Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 december 2016 om 15:47
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2016 @ 15:29:
[...]
Dat topic bestaat al jaren. Toen ik dat topoc opende liepen er ineens een hele berg " post hier je eigen foto / foto van je keukentafel / foto van de inhoud van je handtas / ." topics . Iedereen wilde ineens van alles ( laten ) weten en het liefst ( laten ) zien. Vond ik behoorlijk stom en heel cynisch heb ik toen dat topic geopend. Helaas hebben de meeste posters nooit door gehad hoe het bedoeld is en krijg ik na 100 jaar nog Gruizige PB's nalv dat topic.
[...]
Dat topic bestaat al jaren. Toen ik dat topoc opende liepen er ineens een hele berg " post hier je eigen foto / foto van je keukentafel / foto van de inhoud van je handtas / ." topics . Iedereen wilde ineens van alles ( laten ) weten en het liefst ( laten ) zien. Vond ik behoorlijk stom en heel cynisch heb ik toen dat topic geopend. Helaas hebben de meeste posters nooit door gehad hoe het bedoeld is en krijg ik na 100 jaar nog Gruizige PB's nalv dat topic.
donderdag 8 december 2016 om 15:51
quote:Eleonora-1 schreef op 08 december 2016 @ 15:46:
[...]
Waarom zeg je dat nu pas.
Hier.
Ik put me al maanden uit in gruizige verzoeken in je pb en dan moet ik hier lezen dat je er geen prijs op stelt.ik wilde je geen pijn doen. en ik word er ook wel geil van hoor, maar ik weet gewoon niet zeker of je bedoelingen wel helemaal zuiver zijn.
[...]
Waarom zeg je dat nu pas.
Hier.
Ik put me al maanden uit in gruizige verzoeken in je pb en dan moet ik hier lezen dat je er geen prijs op stelt.ik wilde je geen pijn doen. en ik word er ook wel geil van hoor, maar ik weet gewoon niet zeker of je bedoelingen wel helemaal zuiver zijn.
very metal
donderdag 8 december 2016 om 15:55
donderdag 8 december 2016 om 15:57
donderdag 8 december 2016 om 16:02
quote:-KING- schreef op 08 december 2016 @ 15:59:
[...]
ik vind het echt niet erg hoor.Nou, da' s mooi. Even wachten waar de eauppermeaud mee komt en dan open jij er 1 of omdat ze de mijne anders niet sluiten of omdat de mijne gesloten is.
[...]
ik vind het echt niet erg hoor.Nou, da' s mooi. Even wachten waar de eauppermeaud mee komt en dan open jij er 1 of omdat ze de mijne anders niet sluiten of omdat de mijne gesloten is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 december 2016 om 16:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2016 @ 16:02:
[...]
Nou, da' s mooi. Even wachten waar de eauppermeaud mee komt en dan open jij er 1 of omdat ze de mijne anders niet sluiten of omdat de mijne gesloten is.stuur me maar een pb als ik er een moet openen. maar geen geile sekspraat in die pb hoor.
[...]
Nou, da' s mooi. Even wachten waar de eauppermeaud mee komt en dan open jij er 1 of omdat ze de mijne anders niet sluiten of omdat de mijne gesloten is.stuur me maar een pb als ik er een moet openen. maar geen geile sekspraat in die pb hoor.
very metal
donderdag 8 december 2016 om 16:08
donderdag 8 december 2016 om 16:11
quote:Eleonora-1 schreef op 08 december 2016 @ 16:05:
[...]
Moet ik weer een ander lustobject zoeken.
Fijn!hij is alleen wel dood, maar dat maakt het extra kinky toch?
http://www.seancarnage.co ... peter_steele_nude_022.jpg
edit; niet aanklikken als je op je werk zit of je kinderen naast je staan.
[...]
Moet ik weer een ander lustobject zoeken.
Fijn!hij is alleen wel dood, maar dat maakt het extra kinky toch?
http://www.seancarnage.co ... peter_steele_nude_022.jpg
edit; niet aanklikken als je op je werk zit of je kinderen naast je staan.
very metal