naar zijn zin heeft.

Weet u of er een reden is dat Yammini zich zo lang vermaakt binnen? Medische oorzaak misschien waarom ie er voorlopig niet uit wil komen? Of is ie echt gewoon eigenwijs?

Omdat u vanmiddag iets schreef over dat Yams lichaam nog niet snapt dat het weeen moet maken, ofzoiets?

Ik vroeg het me maar af hoor, als complete nitwit
ook ik vind dat ze haar lang laten tobben, maar het zal wel goed zijn neem ik aan.
Wat een lieve familie heeft Yamuna. Yammini komt in een warme familie terecht. Echt super dat we zo op de hoogte worden gehouden. En Yamuna is zelf nog harstikke opgewekt en positief, dus laten wij dat ook zijn.

Yamuna, echt super van je hoor!!! Hoop dat je de nacht goed door komt en dat we morgen eindelijk iets vernemen van Yammini.

Knuffel van mij.
Ik dacht dat ze vanavond nog zou komen, maar moet de geboortetijd ook maar even gaan aanpassen.

Ik ga nu voor een uur of 11 morgen en het is nog steeds een meisje.
*belt Derek Ogilvie en verzoekt wat bemoedigende woorden naar Yammini te fluisteren*
j
Als Derek Ogilvie aan het einde van de tunnel stond zou ik er mooi niet uit komen

Slecht plan dus
Dat "klooien met gel" is om een vrij essentiëel onderdeel van het proces te bewerkstelligen. Zonder rijpe baarmoedermond kun je niet bevallen, óók niet met een infuus. De enige manier om de baarmoedermond klaar te maken voor de bevalling is door die gel of door een ballonkatheter. Dat laatste heb ik gehad en het is een nogal pijnlijke procedure om die in te brengen. Daarna wordt je baarmoedermond in feite gewoon geforceerd om open te gaan staan. Dit is normaal gesproken niet de behandeling die de eerste voorkeur heeft van de artsen en ik zou er zelf ook niet om staan te springen eerlijk gezegd.

Feitelijk doen de artsen dus gewoon wat ze moeten doen. Zonder rijpe baarmoedermond geen natuurlijke bevalling en zonder gel geen rijpe baarmoedermond en dús ook geen infuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven