Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Roland1971 schreef op 05 januari 2009 @ 20:37:

[...]

WTF is een NNTNF nu weer? Of krijg ik nu als antwoord: RTFM SVP? Nou, dit vind ik ervan: YCKMFLB.

Pfff... Nederlandse, Engelse en Franse afkortingen in 1 zin, dat had ik vroeger op school ook nooit kunnen denken .

Betekenis:

NNTNF: Neue Nilpferde tümmeln Nachts friedlich

Vond ik zo'n mooi zinnetje.
.
anoniem_69419 wijzigde dit bericht op 06-01-2009 07:24
Reden: sorry was nog niet goed wakker
% gewijzigd
Lijkt hier meer op een visvijver....!
quote:datmeenjeniet schreef op 06 januari 2009 @ 00:58:

[quote]MeneerDeRaaf schreef op 05 januari 2009 @ 20:49:

[...]

Ik ben hier zelf nieuw, maar als ik het goed begrijp is het niets voor jou. Je hebt immers al een sv. En als eerzame sv vind ik het persoonlijk moreel verwerpelijk om als je al een sv hebt te hengelen naar anderen... :angel:[/quote]

nou mag ik toch hopen dat meneer rouvoet dit als grapje zegtWil je mij aub niet verwarren met meneer Rouvoet. Volgens mensen die het weten kunnen valt deze meneer zeer nadrukkelijk niet in de categorie "lekker ding". Ikzelf daarentegen.........
Oke....hier een beetje gezonde spanning!

Nog tips? do's en don'ts?

ga om half 12 weg en hoop jullie te kunnen inlichten zo rond een uur of 3....
Hoi Mylena, geen tips maar het zal vast heel erg leuk worden.Ik wacht in spanning je verslag af.
quote:MeneerDeRaaf schreef op 06 januari 2009 @ 08:09:

[...]

Wil je mij aub niet verwarren met meneer Rouvoet. Volgens mensen die het weten kunnen valt deze meneer zeer nadrukkelijk niet in de categorie "lekker ding". Ikzelf daarentegen.........U riep?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Pffff, nog 3 uur wachten op een verslag....
Volgens mij zijn er hier meer aan spanning toe.......
Toch apart dat we nu allemaal precies weten wat VM op dit moment aan het doen is...

Ben jaloers...
Jaloers op het feit dat je dit nu zelf niet meemaakt?
4 ... en dat is prima zo.
quote:geheim1972 schreef op 06 januari 2009 @ 13:01:

Toch apart dat we nu allemaal precies weten wat VM op dit moment aan het doen is...

Ben jaloers...Ze ging toch alleen maar koffie drinken?
Goh wat is er veel bijgeschreven zeg. Als ik jullie hier lees dan doen de hotelletjes gouden zaken dezer dagen. Zeker met dit weer want voor buitenseks is het nu even wat minder. Best jammer want ik zou eigenlijk eens een sneeuwvrouw willen maken in plaats van een sneeuwman.
Geve, heb jij dan meestal buitenseks met je sv?
Yep. Zo zien we nog eens wat.
Dus je hebt er wel een!?!
Een fiets? Een auto? Een svtje? Een verhaal?

Tuuuuuurlijk, minstens één!
Doe dan eerst dat verhaal over je sv maar, om ontopic te blijven.

DAMN.... dit was echt de perfecte eerste date!!!

The story...

We hadden in een koffiebar afgesproken. Ik kwam natuurlijk als tweede. Zonnebril op...en hatsee. .Daar zat ie. DAMN nog veel leuker dan op cam. Het was een soort van herkenning.

We hebben niet alleen koffie gedronken, maar ook geluncht. Het was zo relaxed. Lekker kletsen over van alles en natuurlijk heerlijk heen en weer geflirt. Poeh hee....die ondeugende blikken naar elkaar toe.

Daarna naar de parkeergarage en in mijn auto even heerlijk gezoend...meer niet, maar hoefde ook niet. We moesten immers beide weer weg...Het was een perfecte eerste rustige aftastende afspraak.

Ik kan geloof ik wel zeggen dat ie van KSV naar SV is gegaan met griffel!

We gaan over een week of anderhalf uit eten en dan gaan we los hahaha (hoop ik)

Zo ik ben happy!

En hij zag er goed uit........woehaa...hij heeft echt klasse!! Het is een echt gentleman. Complimenteus, gevat, gewoon heerlijk!

We waren een mooi stel samen! herstel....we zijn een mooi stel samen!
zo te horen een perfect begin! suc6!
quote:stewardess schreef op 06 januari 2009 @ 14:33:

Doe dan eerst dat verhaal over je sv maar, om ontopic te blijven.

Wel oke, vooruit dan maar. Ik vertel het alleen aan jou hoor, dus niet verder vertellen! Het is een fantasie van haar om samen naakt in de sneeuw te rollen (elk buitenseksmens herkent dat natuurlijk ) maar omdat de temperaturen vannacht een beetje frisjes worden, heb ik voorgesteld dat we die fantasie nog even in de koelkast zetten. Tenminste, voor zover er nog een kamer beschikbaar is in ons hotelletje, want als dat niet zo is dan wordt het niks of rollen. Dan maar rollen.

@ Spannend hoor Geve, maar lijkt mij echt te koud.

@VM, klinkt echt geweldig!
Hallo zeg, ik kan het niet meer bijhouden allemaal hier. Na 2 dagen worden het hele stories!!!

Stew.... kijk maar uit voor iedereen hier, er zijn mensen die alle puzzelstukjes aan elkaar knopen :-)

Geheim!!!!!!!!! Wat ben je allemaal aan het doen? Ik vind het altijd zo moeilijk om iets ergens over te zeggen op afstand. Doe wat je zelf wilt en wat je gelukkig maakt op dit moment zou ik zeggen. Alleen zou ik het raar vinden wanneer die mannen het met elkaar over jou zouden gaan hebben. Hoe weten ze dat dan van elkaar? Dat kan toch haast niet? Of ben ik nou gek?

Tja en dan die mannen hier.... mdr... ik heb zo het gevoel dat jij dit topic wel weer nieuw leven in hebt geblazen :-)

MV, klinkt goed allemaal..... hoop dat je hem niet te leuk vindt....
@geheim. Het lastige is dat de meesten van jullie wel weten wie hij is en daarom vind ik het niet netjes om over hem te praten (muv gisteravond helaas).

@DMJN. Opgelost!

@toytje. Ach, meestal heb ik er weinig moeite mee maar ik kan niet zo open hier zijn zoals de meesten van jullie en soms irriteert me dat wel. Ik merk dat een relatie met een sv minder soepeltjes verloopt als een normale relatie en af en toe mijn hart hier eens luchten zou wel lekker zijn.

@vamylena. Heerlijk dat je date zo geslaagd was. Ik hoop dat je dat heerlijke gevoel nog even vast weet te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven