yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 12:40
dinsdag 6 januari 2009 om 12:41
Zo weer ff Yamuna gesproken per foon.
Ik liep in de supermarkt en heb snel een stil stukje opgezocht.
Heb de harttonen gehoord van Yammini, mmm was een ontroerend moment.
Yamuna vertelde dat ze nu wel meer weeeen aktiviteit had en dat de Gyn rond 2 uur weer langs kwam om te kijken of er echt wat gebeurde bij de baarmoedermond.
En ik moest jullie allemaal de hartelijke groetjes overbrengen en ze vond de smsjes die ze kreeg heel erg fijn.
Ik liep in de supermarkt en heb snel een stil stukje opgezocht.
Heb de harttonen gehoord van Yammini, mmm was een ontroerend moment.
Yamuna vertelde dat ze nu wel meer weeeen aktiviteit had en dat de Gyn rond 2 uur weer langs kwam om te kijken of er echt wat gebeurde bij de baarmoedermond.
En ik moest jullie allemaal de hartelijke groetjes overbrengen en ze vond de smsjes die ze kreeg heel erg fijn.
dinsdag 6 januari 2009 om 12:45
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 10:02:
Dank je voor je lieve kompliment MM
Zelf had ik niet zo een mam en ben blij dat ik dit wel voor mijn kinderen kan en mag zijn
Graag gedaan. Ik had zo'n moeder bij mijn oudste, maar ze is overleden voordat de tweede kwam. Enorm gemis, en niet alleen bij de bevalling. Gelukkig had ik al lang door wat een geweldig mens ze was en heb ik dat vaak genoeg gezegd.
Wat heerlijk dat jij het kunt en mag zijn! Zegt ook wel iets over je relatie met Yamuna. En het duurt vast niet lang meer, voordat je Yammini kunt bewonderen en kunt genieten van het oma-zijn.
Dank je voor je lieve kompliment MM
Zelf had ik niet zo een mam en ben blij dat ik dit wel voor mijn kinderen kan en mag zijn
Graag gedaan. Ik had zo'n moeder bij mijn oudste, maar ze is overleden voordat de tweede kwam. Enorm gemis, en niet alleen bij de bevalling. Gelukkig had ik al lang door wat een geweldig mens ze was en heb ik dat vaak genoeg gezegd.
Wat heerlijk dat jij het kunt en mag zijn! Zegt ook wel iets over je relatie met Yamuna. En het duurt vast niet lang meer, voordat je Yammini kunt bewonderen en kunt genieten van het oma-zijn.
dinsdag 6 januari 2009 om 12:46
Die kleine houdt de gemoederen lekker bezig he?
Ik kan natuurlijk m'n Strenge-Tante-gezicht-met-Pukkel-en Priksnor uit de kast halen en de bijbehorende Stem opzetten. Reken maar dat kids daar naar luisteren. Maar of dat nu zo'n goed begin van je leventje is.......
Ik kan natuurlijk m'n Strenge-Tante-gezicht-met-Pukkel-en Priksnor uit de kast halen en de bijbehorende Stem opzetten. Reken maar dat kids daar naar luisteren. Maar of dat nu zo'n goed begin van je leventje is.......
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
dinsdag 6 januari 2009 om 12:47
ik ben er vanavond weer (vanmiddag is man en heb ik zelf laptop nodig) Als beeb er vanavond nog niet is mag ze vanavond best even mijn laptop lenen zolang ik in het ziekenhuis ben.
Maar ik zie dat er al weeënactiviteit is, dus laten we hopen voor yam dat het niet nodig is. Ik kom tussen 18.00 en 19.00uur nog wel even kijken of het nodig is. Is er hier iemand die dat dat kan posten/overleggen met Yamuna?
Maar ik zie dat er al weeënactiviteit is, dus laten we hopen voor yam dat het niet nodig is. Ik kom tussen 18.00 en 19.00uur nog wel even kijken of het nodig is. Is er hier iemand die dat dat kan posten/overleggen met Yamuna?
Whatever, I do what I want
dinsdag 6 januari 2009 om 12:49
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 12:44:
Tja jullie kunnen zich druk maken over een laptop.
Yamuna heeft gewoon ontwenningsverschijnselen, daar moet ze gewoon ff doorheen.
Mijn advies aan haar is: ga maar een spelletje mens erger je niet spelen met Yamman
Geweldig!! Cold turkey...
Maar kan me er alles bij voorstellen, je zit maar te wachten en te wachten...
Tja jullie kunnen zich druk maken over een laptop.
Yamuna heeft gewoon ontwenningsverschijnselen, daar moet ze gewoon ff doorheen.
Mijn advies aan haar is: ga maar een spelletje mens erger je niet spelen met Yamman
Geweldig!! Cold turkey...
Maar kan me er alles bij voorstellen, je zit maar te wachten en te wachten...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
dinsdag 6 januari 2009 om 12:50
hahahaha Pip dat kan nooit zo hard aankomen dan de eerste woorden die Yamuna bij haar geboorte heeft gehoord.
VK verwelkomde haar met de woorden: "vuil vies pestjong"
en ik schoot daarbij gelijk in de lach.
Had een prima uitzicht op wat ze VK had aangedaan.
Die was helemaal nat en ze had nog niet eens de tijd gehad om haar schort aan te doen.
Die was helemaal nat en ze had nog niet eens de tijd gehad om haar schort aan te doen.
dinsdag 6 januari 2009 om 12:52
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 12:50:
hahahaha Pip dat kan nooit zo hard aankomen dan de eerste woorden die Yamuna bij haar geboorte heeft gehoord.
Die was helemaal nat en ze had nog niet eens de tijd gehad om haar schort aan te doen.Goeie binnenkomer...
Die was helemaal nat en ze had nog niet eens de tijd gehad om haar schort aan te doen.Goeie binnenkomer...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
dinsdag 6 januari 2009 om 12:53
dinsdag 6 januari 2009 om 12:56
dinsdag 6 januari 2009 om 13:02
Ja Wen, met Yamuna had ik een voorbeeldige bevalling.
4 weken te vroeg brak het water toen ik in bed stapte savonds.
Gelijk haar broertje van net 2 naar buurvrouw gebracht en toen lekker gaan slapen. Tegen half 5 wakker geworden van serieuze weeeen en om half 11 werd ze geboren na 3x persen.
9 pond was ze, en dat overvloedige water was de ander vruchtwaterzak die ik ook bleek te hebben. Ze was er dus ook een van een tweeling, alleen die was er halverwege mee gestopt.
4 weken te vroeg brak het water toen ik in bed stapte savonds.
Gelijk haar broertje van net 2 naar buurvrouw gebracht en toen lekker gaan slapen. Tegen half 5 wakker geworden van serieuze weeeen en om half 11 werd ze geboren na 3x persen.
9 pond was ze, en dat overvloedige water was de ander vruchtwaterzak die ik ook bleek te hebben. Ze was er dus ook een van een tweeling, alleen die was er halverwege mee gestopt.
dinsdag 6 januari 2009 om 13:31