Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 december 2016 om 17:23
quote:Fee-de-Goede schreef op 08 december 2016 @ 17:19:
Nee hoor. Kreeg ze juist in het begin veel. Nu nooit meer. Nu weet iedereen dat ik eruit zie als de een echte Fee. Veel te vadsig. Feeën zijn, in mijn verbeelding dan, altijd net mager en sexy
Nee hoor. Kreeg ze juist in het begin veel. Nu nooit meer. Nu weet iedereen dat ik eruit zie als de een echte Fee. Veel te vadsig. Feeën zijn, in mijn verbeelding dan, altijd net mager en sexy
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
donderdag 8 december 2016 om 17:36
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 december 2016 @ 17:32:
[...]
Nee hoor. Eén flauwe/snedige (doorhalen wat je niet van toepassing vindt) opmerking in een cougarhengeltopic is voldoende.
Die mis ik meestal.
Na een paar maanden kreeg ik al rare verzoeken. En over mijn seksleven vertel ik ook niet veel...
[...]
Nee hoor. Eén flauwe/snedige (doorhalen wat je niet van toepassing vindt) opmerking in een cougarhengeltopic is voldoende.
Die mis ik meestal.
Na een paar maanden kreeg ik al rare verzoeken. En over mijn seksleven vertel ik ook niet veel...
donderdag 8 december 2016 om 17:41
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 december 2016 @ 17:38:
[...]
Eigen schuld dikke bult dus. Je moet er natuurlijk wel wat voor doen als je graag gruizige PB'tjes wilt ontvangen.Per ongeluk op de verkeerde toets gedrukt, was nog niet klaar met typen
[...]
Eigen schuld dikke bult dus. Je moet er natuurlijk wel wat voor doen als je graag gruizige PB'tjes wilt ontvangen.Per ongeluk op de verkeerde toets gedrukt, was nog niet klaar met typen
donderdag 8 december 2016 om 17:41
donderdag 8 december 2016 om 17:47
donderdag 8 december 2016 om 17:54
quote:Kraaienpootje schreef op 08 december 2016 @ 17:49:
[...]
Wat lief!
Nu denk ik dat jij bent wie ik denk dat je bent, maar heb geen bewijs dat jij bent wie ik denk dat je bent...
Ik vind het leuk om moeilijk te doen en heb geen idee wie je bent
[...]
Wat lief!
Nu denk ik dat jij bent wie ik denk dat je bent, maar heb geen bewijs dat jij bent wie ik denk dat je bent...
Ik vind het leuk om moeilijk te doen en heb geen idee wie je bent
donderdag 8 december 2016 om 18:02
quote:DorothyParker schreef op 08 december 2016 @ 16:22:
Wanneer gaan ze aan het nieuw uiterlijk beginnen?
Dit lettertype (afhankelijk van browser) is standaard. Waarschijnlijk zijn ze een beetje aan het testen met de bestaande site.Bij Chrome en Firefox is het hetzelfde - veranderde-lettertype.
Wanneer gaan ze aan het nieuw uiterlijk beginnen?
Dit lettertype (afhankelijk van browser) is standaard. Waarschijnlijk zijn ze een beetje aan het testen met de bestaande site.Bij Chrome en Firefox is het hetzelfde - veranderde-lettertype.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 8 december 2016 om 18:03
Hoogst verbazend vind ik het aanbod van de mod om het topic te sluiten aangaande het verzoek om 'beschrijf je laatste neuk' te verwijderen. Vrouwen die na een miskraam (of erger) telkens hun 'ik ben ook zwanger'-topic in hun lijst te zien krijgen het advies om de zwanger-pijler maar te blocken.
Wonderlijk. 'We sluiten normaalgesproken geen topics'... maar we doen het toch. Wonderlijk.
Wonderlijk. 'We sluiten normaalgesproken geen topics'... maar we doen het toch. Wonderlijk.
donderdag 8 december 2016 om 18:07
quote:simbalabimba schreef op 08 december 2016 @ 18:02:
[...]
Bij Chrome en Firefox is het hetzelfde - veranderde-lettertype.Hier (firefox) ook. Maar je hebt 6 defaults lettertypes. Je gaat naar nummer 1 (Times, wat zo goed als iedereen heeft), daarna nummer 2 (wat al raar is), daarna ...
[...]
Bij Chrome en Firefox is het hetzelfde - veranderde-lettertype.Hier (firefox) ook. Maar je hebt 6 defaults lettertypes. Je gaat naar nummer 1 (Times, wat zo goed als iedereen heeft), daarna nummer 2 (wat al raar is), daarna ...