Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
DMJN, ben net als ladylion erg benieuwd naar het sollicitatieformulier, dus laat maar doorkomen
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:ladylion schreef op 05 januari 2009 @ 18:35:

He getver..... sorry... kan er niets aan doen....ben zo gruwelijk nieuwsgierig wat er voor vragen op dat formulier staan.....

Vraag 1 is natuurlijk 'Heb je stempels????'

@Geheim, geloof dat de NNTNF er al vanuit gaat dat je het advies niet opvolgt . Maar ben het eens met NNTNF dat het wel weer erg ingewikkeld wordt!

Maar gut, aan de andere kant moet je ook aan ons denken, wat moeten we nou zonder jouw smeuige verhalen .
Een smeuig verhaal is nooit weg. Was er niet iemand met een date vandaag?
ja dat vroeg ik ook al, maar ws is die vanavond!!

ik heb morgen date....aaaah spannend. En onwijs veel zin in!
Veel plezier vamylena!!
Hee, goed vamylena. Vertel je ons morgen alles?
quote:Girl_Next_Door schreef op 05 januari 2009 @ 19:59:

Maar ben het eens met NNTNF dat het wel weer erg ingewikkeld wordt!

WTF is een NNTNF nu weer? Of krijg ik nu als antwoord: RTFM SVP? Nou, dit vind ik ervan: YCKMFLB.

Pfff... Nederlandse, Engelse en Franse afkortingen in 1 zin, dat had ik vroeger op school ook nooit kunnen denken .
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik ga jullie zeker vertellen hoe het was...het is nl de eerste keer dat ik hem zie in het echt. Echter zullen jullie moeten wachten tot morgenavond aangezien ik na de date nog een cursus adminsysteem heb op werk.....zal lekker concentreren worden...:P
hee even off topic...

ben aan het rondneuzen, maar wat is de visvijver en dus hengelen??
Het is nl zo een groot fourm dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien..
@Roland. NNTNF = niet nader te noemen forummer ???
quote:vamylena schreef op 05 januari 2009 @ 20:38:

hee even off topic...

ben aan het rondneuzen, maar wat is de visvijver en dus hengelen??Ik ben hier zelf nieuw, maar als ik het goed begrijp is het niets voor jou. Je hebt immers al een sv. En als eerzame sv vind ik het persoonlijk moreel verwerpelijk om als je al een sv hebt te hengelen naar anderen...
quote:Roland1971 schreef op 05 januari 2009 @ 20:37:

[...]

YCKMFLB.

OKE
whahhaa...is dat het....nou gezellig is het daar dan!

Zal nog eens lezen...ennuh...wie zegt dat je maar een SV mag hebben...;-)??
quote:vamylena schreef op 05 januari 2009 @ 21:00:

whahhaa...is dat het....nou gezellig is het daar dan!

Zal nog eens lezen...ennuh...wie zegt dat je maar een SV mag hebben...;-)??Niemand, maar persoonlijk kan ik het voor mezelf moreel niet verantwoorden... Komt nog bij dat de mijne zo ontzettend lekker is...
Voor alle mensen die straks of morgen of zeer binnenkort een date hebben....geniet ervan en wij willen meegenieten aangezien niet iedereen in de luxe positie van een aankomende date is

@VM vooral even voor jou, heel veel plezier en succes morgen met je date met misschien wel je toekomstige SV

Enjoy!
Oh, ik zie nu pas dat het morgen de eerste keer is dat je hem in het echt ziet. Spannend!!!

Wordt het alleen koffie denk je of hebben jullie voor de zekerheid in een hotelbar afgesproken...
Even inhakend op de hierboven genoemde discussie over het hebben van meerdere sv's. Zou je het goed vinden als jouw sv ook nog een andere sv zou hebben? Of seksueel getinte gesprekken met anderen heeft? Hebben jullie hier afspraken over gemaakt met je sv of vind je dat je daar niks over te zeggen hebt.
we hebben afgesproken in een koffiebar. Hebben nl heel kort de tijd. ik zie hem om 1 uur en moet om twee uur weer weg. Er zit echter wel een parkeergarage onder....daar is het errug donker...

@xana...wij (mijn ksv en ik hebben het er wel over gehad om exclusief voor elkaar te zijn. Neig daarook wel naar...Heb nu meerdere mannen met wie ik mail...maar heb er nu bij twee al eeneind aan gemaakt...en die andere die over is ga ik ook een eind aan maken...heb er zowat een dagtaak aan. En ik voel me ook een beetje sletterig...en dat is niet de bedoeling

Hoe denk jij erover?
Hoewel mijn post ironisch bedoeld was, hou ik het zelf inderdaad bij een sv. Zij doet dat ook. Het bij ons niet alleen maar om de seks, maar er is ook wel sprake van verliefde kriebels. Niet het soort dat resulteert in een vast relatie (want die hebben we allebei al naar volle tevredenheid), maar wel het lekkere gevoel van verliefdheid en spetterende seks. En juist omdat het uiteindelijk niet leidt tot een relatie houden we die lekkere en spannende gevoelens heel lang vast. Met meer dan 1 sv zou dat niet werken denk ik. Dan wordt het meer one night stand achtig.
Wauw, verzamel jij potentiele sv's? Waar vind je die allemaal?

Heel veel plezier trouwens morgen.
Ik denk er hetzelfde over. Heeeeel eventjes heb ik 2 sv's gehad (zij wisten dit allebei) maar dat was niks voor mij. Ook heb ik weleens seksueel getinte mailtjes verstuurd en ontvangen van andere mannen maar daar ben ik ook mee opgehouden. Ik weet dat mijn sv dit nog wel doet en ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, vandaar mijn vraag.
MDR. Als vrouw zijnde heb je de sv's voor het uitzoeken.
Oh ja, ik was even vergeten dat het leven niet eerlijk is.
quote:xana schreef op 05 januari 2009 @ 21:56:

MDR. Als vrouw zijnde heb je de sv's voor het uitzoeken.

en dat is helemaal waar...

ik had een profiel aangemaakt bij secondlove.nl

En man o man...zoveel reacties...en het grappige is dat mijn KSV er eentje is die Ik uitgekozen heb hahaha...hoe ironisch is dat.

@xana heb jehet idee dath ij ook afsrpeekt met die anderen? Ik denk dat ik het wel snap....ik voel nl ook dat ik best wel exclusief zou willen zijn met mijn KSV. En dat hij dan buiten zijn nr1 alle aandacht op mij vestigt en niemand anders. Klinkt ego...maar wel begrijpelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven