Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Weekendplannen, niet spectaculair. Tot nu lekker aan het teuten. Straks boodschappen doen en even naar een sportwinkel voor golf-winterhandschoenen ( ), naar schoonzus en morgen naar mijn ouders.

En vooral niet werken. Of nou ja, 1 klein klusje dan
Ik heb cadeautjes gekocht voor sinterklaas.

Lupin krijgt een tepelvriendelijk t-shirt.

Schijnt echt een hardloopding te zijn

Een Minecraft poster voor zijn zolder in het nieuwe huis.

En een hamburgerpers want die wilde hij graag.

Ik krijg twee spelletjes

En een Jan van Haasteren kleurboek

Kaatje krijgt het Squla familiebordspel, een make-up boek met gezichten die ze op kan maken en een boekenbon zodat ze zelf een boek kan uitzoeken. En een paar sloffen.

Ik heb een half uur in de Intertoys gelopen en kon echt niets vinden. Bijna 10 vind ik echt een lastige leeftijd.

Ik heb voor m'n moeder een boek van twee breiende mannnen gekocht en wol voor een patroon uit dat boek.

Ik vind het best een productieve zaterdag
Het Viva forum is papaja.
Zal er maar een kotszakje bij leveren...

Zowel voor de breimannen als voor het tepelshirt

2x Sint gehad, volgende week nog 1 keer. Drukke week achter de rug met aan het eind nog wat mantelzorg op de koop toe, mijn moeder heeft zeer waarschijnlijk acute (spier)reuma. Gisteren gestart met prednison, hopelijk snel verbetering. Later meer, nu naar bed.
Oei TH, dat is niet fijn, van je moeder. Hoop dat de behandeling snel aanslaat!

En leuk van je Sint feestjes. Waar doe je dat allemaal?

Fijne (koude) zondag!
Deze waren vast goedkoper Tonks

Ik had er nog nooit van gehoord, bloedende tepels. Auw!
quote:NymphadoraTonks schreef op 03 december 2016 @ 16:38:

Zal er maar een kotszakje bij leveren...

[afbeelding]Was ze er blij mee?
Heftig TH van je moeders reuma. Hoop dat de prednison snel werkt.
Leuke en foute cadeaus Tonks

Hier doen we niks aan sinterklaas want geen kinderen. Wel vreten we ons klem aan de chocoladeletters

Wat vervelend TH, van je moeder. Hopelijk valt het mee en slaat de prednison snel aan

Nou, verhuizing is gelukt. Gelukkig was er een vriend van PM zo lief om te helpen om alles naar boven te tillen. Het is een beetje rommelig hier omdat te veel spullen en te klein huis. En dan moeten alle losse dingen nog verhuisd worden

Maar goed, we hebben nu een lange ladder hier dus we kunnen sauzen. Vandaag zijn we bij Ikea geweest en zojuist heb ik een bestelling geplaatst. Krijgen we nog een linnenkast voor boven en voor beneden frisse, witte, Billy's voor al zijn cd's en mijn boeken.

En ook nog een kast voor in de gang. Want ik heb best veul schoenen
Fijn Plousje! Als nou het slapen ook weer beter gaat, zit je weer helemaal lekker.

Voelt het al een beetje thuis?

Wij hebben net ritueel onze laatste pepernoten opgegeten. 3 kilo dit jaar.

Dag Sinterklaasje!
Jottum. Ze hebben het stoplicht bij de busbaan (recht voor de deur) veranderd in een alarmlicht. Dus geen geluidloos groen - knipper - rood licht meer, maar een pieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppiep licht. Elke paar minuten komt er een bus langs
Zo, kerstjurkje aangetrokken.

Vandaag mijn eindejaarsgesprek gehad. Interim manager en nieuwe manager zijn erg tevreden. Die laatste kan niet anders, want die is nog maar 2 weken in dienst.

Maar dat betekent een bonus van 4% en een salarisverhoging van 6%.
Wow lekker Splint! Gefeliciteerd.
Ja, heel fijn!

Wat wel jammer is: als ik minder ga werken, raak ik mijn lease auto weer kwijt. Die is pas bij 4 of meer dagen werken per week.

Dus dat moet ik even uitrekenen, of dat wel handig is.
Gefeliciteerd Splint! Ben je inmiddels gewend aan het pieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppiep ?

Stom zeg!

Ook stom: de winkels in Utrecht gaan pas om 10:00 open! Ik zit nu een beetje eenzaam op een bankje omdat ik te vroeg ben voor een afspraak. Ik had lekker veel tijd ingepland om in de HP boekwinkel te kwijlen, maar ik bedacht dat het helemaal niet handig is om nu al dingen te kopen en daar dan mee te moeten gaan slepen. Chocoladekikkers zijn trouwens 5 euro vinnik best duur. En de posters van de marauder's map zijn op.
Jaaaa, idioot laat hè. Heb je je inmiddels verlekkerd in de winkel?

Enne....chocoladekikkers?
Een HP boekwinkel? Wat leuk!
quote:JuffrouwJoos schreef op 16 december 2016 @ 22:17:

Een HP boekwinkel? Wat leuk!http://www.ad.nl/dossier- ... nkel-in-utrecht~a96ab805/
Dank je wel voor de link. Als mijn dochter dit weet..
quote:JuffrouwJoos schreef op 16 december 2016 @ 23:02:

Dank je wel voor de link. Als mijn dochter dit weet..

Er is ook een muur waar je je naam op kan schrijven en er zijn verkleedspullen om mee op de foto te gaan.

Het is echt best leuk gedaan.

Daarna gaat de winkel naar de HP tentoonstelling (ook in Utrecht).
Wij gaan in maart naar de HP Exhibition, dan zien we de winkel dán. Mijn dochter is afgelopen zomer naar de HP studio's geweest, dat was ook erg leuk.
vrouw zonder bh en broek vandaag

moeder van knoflookteentje

Puss en ik gaan naar een zekere tentoonstelling volgend jaar

Ik heb een cadeaubon gekregen voor kerst, maar ik kan echt niets bedenken om te kopen met een webshopgiftcard van 15 euro. De VVV cadeaubon van vorig jaar heb ik ook nog dus als ik moet wachten tot ik iets leuks bedenk, dan heb ik dat ding volgend jaar wss nog.

Ik kan niet echt iets nuttigs vinden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven