Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 7 december 2016 om 18:14
quote:Maccaron schreef op 07 december 2016 @ 18:13:
[...]
Wat lief! Ja,ik was ff een tijdje afwezig. Lekker druk met de baby en nu weer wat meer tijd om handen. Mistte mijn oude ava en niemand hetkende mij natuurlijk nog..Maar ik ben dan ook weer zo'n trut die niet durft te zeggen ; hey! Ik ben het!Nu weten we het allemaal hoor. Alles goed met de baby?
[...]
Wat lief! Ja,ik was ff een tijdje afwezig. Lekker druk met de baby en nu weer wat meer tijd om handen. Mistte mijn oude ava en niemand hetkende mij natuurlijk nog..Maar ik ben dan ook weer zo'n trut die niet durft te zeggen ; hey! Ik ben het!Nu weten we het allemaal hoor. Alles goed met de baby?
woensdag 7 december 2016 om 18:15
[...]
Wat lief! Ja,ik was ff een tijdje afwezig. Lekker druk met de baby en nu weer wat meer tijd om handen. Miste mijn oude ava en niemand herkende mij natuurlijk nog..Maar ik ben dan ook weer zo'n trut die niet durft te zeggen ; hey! Ik ben het!Ik wel.
[...]
Wat lief! Ja,ik was ff een tijdje afwezig. Lekker druk met de baby en nu weer wat meer tijd om handen. Miste mijn oude ava en niemand herkende mij natuurlijk nog..Maar ik ben dan ook weer zo'n trut die niet durft te zeggen ; hey! Ik ben het!Ik wel.
woensdag 7 december 2016 om 18:18
[...]
Wat lief! Ja,ik was ff een tijdje afwezig. Lekker druk met de baby en nu weer wat meer tijd om handen. Mistte mijn oude ava en niemand hetkende mij natuurlijk nog..Maar ik ben dan ook weer zo'n trut die niet durft te zeggen ; hey! Ik ben het!Olé
[...]
Wat lief! Ja,ik was ff een tijdje afwezig. Lekker druk met de baby en nu weer wat meer tijd om handen. Mistte mijn oude ava en niemand hetkende mij natuurlijk nog..Maar ik ben dan ook weer zo'n trut die niet durft te zeggen ; hey! Ik ben het!Olé
woensdag 7 december 2016 om 18:20
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 07 december 2016 @ 18:15:
[...]
Druk maken over hondjes terwijl er mensen verhandeld worden...
Precies!! Ik ben gek op dieren, ik heb zelf dieren, maar ze hebben het zelf over mensenhandel en slaan die info over om gelijk moord en brand schreeuwen over hondjes.
Schiet mij lek.
[...]
Druk maken over hondjes terwijl er mensen verhandeld worden...
Precies!! Ik ben gek op dieren, ik heb zelf dieren, maar ze hebben het zelf over mensenhandel en slaan die info over om gelijk moord en brand schreeuwen over hondjes.
Schiet mij lek.
woensdag 7 december 2016 om 18:21
quote:BridgetteDubois schreef op 07 december 2016 @ 18:18:
Is het nog steeds een tevreden baby?
Fijn dat je er weer bent, ik had toen helemaal niet meegekregen waarom je op anoniem ging dus ik vroeg me al die tijd al af waar je was .
Lief
Ik had het eigenlijk heel druk en was ontzettend moe,dus ik dacht ik stop maar met viva...
Ze is super tevreden. Slaapt een gat in de dag en nacht. Echt een super baby.
Is het nog steeds een tevreden baby?
Fijn dat je er weer bent, ik had toen helemaal niet meegekregen waarom je op anoniem ging dus ik vroeg me al die tijd al af waar je was .
Lief
Ik had het eigenlijk heel druk en was ontzettend moe,dus ik dacht ik stop maar met viva...
Ze is super tevreden. Slaapt een gat in de dag en nacht. Echt een super baby.