yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Ha, 12 uur, daar doe ik het wel voor denk ik.

Maar nee, ik mag dus nog door de horror (al twijfel ik of ik nog durf )
Dikke knuffel Yam hoop voor jou dat ze je niet tot zaterdag laten liggen
Nee joh Wen, die van jou is er binnen vijf uur
668, the neighbour of the Beast
quote:wen schreef op 06 januari 2009 @ 10:34:

Ha, 12 uur, daar doe ik het wel voor denk ik.

Maar nee, ik mag dus nog door de horror (al twijfel ik of ik nog durf )Gaat korter duren bij jouw. Die baby denkt nu, DADELIJK WORD ER VOOR MIJ OOK EEN TOPIC AANGEMAAKT....
Ik laat de baby dan ook actief meegenieten hier, stel dat ze 't in d'r bevallige ( ) hoofdje haalt om ook een Yammini uit te halen!
Tjee zeg Yamuna, wat duurt het lang!! Veel sterkte meid....kop op!!!
Yeetje Muna, dit schiet echt niet op. Als we nou eens met z'n allen heel hard roepen: SESAM OPEN U !!!!!!
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
quote:barba schreef op 06 januari 2009 @ 10:43:

Yeetje Muna, dit schiet echt niet op. Als we nou eens met z'n allen heel hard roepen: SESAM OPEN U !!!!!!
quote:Jacqie schreef op 06 januari 2009 @ 09:28:

tot zaterdag huh?

hoe zit het dan met het vruchtwater, zaterdag zijn de vliezen al gebrokenVruchtwater vernieuwd zich gewoon.
quote:qwertu schreef op 06 januari 2009 @ 10:19:

[...]

Maak je geen illusies. Ik heb nog weken doodziek gelegen terwijl van mij al láng een keizersnede uitgevoerd had mogen worden. En zelfs toen de artsen uiteindelijk besloten hadden dat ik ingeleid zou worden, heb ik nog drie dagen moeten wachten tot dat daadwerkelijk gebeurde, omdat er geen plek was op de NICU. .Euhmmm, qwerty, maar jouw kindje was toch prematuur? Dat is toch een heel andere situatie als een 42 en meer dracht!
Zou dit de geschiedenis in gaan? Dit topic, echt leuk voor Yamuna als ze straks van alle ellende een beetje is bijgekomen om dit na te lezen.

Oh,ja en SESAM OPEN U.
Wen, maak je niet te veel zorgen na alle horrorverhalen. Als tegenwicht: Ik had bij beide bevallingen maar een paar uurtjes weeen, daarna een paar minuutjes persen en daar was de baby. Het kan dus ook heel makkelijk gaan.

(De eerste kwam overigens ook pas na 42 weken)

Elke keer, ga ik hier weer even kijken of de baby ( ik denk meisje met de naam Linde) er al is. Het blijft spannend. Yamuna en familie, veel sterkte.
quote:Marels schreef op 06 januari 2009 @ 10:01:

Ja, maar aan de andere kant, waarom wel?

Waarom opereren als baby het prima naar zijn zin heeft en moeder niet in gevaar is? Dan ga je alleen maar extra complicaties riskeren, denk ik zo.

Het is gewoon hee lvervelend, maar ik vind het wel begrijpelijk, dat ze niet zomaar even een keizersnede doen.

Precies! Er wordt wel heel makkelijk over zomaar even een keizersnee doen gedacht. Het is een zware buikoperatie en als het niet nodig is, doen ze het niet.

Het gaat goed met moeder en kind en neem toch aan dat ze alles in het ziekenhuis heel goed in de gaten houden.
Whaha, LunaBlue, bedankt voor het tegenwicht, klinkt goed

Nee hoor, ik ga er geheel onbevooroordeeld in, en 't kind moet er toch uit he?

Ik ga trouwens ook mijn voorspelling bijstellen:

Ik ga voor donderdag 12.15, geboorte van Bart.
quote:toetyfroety schreef op 06 januari 2009 @ 10:47:

[...]

Euhmmm, qwerty, maar jouw kindje was toch prematuur? Dat is toch een heel andere situatie als een 42 en meer dracht!Nee hoor, ze laten je in veel ziekenhuizen rustig tot 43 weken lopen.
O ja Wen, hier ook een januari kind. Net toen ik dacht dat het niet veel erger meer kon worden en dacht dat ik nog maar twee centimeter ontsluiting had, zei VK dat ik volledige ontsluiting had en mocht gaan persen. En dit alles in een uurtje of twee
Zojuist Yam aan de telefoon gehad:

MET SPOED, LAPTOP. Woon je in de buurt van Alkmaar, spoed je dan naar het ziekenhuis. Ze betaald de laptop, huurt evt van de laptop. Tien euro of maakt niet uit hoeveel. YAM HEEFT EEN LAPTOP NODIG.

Dit is geen geintje, ze heeft er echt een nodig. Oja, DRAADLOOS INTERNET IS OOK EEN PRE.

Verder klinkt ze moe en ze is het zat.
Ik geloof het gelijk dat ze moe is en het ozo zat is, hoop echt dat ze haar een harder handje gaan helpen.

Helaas niet in de buurt van Alkmaar
Ik woon niet in de buurt van Alkmaar en heb ook geen laptop, jammer genoeg.

Vind het zo sneu voor haar, kan me best voorstellen dat ze het helemaal zat is
Och, arme Yam
Arme Yam, nog steeds niks, helaas niet in de buurt van Alkmaar.
Heb wel een laptop over maar ook niet in de buurt van Alkmaar helaas.

Maar lijkt me logisch dat ze het zat is en dan het vooruitzicht erbij dat het misschien tot zaterdag kan duren brr
quote:Star schreef op 06 januari 2009 @ 10:46:

[...]

Vruchtwater vernieuwd zich gewoon.

in de categorie domme vragen/opmerkingen

als je vliezen zijn gescheurd, loopt het toch met dezelfde snelheid er weer uit.

Ik heb er zelf 3, maar zijn alle3 te vroeg geboren, dus hiermee nooit te maken gehad (als excuus voor mijn waarschijnlijk ontzettende stomme opmerking)
Weet je wat het toppunt van wachten is ?????

De mand met kadootjes die klaarstaat moeten afstoffen omdat er inmiddels een laagje stof op zat

Het moet toch niet gekker worden
Waar dan wel Lee? Misschien kunnen andere forummers wat regelen?
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven