Mallorca... maar waar?
donderdag 8 december 2016 om 09:35
Hai allemaal!! Wij zijn ons al aan het oriënteren op onze vakantie van volgend jaar
Lekker hoor! We zijn járen naar Ibiza geweest maar vinden dat nu een beetje te druk en te duur worden... Dus we zijn op zoek naar iets anders. Nu dacht ik aan Mallorca. Het leuke van Ibiza vind ik dat je er ontzettend lekker kunt eten (niet van die standaard toeristenrestaurants met foto's op de menukaart....) en dat je iedere dag naar een ander leuk baaitje kunt om lekker aan het strand te liggen. Vaak met een beachbar erbij waar je erg lekker kunt eten!
Zoiets zoeken we eigenlijk ook op Mallorca. We huren altijd een autootje dus zijn mobiel. Wat is dan een leuke plek? We zijn allebei midden 30, geen kids die mee gaan. Midden in het stap gedeelte hoeven we niet te zitten (die tijd hebben we gehad ).
Ben benieuwd naar de tips!
Zoiets zoeken we eigenlijk ook op Mallorca. We huren altijd een autootje dus zijn mobiel. Wat is dan een leuke plek? We zijn allebei midden 30, geen kids die mee gaan. Midden in het stap gedeelte hoeven we niet te zitten (die tijd hebben we gehad ).
Ben benieuwd naar de tips!
donderdag 8 december 2016 om 09:51
donderdag 8 december 2016 om 10:10
quote:laura23 schreef op 08 december 2016 @ 10:01:
Nou zo groot is mallorca ook weer niet. Helemaal niet wanneer je een auto hebt. Ben er zelf geweest en heb meerdere plekken op het eiland gezien. Wat me wel opviel is dat op de kaart gezien rechts, de mooiste strandjes liggen.
Echt wel... vanuit het midden is het zeker een uur rijden naar de hoofdstad.
En rechts is het grootste toeristengebied.
Nou zo groot is mallorca ook weer niet. Helemaal niet wanneer je een auto hebt. Ben er zelf geweest en heb meerdere plekken op het eiland gezien. Wat me wel opviel is dat op de kaart gezien rechts, de mooiste strandjes liggen.
Echt wel... vanuit het midden is het zeker een uur rijden naar de hoofdstad.
En rechts is het grootste toeristengebied.
zaterdag 10 december 2016 om 21:03
zondag 11 december 2016 om 22:44