Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:SaveAngie schreef op 05 december 2016 @ 16:39:

We hebben gekookte aardappelen met kipfilet en doperwten. Mijn middelste kanjer kookt vandaag omdat ik sinds zaterdag ziek ben Beterschap
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie
When they go low, we go high. (M.Obama)
Beterschap Save. Fijn dat zoon kookt!

Wollie die hysterische taferelen ken ik ook: Vriendin nodigt ons meestal uit voor pakjesavond en dan zijn hun sibs met kinderen er ook. Schoonouders houden van overdrijven met zakken vol. Vreselijk vind ik dat: de kinderen eerst door het dolle en voor alles goed en wel uitgepakt is is er herrie/ruzie in de tent. Zoontje van vriendin is een rustig mannetje en die ging vorig jaar achter de bank zitten schuilen. Dit jaar heb ik de uitnodiging afgeslagen. Blij om.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Beterschap Save.

Blond, bij mijn broers met kinderen ging en gaat het precies zoals jij het hier boven omschrijft. Wij slaan de uitnodiging al een paar jaar af.
Bij ons geen hysterie. En met kerst trekken we lootjes onderling . De grootouders geven de kleinkinderen ook nog een kleinigheidje.

Eten was goed te doen, zoon krijgt

kooklessen op school en dat was te merken
Ik heb een rare steek rechtonder in mijn buik.

Wat zit daar?
Appendix dacht ik. *checkt even haar litteken* Yep.
quote:Oudblond schreef op 05 december 2016 @ 17:41:

Appendix dacht ik. *checkt even haar litteken* Yep.Misselijk met vlagen, niet kunnen eten, hoofdpijn en die steken af en toe. Morgen anders maar even langs de huisarts.
Lijkt me een heel goed plan Save!
Ik heb wortelstamp met rookworst gegeten. Moet zo weer werken. Zieke collega dus krijg er deze week wat werk bij.

Verder niet bijgelezen dus een zwaai naar iedereen.
Her te korte dekbedovertrek werd zonder morren terug genomen. Jammer dat hij er niet in de juiste maat was, maar schoonvader heeft een andere mogen uitzoeken. Gelukkig.
Fijn voor schoonpa, Werkse Dolfje!
Ben ik de eerste??

Goedemorgen.
Mogguh

kkkoud.
Môgguh
Morgen, vanuit mijn warme bed.
Studieontwijkend gedrag: alle afleveringen van de Gilmore Girls opnieuw bekijken.

(1 aflevering maar vanmorgen, daarna begin ik écht)
quote:sssssst schreef op 06 december 2016 @ 08:26:

Morgen, vanuit mijn warme bed.

O heerlijk.

Zit in een te koud kantoor, echt achterlijk koud. Heb handschoenen zonder vingers aan, dikke sjaal om.
Zo. Rust! (nou ja, een normale dag met normale verplichtingen)

Gisteren werd De Zoon aanvankelijk niet uit het ziekenhuis ontslagen en later (na overleg met de kliniek) toch weer wel. Een hoop op-en-neer gereis en toen had ik na 14.00 toch ineens tijd om avondeten, sinterklaas-zoetigheid en wat kleine cadeautjes te kopen en gedichten te schrijven ... pakjesavond ging door en was geslaagd

Hun, fijn dat je weekeind zo relaxed was. Ik kan me voorstellen hoe je er tegenop zag en dat je die zorg nu lekker kwijt bent. Elke keer een stapje
Mogguh....

Eigenlijk ziekjes, maar thuis lopen kozijnenmannen en op mijn werk heb ik vandaag een lastig te verplaatsen afspraak. Dus toch maar aan het werk met strepsils en neusspray en thee.

Iedereen werk ze en/of studeer ze en/of geniet ze van een vrije dag!

Yas, sterkte met de kou, is hier ook wel eens heel erg. Vandaag gelukkig niet.
The owls are not what they seem
zo, de Sint is terug naar Spanje, kerstjurkje mag uit de kast
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
"deelt warme dekentjes, warme choco, thee, zakdoekjes en molletjes uit aan alle zieken en koukleumpjes"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 06 december 2016 @ 09:33:

"deelt warme dekentjes, warme choco, thee, zakdoekjes en molletjes uit aan alle zieken en koukleumpjes" Lekker warme choco
Oeh, warme choco! Kom maar door
quote:yasmijn schreef op 06 december 2016 @ 08:46:

[...]

O heerlijk.

Zit in een te koud kantoor, echt achterlijk koud. Heb handschoenen zonder vingers aan, dikke sjaal om.Ik begin haast te denken dat we in hetzelfde pand zitten! Hier is het ook weer steenkoud. Gelukkig was ik er vroeg en heb ik iedereen die thuis kan werken tijdig te pakken gekregen. Ik heb helaas een aantal afspraken staan, maar kan gasten niet in deze kou ontvangen. Dat wordt vergaderen in het naast gelegen hotel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven