Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 december 2016 om 17:03
vrijdag 9 december 2016 om 17:04
quote:Elfje112 schreef op 09 december 2016 @ 13:47:
Ik vind leuk een heel normaal woord en niet irritant. Beter dan mieters.
Mieters heeft anders wel een heftig leven achter de rug.
Ik raakte ook even in verwarring. Het lijkt een beetje op die bijbelse verhalen. Waar ligt Sodom eigenlijk?
Hé, Christipedia... Dat is nog eens wat anders dan het veilinghuis Christi's.
http://www.christies.com/features/welco ... /overview/
Voor iedereen wat.
Ik vind leuk een heel normaal woord en niet irritant. Beter dan mieters.
Mieters heeft anders wel een heftig leven achter de rug.
Ik raakte ook even in verwarring. Het lijkt een beetje op die bijbelse verhalen. Waar ligt Sodom eigenlijk?
Hé, Christipedia... Dat is nog eens wat anders dan het veilinghuis Christi's.
http://www.christies.com/features/welco ... /overview/
Voor iedereen wat.
vrijdag 9 december 2016 om 17:06
quote:linjmh schreef op 09 december 2016 @ 16:59:
[...]
Ik ook
Ik las het als de zoveelste keer dat ik haar rond zie schoppen om een ander een rotgevoel te geven of zichzelf beter te voelen, whatever.
En het was me duidelijk dat de TO dat rotgevoel al had.
Nogmaals, Meds krijgt een ban voor een recept zeg, een ander voor OT gaan op het modtopic, zij schopt nogal hardhandig in op een al op de grond liggende TO, waar hebben we het over.
[...]
Ik ook
Ik las het als de zoveelste keer dat ik haar rond zie schoppen om een ander een rotgevoel te geven of zichzelf beter te voelen, whatever.
Nogmaals, Meds krijgt een ban voor een recept zeg, een ander voor OT gaan op het modtopic, zij schopt nogal hardhandig in op een al op de grond liggende TO, waar hebben we het over.
vrijdag 9 december 2016 om 17:07
quote:Eleonora-1 schreef op 09 december 2016 @ 17:06:
[...]
Nogmaals, Meds krijgt een ban voor een recept zeg, een ander voor OT gaan op het modtopic, zij schopt nogal hardhandig in op een al op de grond liggende TO, waar hebben we het over.Ja en dan zou deze ban niet terecht zijn?
[...]
Nogmaals, Meds krijgt een ban voor een recept zeg, een ander voor OT gaan op het modtopic, zij schopt nogal hardhandig in op een al op de grond liggende TO, waar hebben we het over.Ja en dan zou deze ban niet terecht zijn?
vrijdag 9 december 2016 om 17:08
quote:Eleonora-1 schreef op 09 december 2016 @ 17:06:
[...]
Nou meid, staf ze, genoegdoening.
Genoegdoening waarvoor?
Nee hoor, ik staf niet, ook niet na jouw aansporing/advies/...
[...]
Nou meid, staf ze, genoegdoening.
Genoegdoening waarvoor?
Nee hoor, ik staf niet, ook niet na jouw aansporing/advies/...
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 9 december 2016 om 17:11
vrijdag 9 december 2016 om 17:20
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 december 2016 @ 17:15:
[...]
Ja en nu is iedereen die volkomen terecht een zwaar onder de gordel kutopmerking staft dus ook een druiloor. Driewerf hoera voor Het Beleid.
Inderdaad, nou fak it.
Maar maak het staffen zichtbaar, goed idee. Dan worden de echte nonsens bannen vast minder.
[...]
Ja en nu is iedereen die volkomen terecht een zwaar onder de gordel kutopmerking staft dus ook een druiloor. Driewerf hoera voor Het Beleid.
Inderdaad, nou fak it.
Maar maak het staffen zichtbaar, goed idee. Dan worden de echte nonsens bannen vast minder.
vrijdag 9 december 2016 om 17:23
vrijdag 9 december 2016 om 17:23
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 december 2016 @ 17:15:
[...]
Hmmm....ik reageerde in eerste instantie ook van 'stom!', maar ging uit van wat ik wel gelezen had (en dat vond ik voor haar doen best meevallen), niet die gemiste post dus ....
Sorry Star! Deze was dus duidelijk terecht
[...]
Hmmm....ik reageerde in eerste instantie ook van 'stom!', maar ging uit van wat ik wel gelezen had (en dat vond ik voor haar doen best meevallen), niet die gemiste post dus ....
Sorry Star! Deze was dus duidelijk terecht
vrijdag 9 december 2016 om 17:24
vrijdag 9 december 2016 om 17:26
vrijdag 9 december 2016 om 17:26