Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
vast een datum voor n date!!!
Het waren niet zulke hele spannende smsjes. We hebben ook geen echte afspraken gemaakt, ik heb het erop gehouden dat ik hem vrijdag wel in de kroeg zie. Verder geen uitspraken gedaan over wat er verder gebeurd.

Ik twijfel namelijk.

Ik heb gisteren achter de schermen op mijn lazer gekregen van een niet nader te noemen forummer.

Deze KSV is een beetje risicovol. Het is niet ondenkbaar dat mijn poffertje hier achter komt, en ik ben niet zo zeker van wat het poffertje met die wetenschap gaat doen. Die NNTN forummer vindt dat ik me eerst maar eens moet richten op het goed afhandelen van de zaken met mijn man en totdat het zover is, vindt hij dat ik helemaal geen sv's erop na zou moeten houden.

Heeft ie gelijk? Ja, een beetje wel denk ik. Maar ik vind dit kandidaat sv-tje wel heel leuk.

Wat zouden jullie doen?
Hmm, Geheim, tja, deze NNTN forummer heeft wat mij betreft wel een beetje gelijk. Zo'n scheiding gaat je niet in de koude kleren zitten, althans bij mij was het best wel heftig allemaal (en dan was ik nog degene die het allemaal in gang zette). Maar aan de andere kant heeft mijn toenmalige minnaar (die ik al jaren kende) me wel heel erg door die scheiding heen geholpen, door hem had ik nog enigszins het gevoel dat ik nog wat controle over de hele zaak had.

Moeilijk dus, kan je niet echt advies geven. Kun je je sv niet voorlopig even in de koelkast zetten tot de storm weer is gaan liggen?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:Miss thang schreef op 05 januari 2009 @ 11:51:

asp, ok, bedankt voor je antwoord! Vertel jij eens dan, heb jij iets te verbergen?

Ik heb niet echt iets te verbergen.
Ok you've lost me

KSV = kandidaat SV?

Poffertje = nr 1 of SV?

jouw = nr 1?

de NNTN kent al jouw nr 1 SV en KSV

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me daar ws weinig van aan zou trekken. Met mijn nr1 gaat het op het moment niet zo best...maar dat weerhoudt mij er niet van te 'SV-en'

Is dat de boodschap die ik er uit kan halen...dat je thuis het goed moet hebben en dan geen SV en ook heb je het thuis Niet goed dan ook geen SV?
Ik kan daar niet over oordelen. Weet niet waarom deze KSV risicovol zou zijn en weet niet wie/wat je met poffertje bedoeld.

Zelf weet je het beste of je de zaken minder goed af zou kunnen handelen met je man als je een SV hebt. Ik zie niet in waarom je dat beter zou kunnen zonder SV eerlijk gezegd.

Ok je zit midden in een scheiding...

Dat heeft mij er ook niet van weerhouden toen ik ging scheiden. Heeft mij ook goed geholpen net wat Miss T zegt!

Tja...en je SV in de koelkast....het is ws wel een leuk verzetje iedere keer....

hmmm idd moeilijke kwestie
Hmm, verdeelde meningen.

Het poffertje is mijn eerste sv trouwens. Sorry, dat zal idd onduidelijk geweest zijn. Zit een oud verhaal achter.

Kandidaat SV is wat risicovol omdat mijn eerste sv hem kent. Niet zo goed, maar ze komen elkaar vrij regelmatig tegen.

Nou ja, ik ga wel gewoon vrijdag en dan zie ik het wel.

Ik heb nog niet echt besloten.

Ik geloof dat ik het eigenlijk verstandiger zou vinden hier niet mee door te gaan, maar ja, sinds wanneer ben ik ooit verstandig?
Geheimpje, toch!

Maar als je het echt verstandiger zou vinden om er niet mee door te gaan, kun je het toch ook vrijdag gewoon eens even aankijken, er een weekend over heen laten gaan, en dan volgende week alsnog beslissen hoe of wat? Die KSV heeft heus nog wel een paar dagen geduld, hoor!

Enne, wat betreft poffertje, ben je klaar met hem? Of wil je hem ook nog houden? En als dat zo is, denk je dan dat hij het trekt als hij weet van jou en KSV? (Wat dat komt ie dan natuurlijk wel te weten.....)
hmmm ja

als deze sv's van elkaar weten...Dat lijkt me persoonlijk niet echt fijn. En poeh...ik heb het er met een al moeilijk genoeg. Hoe doe jij dat dan? heb je eigenlijk wel een nr 1?
Pfff, ja dat is dus ook zo erg. Waarschijnlijk zijn ksv en mijn eerste sv allebei in dezelfde kroeg vrijdag.

Hou maar op, dit gaat gewoon niet werken...

Ik geloof dat ik zelf maar beter niet kan gaan.

Ik ben wel klaar met mijn eerste sv, en volgens mij is hij ook wel klaar met mij. Maar dat zal vrijdag ook blijken.

Oke, ik blaas het hele zooitje af en ga wel in het klooster.

Ik zal tegen SV1 zeggen dat hij moet opzouten en dan zet ik SV2 in de koelkast.

Het lijkt wel een soap...
Het lijkt er niet eentje..... het IS er een......
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Denk je dat ksv en sv het daar samen over zullen hebben dan? In dat geval tja, dat zou ik ook vervelend vinden...

Laat het even rusten en ga op je eigen gevoel af, het gaat tenslotte om jou en niet om wat wij ervan vinden. Doe waar JIJ je goed bij voelt!
quote:geheim1972 schreef op 05 januari 2009 @ 13:20:

Asp: Ik ben erg benieuwd wat je op dit topic doet, als je vrouw hier niet in geïnteresseerd was.

En als zij geen username heeft, maar alleen maar meelas, wat heeft jou er dan toe aangezet om hier te komen schrijven.

Begrijp me niet verkeerd, vooralsnog ben je van harte welkom, maar wat is jouw verhaal?

De uitleg:

Mijn v zocht in het forum iets op over een ander onderwerp dan sex. Dus niet in de pijler Seks.

Ze las dus niet mee. Daarna ging ze even iets anders doen.

Ik zag de computer met viva-forum op het scherm.

En keek als man meteen naar het onderwerp Seks. Cliche.

In 1e instantie bij het parenclub-swingerstopic. Mijn v en ik zijn daar wel eens mee bezig geweest.

In dit topic ben ik uit interesse blijven hangen. Het is toch een intrigerend onderwerp.
@ ASP: duidelijk.

@ de rest: bedankt voor het meedenken.

Of ik hiermee door kan gaan hangt van meer factoren af dan ik hier kan delen. Ik moet er gewoon nog even over nadenken.
@ Geheim, wat een dilemma's allemaal...ik zou toch echt maling hebben aan dat poffertje. Had hij maar wat vaker zijn glazen op moeten poetsen.

Ik zal aan mijn forum-sv vragen of hij hier morgen een leuk verslag komt schrijven. Als ik niet tegenval he.....anders schrijft hij wrs niets.
waarom wil een vrouw toch altijd gelijk in het klooster als ze de man niet kan neuken die ze wil?

das zonde.................nooit doen...............niet het klooster ingaan.

z'n prachtig wijf als jij, geheim hoort niet in een klooster.

er hoort zowiezo geen enkele vrouw in een klooster

gewoon svtje in zijn oor fluisteren als hij zijn bek niet kan houden, dat je dan ook nog wel wat te vertellen hebt, vervolgens een trap in zijn ballen ter afscheid, met het mannetje netjes de boel afhandelen, en voort met neuken.

niet de boel moeilijker maken als dat het al is

opgelost

das dan weer twee leffe aub.
@ stewwie..............waarom geloof ik het nou niet?
quote:datmeenjeniet schreef op 05 januari 2009 @ 15:25:

waarom wil een vrouw toch altijd gelijk in het klooster als ze de man niet kan neuken die ze wil?

das zonde.................nooit doen...............niet het klooster ingaan.

z'n prachtig wijf als jij, geheim hoort niet in een klooster.

er hoort zowiezo geen enkele vrouw in een klooster

gewoon svtje in zijn oor fluisteren als hij zijn bek niet kan houden, dat je dan ook nog wel wat te vertellen hebt, vervolgens een trap in zijn ballen ter afscheid, met het mannetje netjes de boel afhandelen, en voort met neuken.

niet de boel moeilijker maken als dat het al is

opgelost

das dan weer twee leffe aub.Jij verandert ook vaker van gedachten dan van ondergoed geloof ik...
@ Stew: Ik wens jullie heel veel plezier.

Verslag mag je ook zeer gedetailleerd per mail uitbrengen.

Waar jij je het prettigst bij voelt...
quote:datmeenjeniet schreef op 05 januari 2009 @ 15:26:

@ stewwie..............waarom geloof ik het nou niet?Waarom gelooft niemand mij nooit? Ach...je leest het wel...ik zal echt niet tegenvallen.
quote:geheim1972 schreef op 05 januari 2009 @ 15:28:

[...]

Jij verandert ook vaker van gedachten dan van ondergoed geloof ik...moet ik toch zelf weten
is iig hygienisch....
miss thang even off topic.............

ik dreig onder mijn minimum te komen van svtjes.

normaal heb ik er minimaal drie, echter eentje dreigt er af te haken.

zal ik jou een sollicitatieformulier toe doen komen?
He getver..... sorry... kan er niets aan doen....ben zo gruwelijk nieuwsgierig wat er voor vragen op dat formulier staan.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven