Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
vamylena bij jou gaat ie anders ook goed zo te lezen!! Heerlijk he!
Ben wel benieuwd eigenlijk. Nederland is zo vol dat er altijd wel net iemand langs komt en persoonlijk stel ik enige privacy toch wel op prijs als ik lekker iemands anders vrouw aan het .... ben.

Autolocaties zijn ook welkom. Met die kredietcrisis moeten we toch een beetje op de uitgaven letten natuurlijk en om de paar weken een hotel loopt toch in de papieren.
En waar vind men zoal afgelegen landweggetjes in de Randstad?
Volgens mij zitten we allemaal in de afspraken (net geweest of snel voorbij komend). Hier volgende week dinsdagavond (yiehaaa) ... zo gezellig zo'n nieuwjaarsborrel ... (lang leve de excuses )
Dat ligt er toch ook aan waar je in Nederland woont MDR, ik woon zeg maar in de buurt van mijn werk dus is een klein stukje daarvandaan het makkelijkst.
Gezien je beroep en het feit dat je goed bekend was met v/d Valk Schiphol, durf ik zomaar te gokken dat we het over de omgeving van Schiphol hebben. Daar wil me persoonlijk nou niet echt een privacybiedende buitenlocatie te binnen schieten. Tenzij jouw sv bij SBS6 werkt en jullie het in de PH-KBX doen.
net buiten de dorpen. vaak hebben die landweggetjes wel wat kleine zijweggetjes die goed beschut zijn....
Maar het strand, de duinen en het bos zijn ook niet ver weg...
@ Receurdo...het gaat zeker goed. Dit gaat wel lange tijd duren denk ik!

En jeetje...buitenlocaties. Ik woon in het noorden van de Randstad....met veel boerenweggetjes...als je een stukje verder weg gaat. In de avond is een recratiegebied wel een aanrader! En verder...ja afgelegen parkeerplaatsen (grote parkeerplaatsen)

@ MDR...ruim twee weken...nog ff geduld dus...Dat wordt elkaar dus lekker opnaaien tot die tijd...
Heb je misschien ook exacte gps coordinaten? Ik heb gemerkt dat autorijdend zoeken naar een locatie, terwijl ik mijn rechterhand zich bevindt op de plaats waar het orgaan, dat mijn denkvermogen op dat moment heeft overgenomen, graag wil zijn, kan leiden door verkeergevaarlijke situaties.
Nee, dat heb ik niet, ik ben blond.

MDR, jij vroeg van de week wat je sv had wat je nr1 niet had, ik ben zeer benieuwd naar het mannelijke antwoord. M.a.w waarom zocht je een sv?
hmmmm MDR... daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar
MDR, ben je gevlogen?
In principe is het antwoord simpelweg: seks. Niet dat ik dat thuis niet heb, integendeel, maar ik had simpelweg behoefte aan meer seks en ook met een andere vrouw. Voor vrouwen ligt het geloof ik anders, maar ik kan wel degelijk lust en liefde scheiden. Natuurlijk is het in de praktijk niet mogelijk, maar in principe wil ik met elke aantrekkelijke vrouw wel naar bed.

Dit gezegd hebbend is me echter wel gebleken dat het niet mogelijk is geregeld met mijn sv te neuken zonder bepaalde verliefde gevoelens voor haar te ontwikkelen. Een sv-situatie (zal ik maar zeggen) is eigenlijk een langgerekte versie van een nieuwe relatie. Die spannende periode dat je elkaar gaat ontdekken. Zonder dat die periode overgaat in een echte relatie. Juist omdat je dat allebei weet en juist omdat het allemaal niet mag blijft het spannend.

Tot zover een kijkje in de inktzwarte mannelijke ziel.

Wat was jouw reden om een sv te zoeken?
bij mij ook sex en spanning!!!
Eerlijk gezegd was ik in eerste instantie niet echt op zoek naar een sv maar kwam het per ongeluk op mijn pad. Dat bleek heel erg spannend te zijn. Ik zou persoonlijk niet met elke aantrekkelijke man naar bed kunnen, hij moet ook slim zijn en humor hebben.Dus ik heb wat meer eisen dan jij.Maar is de seks met je sv dan heel anders dan met je nr1?

Kreeg je trouwens veel reakties op je advertentie?
@VM, maar denk je dat je ongevoelig blijft voor het verliefd effect? Zou je elke keer seks willen hebben met een andere sv als praktische bezwaren zoals leren kennen niet zouden bestaan?
@stew: ik heb ook eisen hoor en voor een sv horen slim en humor er zeker ook bij. Maar als het puur om de seks gaat zou ik het ook met een oliedomme vrouw kunnen die de juiste vormen heeft om me op te winden. Ik zou me trouwens niet voor kunnen stellen hoe zo'n situatie zou ontstaan, want in de praktijk gebeurt het me nooit dat een aantrekkelijke cassiere (niet dat die dom zijn trouwens) me bijvoorbeeld voorstelt om zich even met mij in het magazijn terug te trekken. Ook aantrekkelijke vrouwelijk klanten van me vragen dat nooit en er is ook geen stewardess die me ooit heeft aangeboden samen even het vliegtuigtoilet onveilig te maken.

Maar bij heel veel vrouwen zegt een klein stemmetje in mijn achterhoofd: met jou wil ik het wel doen. Dat zegt verder niets over de betreffende persoon op zich. Er zijn leuke, onaardige, grappig, saaie, slimme en domme vrouwen bij, maar als ik ze fysiek aantrekkelijk vind zou ik het met ze kunnen doen en zou ik er ook van kunnen genieten.

Ik had een stuk of 5 reacties. Geen slechte score dacht ik voor een man.
quote:MeneerDeRaaf schreef op 06 januari 2009 @ 21:02:

@VM, maar denk je dat je ongevoelig blijft voor het verliefd effect? Zou je elke keer seks willen hebben met een andere sv als praktische bezwaren zoals leren kennen niet zouden bestaan?

hmmm dat is een goeie...Ik denk dat ik niet ongevoelig ben en blijf voor het verliefdheid effect. Jij zei het eerder ook al...het is dat verliefde gevoel dat je met je SV hebt en altijd zal hebben omdat je niet in een sleur terecht komt.

Ik weet ook niet of ik iedere keer sex zou willen hebben kunnen hebben met eenandere SV. Is het leren kennen van elkaar een praktisch bezwaar dan?

Ken jij je SV niet? Ik weet wel een aantal dingen vanmijn SV, maar hebben afgesproken elkaar alleen dingen over elkaar te vertellen. Dus interesses enzo, maar niet over de privésituatie thuis. Daar wil ik ook niets over weten, dat gaat een stap tever.
Wat een heerlijke verhalen weer.

@ VM: Leuk dat je eerste date zo geslaagd was. Het is toch maar even afwacht. Kan me voorstellen dat je best nerveus was.

@ Rec: Dat gaat goed daar, van zo'n twijfelgeval naar 3 keer seks in 2 dagen.

@ MDR: De Treek... Berucht bos hier op de sekspijler....

@ Lucky: Ik ben niet bang dat ksv en sv1 het met elkaar over mij gaan hebben. Dat boeit me niet. Ik ben bang dat sv1 er iets over tegen mijn man zegt. Op het moment heb ik geen idee waar sv1 zijn loyaliteit ligt, ik vertrouw hem niet meer.

En ik wil nog steeds mijn man geen pijn doen door dit soort bezigheden. Ksv werkt in de kroeg waar sv1 vaak komt, en waar ik ook vaak kom. Je kan nog zo discreet zijn, maar bepaalde blikken naar elkaar valt natuurlijk toch op.
@VM: Ik ken haar intussen wel een beetje en weet ook wel wat over haar thuissituatie. Zij weet ook wel wat dingen over de mijne. Verder weten we ook wel wat over elkaar interesses, werk, verleden etc.
De Treek? Het was toch het Amersfoortse Bos, Geheim.
De Treek ligt in Leusden, Amersfoort, Austerlitz, kies maar uit in welk deel je het wil doen...
De Treek ligt inderdaad in die buurt, maar het is niet hetzelfde als het Amersfoortse bos.
Ben jij dan wel eens in het A Bos geweest, MDR ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven