Tetters deel 33
zaterdag 3 december 2016 om 16:32
Ik heb cadeautjes gekocht voor sinterklaas.
Lupin krijgt een tepelvriendelijk t-shirt.
Schijnt echt een hardloopding te zijn
Een Minecraft poster voor zijn zolder in het nieuwe huis.
En een hamburgerpers want die wilde hij graag.
Ik krijg twee spelletjes
En een Jan van Haasteren kleurboek
Kaatje krijgt het Squla familiebordspel, een make-up boek met gezichten die ze op kan maken en een boekenbon zodat ze zelf een boek kan uitzoeken. En een paar sloffen.
Ik heb een half uur in de Intertoys gelopen en kon echt niets vinden. Bijna 10 vind ik echt een lastige leeftijd.
Ik heb voor m'n moeder een boek van twee breiende mannnen gekocht en wol voor een patroon uit dat boek.
Ik vind het best een productieve zaterdag
Lupin krijgt een tepelvriendelijk t-shirt.
Schijnt echt een hardloopding te zijn
Een Minecraft poster voor zijn zolder in het nieuwe huis.
En een hamburgerpers want die wilde hij graag.
Ik krijg twee spelletjes
En een Jan van Haasteren kleurboek
Kaatje krijgt het Squla familiebordspel, een make-up boek met gezichten die ze op kan maken en een boekenbon zodat ze zelf een boek kan uitzoeken. En een paar sloffen.
Ik heb een half uur in de Intertoys gelopen en kon echt niets vinden. Bijna 10 vind ik echt een lastige leeftijd.
Ik heb voor m'n moeder een boek van twee breiende mannnen gekocht en wol voor een patroon uit dat boek.
Ik vind het best een productieve zaterdag
Het Viva forum is papaja.
zondag 4 december 2016 om 00:18
zondag 4 december 2016 om 21:19
Leuke en foute cadeaus Tonks
Hier doen we niks aan sinterklaas want geen kinderen. Wel vreten we ons klem aan de chocoladeletters
Wat vervelend TH, van je moeder. Hopelijk valt het mee en slaat de prednison snel aan
Nou, verhuizing is gelukt. Gelukkig was er een vriend van PM zo lief om te helpen om alles naar boven te tillen. Het is een beetje rommelig hier omdat te veel spullen en te klein huis. En dan moeten alle losse dingen nog verhuisd worden
Maar goed, we hebben nu een lange ladder hier dus we kunnen sauzen. Vandaag zijn we bij Ikea geweest en zojuist heb ik een bestelling geplaatst. Krijgen we nog een linnenkast voor boven en voor beneden frisse, witte, Billy's voor al zijn cd's en mijn boeken.
En ook nog een kast voor in de gang. Want ik heb best veul schoenen
Hier doen we niks aan sinterklaas want geen kinderen. Wel vreten we ons klem aan de chocoladeletters
Wat vervelend TH, van je moeder. Hopelijk valt het mee en slaat de prednison snel aan
Nou, verhuizing is gelukt. Gelukkig was er een vriend van PM zo lief om te helpen om alles naar boven te tillen. Het is een beetje rommelig hier omdat te veel spullen en te klein huis. En dan moeten alle losse dingen nog verhuisd worden
Maar goed, we hebben nu een lange ladder hier dus we kunnen sauzen. Vandaag zijn we bij Ikea geweest en zojuist heb ik een bestelling geplaatst. Krijgen we nog een linnenkast voor boven en voor beneden frisse, witte, Billy's voor al zijn cd's en mijn boeken.
En ook nog een kast voor in de gang. Want ik heb best veul schoenen
dinsdag 6 december 2016 om 13:25
vrijdag 16 december 2016 om 10:01
Gefeliciteerd Splint! Ben je inmiddels gewend aan het pieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppiep ?
Stom zeg!
Ook stom: de winkels in Utrecht gaan pas om 10:00 open! Ik zit nu een beetje eenzaam op een bankje omdat ik te vroeg ben voor een afspraak. Ik had lekker veel tijd ingepland om in de HP boekwinkel te kwijlen, maar ik bedacht dat het helemaal niet handig is om nu al dingen te kopen en daar dan mee te moeten gaan slepen. Chocoladekikkers zijn trouwens 5 euro vinnik best duur. En de posters van de marauder's map zijn op.
Stom zeg!
Ook stom: de winkels in Utrecht gaan pas om 10:00 open! Ik zit nu een beetje eenzaam op een bankje omdat ik te vroeg ben voor een afspraak. Ik had lekker veel tijd ingepland om in de HP boekwinkel te kwijlen, maar ik bedacht dat het helemaal niet handig is om nu al dingen te kopen en daar dan mee te moeten gaan slepen. Chocoladekikkers zijn trouwens 5 euro vinnik best duur. En de posters van de marauder's map zijn op.
vrijdag 16 december 2016 om 22:49
quote:JuffrouwJoos schreef op 16 december 2016 @ 22:17:
Een HP boekwinkel? Wat leuk!http://www.ad.nl/dossier- ... nkel-in-utrecht~a96ab805/
Een HP boekwinkel? Wat leuk!http://www.ad.nl/dossier- ... nkel-in-utrecht~a96ab805/
vrijdag 16 december 2016 om 23:10
quote:JuffrouwJoos schreef op 16 december 2016 @ 23:02:
Dank je wel voor de link. Als mijn dochter dit weet..
Er is ook een muur waar je je naam op kan schrijven en er zijn verkleedspullen om mee op de foto te gaan.
Het is echt best leuk gedaan.
Daarna gaat de winkel naar de HP tentoonstelling (ook in Utrecht).
Dank je wel voor de link. Als mijn dochter dit weet..
Er is ook een muur waar je je naam op kan schrijven en er zijn verkleedspullen om mee op de foto te gaan.
Het is echt best leuk gedaan.
Daarna gaat de winkel naar de HP tentoonstelling (ook in Utrecht).
zaterdag 17 december 2016 om 18:55
vrouw zonder bh en broek vandaag
moeder van knoflookteentje
Puss en ik gaan naar een zekere tentoonstelling volgend jaar
Ik heb een cadeaubon gekregen voor kerst, maar ik kan echt niets bedenken om te kopen met een webshopgiftcard van 15 euro. De VVV cadeaubon van vorig jaar heb ik ook nog dus als ik moet wachten tot ik iets leuks bedenk, dan heb ik dat ding volgend jaar wss nog.
Ik kan niet echt iets nuttigs vinden...
moeder van knoflookteentje
Puss en ik gaan naar een zekere tentoonstelling volgend jaar
Ik heb een cadeaubon gekregen voor kerst, maar ik kan echt niets bedenken om te kopen met een webshopgiftcard van 15 euro. De VVV cadeaubon van vorig jaar heb ik ook nog dus als ik moet wachten tot ik iets leuks bedenk, dan heb ik dat ding volgend jaar wss nog.
Ik kan niet echt iets nuttigs vinden...