yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 17:53
Die vrouw die sinds zaterdagochtend gebroken vliezen heeft en die drie keer gel heeft gehad. Een tijd lang weeënloos geweest maar wel met een verstrijkende baarmoeder. Die nu wel bezig zou moeten zijn (met infuus en ruggenprik), of al bevallen/evt. keizersnede.
Dan denken ze vast: 'hoe komt die vrouw aan zoveel medische informatie van onze patiënt!?'
Dan denken ze vast: 'hoe komt die vrouw aan zoveel medische informatie van onze patiënt!?'
dinsdag 6 januari 2009 om 17:54
dinsdag 6 januari 2009 om 18:00
na 73 pagina's meelezen toch maar even een reactie!
sjonge jonge wat zo'n kleine vent allemaal niet kan veroorzaken he? Prachtig. Ja want het wordt een jongen denk ik. Vanavond om 19.10 en hij heet.... werkelijk geen flauw idee.
Yamuna, Yamman, Yamminisoma en Yamministante, succes!!
Als die kleine toch eens wist hoeveel mensen er naar zijn komst uitkijken
sjonge jonge wat zo'n kleine vent allemaal niet kan veroorzaken he? Prachtig. Ja want het wordt een jongen denk ik. Vanavond om 19.10 en hij heet.... werkelijk geen flauw idee.
Yamuna, Yamman, Yamminisoma en Yamministante, succes!!
Als die kleine toch eens wist hoeveel mensen er naar zijn komst uitkijken
dinsdag 6 januari 2009 om 18:00
dinsdag 6 januari 2009 om 18:03
thnx voor alle knuffels, maar daarvoor noemde ik het niet hoor.
En shining ik snap wel dat je dát niet leuk vond.
De echte naam van Yamuna weet ik helaas niet, was ik nu toch maar lid geworden van de december-msn-groep!
David ligt in het ziekenhuis met een of ander virus, ze dachten RS, maar dat is het niet. Hij is er heel ziek van, want nog heel klein (morgen 3 weken) , maar hij wordt wel weer beter hoor!
't Is alleen klote.
Ik kan het natuurlijk gewoon proberen, of dan vraag ik of er net een baby geboren is, een eerste kindje. Kan iemand mij yamuna niet even omschrijven?
En shining ik snap wel dat je dát niet leuk vond.
De echte naam van Yamuna weet ik helaas niet, was ik nu toch maar lid geworden van de december-msn-groep!
David ligt in het ziekenhuis met een of ander virus, ze dachten RS, maar dat is het niet. Hij is er heel ziek van, want nog heel klein (morgen 3 weken) , maar hij wordt wel weer beter hoor!
't Is alleen klote.
Ik kan het natuurlijk gewoon proberen, of dan vraag ik of er net een baby geboren is, een eerste kindje. Kan iemand mij yamuna niet even omschrijven?
Whatever, I do what I want
dinsdag 6 januari 2009 om 18:05
oja, dat kan ik wel doen Ring! En dan bezorg ik bloemen namens alle Viva-vrouwen! Ik zeg gewoon: hier zijn bloemen voor een vrouw die al sinds zaterdag gebroken vliezen heeft en op internet bekend staat als Yamuna en nog wat omschrijving. Ik ga alleen niet echt naar haar toe, want zoon is besmettelijk dus ik ook.
Whatever, I do what I want
dinsdag 6 januari 2009 om 18:08
quote:crini schreef op 06 januari 2009 @ 18:03:
Ik vind ook dat het niet zonder medeweten van Yamuna moet gebeuren. (Net als een adres geven.) Misschien stelt ze het wel helemaal niet op prijs dat je dat weet. Misschien ook wel, maar goed we kunnen het haar nu niet zo goed vragen!
Maar misschien zie je het snel genoeg... Zie je een hele blije familie, die allemaal lopen met 'hoera het is een jongen' ballonnen. Als je ze afluistert en ze zeggen ook nog eens: 'het heeft lang geduurt he, maar daar is Max dan eindelijk!' weet je genoeg.
Ik vind ook dat het niet zonder medeweten van Yamuna moet gebeuren. (Net als een adres geven.) Misschien stelt ze het wel helemaal niet op prijs dat je dat weet. Misschien ook wel, maar goed we kunnen het haar nu niet zo goed vragen!
Maar misschien zie je het snel genoeg... Zie je een hele blije familie, die allemaal lopen met 'hoera het is een jongen' ballonnen. Als je ze afluistert en ze zeggen ook nog eens: 'het heeft lang geduurt he, maar daar is Max dan eindelijk!' weet je genoeg.