Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
quote:voel schreef op 08 december 2016 @ 21:59:

Nu jessie tegen thomas!Inderdaad!
quote:Yggdrasil- schreef op 08 december 2016 @ 21:57:

Anna

Nou, inderdaad... Dennis nog: "En je had niks kunnen doen om Dio om te praten Anna?"

Zeg dan gewoon eerlijk dat je min of meer gevraagd hebt aan Dio om Jessie eruit te stemmen zeg, bah.
Susan is echt een jaloers typje! Gunt een ander ook niet veel. Ik ben ouder blabla.

Anna is ook achterbaks. Ik had hem toch niet kunnen laten veranderen van mening. Je zei zelf Jessie!! Trut! Ik denk dat Susan sterker is dan Jessie.

Dio is ook een zak. Klagen over Dave, maar flikt hetzelfde.
Niets hoeft, paarden wel
quote:miaauw schreef op 08 december 2016 @ 22:02:

Susan is echt een jaloers typje! Gunt een ander ook niet veel. Ik ben ouder blabla.

Anna is ook achterbaks. Ik had hem toch niet kunnen laten veranderen van mening. Je zei zelf Jessie!! Trut! Ik denk dat Susan sterker is dan Jessie.

Dio is ook een zak. Klagen over Dave, maar flikt hetzelfde.Nee joh, heeft niets met jaloezie te maken, die uitspraken van Susan. Ik snap het wel, die zit er constant als een soort speelbal bij, heeft niets zelf in de hand. Dat is heel frustrerend. Dat gesol.
Ik snap Suzan wel. Het zit niet echt mee voor haar. Op een gegeven moment moet je dat ff kwijt. Dat moment dat zij aan het spit hing terwijl de rest lekker zat te eten zal ook nog wel vers in haar geheugen liggen.
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:miaauw schreef op 08 december 2016 @ 22:02:

Dio is ook een zak. Klagen over Dave, maar flikt hetzelfde.Als er nou echt iemand níet een jaloers type is, is het Suzanne wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:VivaFleur schreef op 08 december 2016 @ 22:08:

Ik snap Suzan wel. Het zit niet echt mee voor haar. Op een gegeven moment moet je dat ff kwijt. Dat moment dat zij aan het spit hing terwijl de rest lekker zat te eten zal ook nog wel vers in haar geheugen liggen.Precies. Hoe lang zit ze er nou met dat clubje? Word je toch doodziek van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:VivaFleur schreef op 08 december 2016 @ 22:08:

Ik snap Suzan wel. Het zit niet echt mee voor haar. Op een gegeven moment moet je dat ff kwijt. Dat moment dat zij aan het spit hing terwijl de rest lekker zat te eten zal ook nog wel vers in haar geheugen liggen.Eens. Dat spit inderdaad (respect) en daarna er maar steeds bijhangen en nergens bij betrokken worden omdat ze jou er steeds uit willen stemmen. Ik vond ook niet dat Anna zo zielig was dat ze mee naar winnaarseiland moest, ze was laatste!
Ik zou het wel een bak vinden als het uiteindelijk tussen Bertie en Suzanne gaat
quote:mendy schreef op 08 december 2016 @ 22:13:

Ik zou het wel een bak vinden als het uiteindelijk tussen Bertie en Suzanne gaatJaaa leuk!

Ik zou het wel een bak vinden als het uiteindelijk tussen Bertie en Suzanne gaatDat zou hilarisch zijn ja
Susan is doodeerlijk. Je houdt ervan of niet maar ze zit er niet om konten te likken of aardig gevonden te worden.

Ik ben nu voor team Jessy!

Zij heeft zich goed ontwikkeld. Van naïef dom blondje naar bikkel. Ik mag dat wel.

Maar fysiek gezien weten we in feite nu al wie er gewonnen heeft. Zo niet leuk
quote:Yggdrasil- schreef op 08 december 2016 @ 22:15:

Susan is doodeerlijk. Je houdt ervan of niet maar ze zit er niet om konten te likken of aardig gevonden te worden.

Ik ben nu voor team Jessy!

Zij heeft zich goed ontwikkeld. Van naïef dom blondje naar bikkel. Ik mag dat wel.

Maar fysiek gezien weten we in feite nu al wie er gewonnen heeft. Zo niet leuk

Sowieso Dio. Beetje jammer weer...

Tenzij er misschien iets komt van puzzelen of rekenen ofzo, dan heeft de rest ook nog kans.
Wij zijn met het hele gezin team Suzanne geworden! Ze houdt zich zo cool staande tussen dat gekonkel - heerlijke momenten als ze even losgaat over dat gezeik.

Anna mag van mij linea recta naar huis. Ik trek haar heel slecht.
quote:topdropje schreef op 08 december 2016 @ 22:25:

Wij zijn met het hele gezin team Suzanne geworden! Ze houdt zich zo cool staande tussen dat gekonkel - heerlijke momenten als ze even losgaat over dat gezeik.

Anna mag van mij linea recta naar huis. Ik trek haar heel slecht.Ja toch!

Ik zou het wel een bak vinden als het uiteindelijk tussen Bertie en Suzanne gaatja, leuk. Zou me niet uitmaken wie er wint.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Dollycat schreef op 08 december 2016 @ 22:01:

[...]

Nou, inderdaad... Dennis nog: "En je had niks kunnen doen om Dio om te praten Anna?"

Zeg dan gewoon eerlijk dat je min of meer gevraagd hebt aan Dio om Jessie eruit te stemmen zeg, bah.

Nee hoor, Anna pruilt lekker verder 'ik ben een vrouw van mijn woord boehoe'.

Hou toch op zeg! Ze konkelt en manipuleert net zo goed. Zo'n verbaasd, onschuldig gezicht trekken, maar ondertussen.
Ik ben ook overgeschakeld op Suzanne. Hoe zij zich staande houdt in die slangenkuil, echt knap.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik moet echt vreselijk lachen om de hypocrisie van iedereen ( behalve suus)

Al die complotjes die sneuvelen om tactische keuzes te maken, janken en boos zijn als je de sjaak bent ( of je maatje). Maar net zo makkelijk zelf iemand een hak zetten, wanneer het in je voordeel is.

Heerlijk

Zouden ze het door hebben van zichzelf, want er wordt om de haverklap met twee maten gemeten.

Anyway, ik vind het hilarisch.

Suus blijft er lekker nuchter onder.

Je kan toch wel merken dat ze ouder is, laat zich niet zo snel raken en doet niet mee met het emotionele instabiele van de jonkies.

Dio,ach.

Ik snap hem wel , man met grote drang om te winnen.

En nu de kans dichter bij komt maakt hij daar de voor hem beste keuzes in.

Hij heeft ook gewoon gelijk, het is idd een spel.

Bertie!!

Hahaha,prachtig hoe ze Thomas even om zijn oren mept.

" heb ik van jayjay geleerd"

Ik vind Thomas ook niet sympathiek,

Jayjay

Echt vreselijk jammer, hoe een eikel ik hem in het begin vond,bij Bertie ontpopte hij zich als een gentleman zonder bravoure.

Mooi om te zien wat het effect is op elkaar.

Duidelijk verschil tussen de mannen.

Jayjay die Bertie oprecht respecteerde en wat hij zei ook in daden liet zien.

Thomas die roeptoetert over respect, maar zodra jayjay zijn hielen licht verdwijnt ook de belofte.

Jayjay heeft als man echt vette punten gescoord.

Ik vind suus en Bertie ook wel tof om samen in de finale te zien.
Leuke aflevering vanavond, werd wel eens tijd.

Ik heb me geergerd aan Jessie. Iedere keer vindt ze het zo erg hoe ze gestemd heeft met het gejank erbij. En nu lag ze er zelf uit en voelde ze zich gepiepeld. Ik hoop dat Thomas of Berthie haar uitschakelen.

Nog iets, ik vind het oneerlijk van Jay dat hij Thomas vraagt om Berthie er hoe dan ook in te houden en dat Berthie hem daaraan houdt. Thomas heeft net zolang in het spel gezeten en heeft net zoveel recht op doorgaan. Wat voor boek hij ook geschreven heeft.

Maarrr nu ben ik hel;emaal voor Suus. Echt vanavond zag ik haar weer gezichten trekken. Gewoon te grappig. Ze denkt natuurlijk sjonge laat zij maar op elkaar stemmen, ik overleef mooi weer.

Dussss Suus you go girlllll!
Thomas had ook kunnen antwoorden in de trant van: dat zoeken Bertie en ik samen wel uit.
Thomas was misschien wat overrompeld op dat moment en heeft toen die belofte gemaakt. Achteraf dacht hij dikke neus, ik zit net zo lang in het spel als jij. Daar had hij het op moeten gooien en niet op dat ie Anna al zo lang kent.

Bertie voelde heel goed aan dat ze Thomas onder druk moest zetten om haar zin te krijgen, terecht of niet.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Thomas had er zelf anders ook geen moeite mee om Anna onder druk te zetten om haar immuniteit weg te gooien voor het pact met Dio en Jessie. Anna had nee kunnen zeggen, Thomas had ook nee kunnen zeggen tegen het voorstel van Jay.

Gewoon slappe hap om er met zo'n flauw smoesje proberen onderuit te komen.

Hij zei zelfs dat hij ook met Suus al zo lang op het eiland heeft gezeten en daarom dan toch zeker geen duel kan aangaan met haar? Kom op zeg, hij probeerde Suus er al die tijd uit te gooien.

Hij had best mogen weigeren, maar hij stelde gewoon vast dat Bertie het maar moest doen als er een vrouw zou komen. Grote kans dus, want dat Dio zou komen zat er bijna niet in. Alsof Thomas dat niet wist. Had dan loten voorgesteld.
Idd,Thomas deed bij Anna hetzelfde " ik ga hier fel tegen in hoor Anna , die afspraak staat "

Ik vond het mooi dat Bertie heel standvastig bleef tegenover hem. En dat deed ze goed,want hij had heel snel zijn staart tussen zijn benen.

Hij had deze keer eens geen Anna of jessie tegenover zich, die zich makkelijk laten manipuleren door hem.

Ik zou hem ook met de vloer gelijk gemaakt hebben.
Ja was mooi om te zien dat hij die ruimte nu niet kreeg.

Hij was op dat front ook wel een beetje verwend geworden met Anna en Jessie.
Doubt kills more dreams than failure ever will

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven