Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Enn schreef op 08 december 2016 @ 18:26:

[...]

Zou jij wel willen of niet? Kan die rekenen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Philae2 schreef op 08 december 2016 @ 18:30:

[...]

Het staat je vrij om een nieuwe te openen. Ga je gang!Gaat ie niet doen, veels te bang voor gruizige PB'tjes. Die ene keer dat hij er een kreeg moest het hele forum weten dat hij zich zo vreselijk geschoffeerd voelde, met screenshots en al.
quote:Phaedra_ schreef op 08 december 2016 @ 18:31:

Jammer, wilde ik net mijn laatste neuk beschrijven.Kan nog, hoor. Ik wacht op een nieuwe en dan laat ik hem sluiten.
Goed dat die smerigheid van je af is gegleden bia. Zie ik nu een vulva bij de Plista?
Ja uh... eerst vroeg je -terecht, naar mijn mening- om niet offtopic te gaan daar en nu wil je het opeens weg hebben om compleet andere redenen. Maakt niet uit, ik hoef het niet te snappen. Ik verbaasde me gewoon over de reactie van de mod.
quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 18:25:

Jeetje, wat onverwacht, deze reacties Maar wel gezellig, en eens met feow
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:DorothyParker schreef op 08 december 2016 @ 18:08:

[...]

Probeert een mens een compliment te geven Ik vind dun niet perse een compliment. Is dun beter dan dik?

Jammer, wilde ik net mijn laatste neuk beschrijven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 18:33:

Ja uh... eerst vroeg je -terecht, naar mijn mening- om niet offtopic te gaan daar en nu wil je het opeens weg hebben om compleet andere redenen. Maakt niet uit, ik hoef het niet te snappen. Ik verbaasde me gewoon over de reactie van de mod.

Ik heb daar al zo vaak geplaatst dat het topic een geintje is geweest. Nu niet doen alsof dat een complete verrassing is voor je.

Ik heb gisteren ook een post in het topic geplaatst waaruit duidelijk bleek dat het al niet een topic was waar ik blij mee was. Dus van een compleet nieuwe, andere reden is helemaal geen sprake.

Jammer, wilde ik net mijn laatste neuk beschrijven.Dat zou een mooie mijlpaal zijn: de laatste laatste neuk.
quote:S-Meds schreef op 08 december 2016 @ 18:32:

Goed dat die smerigheid van je af is gegleden bia. Zie ik nu een vulva bij de Plista?
Ik hoef het niet te snappen, echt niet. Ook niet bij een topic dat al bijna 6 jaar loopt. Het staat iedereen vrij om verzoeken in te dienen bij de mod.
Ik noemde het gisteren - ik zal NIET quoten - zoiets als " het meest afschuwelijke topic ever " .

Niet doen alsof ik dan vandaag iets nieuws schrijf.
quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 18:39:

Het staat iedereen vrij om verzoeken in te dienen bij de mod.Yup en ik vind het mooi dat er nu gewoon gereageerd wordt. Net alsof er echt een mens aan de andere kant van de lijn zit.

Ik hoef het niet te snappen, echt niet. Ook niet bij een topic dat al bijna 6 jaar loopt. Het staat iedereen vrij om verzoeken in te dienen bij de mod.Ik erger me al zes jaar. Er komt een keer een dag dat je van een bepaalde forummer een zoute wip leest en dat is dan de druppel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2016 @ 18:42:

[...]

een zoute wip

Ik denk dat ik het niet wil weten....

*wedden dat ik nu wel weer ga lezen*

-zucht-
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 december 2016 @ 18:36:

[...]

Dat zou een mooie mijlpaal zijn: de laatste laatste neuk.

Ik vind de topictitel behoorlijk deprimerend.

Heb er nooit durven posten, bang dat de wereld dan zou vergaan of zijn piemel eraf valt of er een pingpongbal definitief blijft steken ofzoiets.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dan open jij hem toch, Armand ; dan heb je " beschrijf je laatste neuk " , jouw originele " beschrijf je toekomstige neuk " en als je dan nog iets hi-ha-hilarisch verzint heb je een straatje.
quote:feow schreef op 08 december 2016 @ 18:44:

[...]

Ik vind de topictitel behoorlijk deprimerend.

Heb er nooit durven posten, bang dat de wereld dan zou vergaan of zijn piemel eraf valt of er een pingpongbal definitief blijft steken ofzoiets.

Ik hoef het niet te snappen, echt niet. Ook niet bij een topic dat al bijna 6 jaar loopt. Het staat iedereen vrij om verzoeken in te dienen bij de mod.Waarom nou die huilerige toevoeging weer. Dat iets al heel lang bestaat wil nog niet zeggen dat het daarom maar moet blijven bestaan he. Eens is het klaar. Gewoon een kwestie van uithuilen en opnieuw beginnen, je komt er echt wel overheen .
quote:Enn schreef op 08 december 2016 @ 18:44:

[...]

Ik denk dat ik het niet wil weten....

*wedden dat ik nu wel weer ga lezen*

-zucht-Zout .... Zouteloos eigenlijk. Saai, suf, dat soort wippies.
Je bent toch niet beledigd, Arrmand, omdat ik het hele topic te suf voor woorden vind en jij ook jouw neuks beschreven hebt ? Zo haatdragend ben je toch niet ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2016 @ 18:32:

[...]

Kan nog, hoor. Ik wacht op een nieuwe en dan laat ik hem sluiten.Ik vermoed dat je heel lang kunt wachten. Laatste neuken lezen willen ze allemaal natuurlijk wel, maar zelf zo'n topic openen gaat dan weer net even te ver.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2016 @ 18:42:

[...]

Ik erger me al zes jaar. Er komt een keer een dag dat je van een bepaalde forummer een zoute wip leest en dat is dan de druppel.Een zoute wip? Die pagina in de Kamasutra heb ik overgeslagen denk ik
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven