yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 20:27
JAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Hoera, een meisje! En nog wel op mijn verjaardag! 6 januari is een prachtige dag om geboren te worden, echt waar.
Potver, ik zit hier met dikke tranen tussen de verjaarsvisite........
Yamuna en Yamman, en alle andere Yamilie: van harte gefeliciteerd met jullie dochter, kleindochter en nichtje!
Yamuna en Yamman, en alle andere Yamilie: van harte gefeliciteerd met jullie dochter, kleindochter en nichtje!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 6 januari 2009 om 20:30
quote:Poezewoes schreef op 06 januari 2009 @ 20:27:
JAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Hoera, een meisje! En nog wel op mijn verjaardag! 6 januari is een prachtige dag om geboren te worden, echt waar.
Poezewoes waarom zei je vannacht niet dat jij ook jarig was.
Jij ook van harte gefeliciteerd meid , en inderdaad 6 januari is een prachtige dag om geboren te worden
Jij ook van harte gefeliciteerd meid , en inderdaad 6 januari is een prachtige dag om geboren te worden
dinsdag 6 januari 2009 om 20:31
Wauw zeg, wat zo'n kleintje al niet teweeg kan brengen...
Lieve Yam, ik hoop dat alles soepel verlopen is, en dat je je goed voelt nu. Vast en zeker moe, maar voldaan.
Je bent mama!! Wauw, je hebt hier zóóó lang naar uitgekeken.
Ik wens jou en je gezin veel geluk en liefde toe! (maar jou kennende zit dat wel goed )
Yamminisoma van harte gefeliciteerd! Niet alleen de geboorte van een kleinkind, maar ook de geboorte van een oma!
Yamministante ook van harte gefeliciteerd! Kleine nichtjes zijn zó leuk!!
Lieve Yam, ik hoop dat alles soepel verlopen is, en dat je je goed voelt nu. Vast en zeker moe, maar voldaan.
Je bent mama!! Wauw, je hebt hier zóóó lang naar uitgekeken.
Ik wens jou en je gezin veel geluk en liefde toe! (maar jou kennende zit dat wel goed )
Yamminisoma van harte gefeliciteerd! Niet alleen de geboorte van een kleinkind, maar ook de geboorte van een oma!
Yamministante ook van harte gefeliciteerd! Kleine nichtjes zijn zó leuk!!
dinsdag 6 januari 2009 om 20:35
quote:mika65 schreef op 06 januari 2009 @ 20:30:
[...]
Haha, ik dacht dat je dat wel kon zien aan de smiley... overigens is er nog een forummer jarig, Pom!
[...]
Haha, ik dacht dat je dat wel kon zien aan de smiley... overigens is er nog een forummer jarig, Pom!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 6 januari 2009 om 20:36