Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 december 2016 om 20:21
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 december 2016 @ 20:20:
[...]
Nee, ik ook niet.
Ik dacht een man, die voor het raam zat te typen en dat je dan door het raam, op de achtergrond, een HBO ziet staan.Ja, en dan lekker gluren naar jonge studentjes! Dat moet immers van mijn collega's in de automotive branche. Yup, dat was ik ook.
[...]
Nee, ik ook niet.
Ik dacht een man, die voor het raam zat te typen en dat je dan door het raam, op de achtergrond, een HBO ziet staan.Ja, en dan lekker gluren naar jonge studentjes! Dat moet immers van mijn collega's in de automotive branche. Yup, dat was ik ook.
zaterdag 10 december 2016 om 20:22
quote:S-Meds schreef op 10 december 2016 @ 20:20:
[...]
ik dacht transgenderDaar ben ik nog niet achter. Ik hoorde laatst de naam panseksueel. Dat ben ik, want het klinkt wel interessant. En geeft toch weer een kriebel in mn plasser als het meisje achter de kassa bij de AH vraagt of ik pannenzegels wil....
[...]
ik dacht transgenderDaar ben ik nog niet achter. Ik hoorde laatst de naam panseksueel. Dat ben ik, want het klinkt wel interessant. En geeft toch weer een kriebel in mn plasser als het meisje achter de kassa bij de AH vraagt of ik pannenzegels wil....
zaterdag 10 december 2016 om 20:23
quote:mabacon schreef op 10 december 2016 @ 20:18:
[...]
Ja, maar ik was ook Martin. En die vieze Thailandganger. Ik kan vele schrijfstijlen en persoonlijkheden adopteren als een gaykoppel een Haïtiaantje.
Martin is toch ook al weer 100 jaar geleden ?
Heb je elk trol topic opgebiecht ?
Is er ook weleens terecht trol geroepen?
Hoe lang trol je hier al ?
[...]
Ja, maar ik was ook Martin. En die vieze Thailandganger. Ik kan vele schrijfstijlen en persoonlijkheden adopteren als een gaykoppel een Haïtiaantje.
Martin is toch ook al weer 100 jaar geleden ?
Heb je elk trol topic opgebiecht ?
Is er ook weleens terecht trol geroepen?
Hoe lang trol je hier al ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 10 december 2016 om 20:23
zaterdag 10 december 2016 om 20:24
quote:mabacon schreef op 10 december 2016 @ 20:21:
[...]
Ja, en dan lekker gluren naar jonge studentjes! Dat moet immers van mijn collega's in de automotive branche. Yup, dat was ik ook.Ik heb volgens mij heel vaak niet op jouw topics gereageerd.
[...]
Ja, en dan lekker gluren naar jonge studentjes! Dat moet immers van mijn collega's in de automotive branche. Yup, dat was ik ook.Ik heb volgens mij heel vaak niet op jouw topics gereageerd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 10 december 2016 om 20:25
quote:7102 schreef op 10 december 2016 @ 20:22:
Ik dacht eigenlijk dat het dezelfde was over betalen als je word utgenodigd om je verjaardag te vieren, schrijfstijl was het zelfde.
Ik heb echt tig schrijfstijlen. Ik kan als een tokkie schrijven.
Ja gvd heb ik weer hoor me scooter is kapot en ik ben te dik om van de bank te komen. Echt vet klote dit ik wou dat me ma me gezond eten gegeven had dat ik nu niet zo een achterstand had. Maarja vanavond weer bezorg dus gezien de scooter kapot is echt kut dit.
Maar ook als een nette professor in de Nederlandse taal- en letterkunde die elke mening behalve die van zichzelf als bijzonder abject beschouwt.
Ik dacht eigenlijk dat het dezelfde was over betalen als je word utgenodigd om je verjaardag te vieren, schrijfstijl was het zelfde.
Ja gvd heb ik weer hoor me scooter is kapot en ik ben te dik om van de bank te komen. Echt vet klote dit ik wou dat me ma me gezond eten gegeven had dat ik nu niet zo een achterstand had. Maarja vanavond weer bezorg dus gezien de scooter kapot is echt kut dit.
Maar ook als een nette professor in de Nederlandse taal- en letterkunde die elke mening behalve die van zichzelf als bijzonder abject beschouwt.
zaterdag 10 december 2016 om 20:25
zaterdag 10 december 2016 om 20:26
quote:mabacon schreef op 10 december 2016 @ 20:25:
[...]
Maar ook als een nette professor in de Nederlandse taal- en letterkunde die elke mening behalve die van zichzelf als bijzonder abject beschouwt.het is een gave
[...]
Maar ook als een nette professor in de Nederlandse taal- en letterkunde die elke mening behalve die van zichzelf als bijzonder abject beschouwt.het is een gave