Lijf & Lijn alle pijlers

Wanneer resultaat van buikspieroefeningen

11-12-2016 08:04 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Doe iedere dag al aantal weken 15min verschillende buikspieroefeningen. Wanneer zou ik iets van resultaat kunnen gaan zien?
Pas als je vetlaag weg is. Je kan trainen wat je wil maar zolang er spek op je buik zit zie je niets.

Voeding moet dus sowieso aangepast worden.
Inderdaad. En plaatselijk vet verbranden kan niet. Je moet dus minder kcal eten om over je hele lichaam vet te verliezen. Maar bij vrouwen is de buik over het algemeen één van de laatste plekken waar vet vermindert.
quote:Snoepeke schreef op 11 december 2016 @ 08:14:

Pas als je vetlaag weg is. Je kan trainen wat je wil maar zolang er spek op je buik zit zie je niets.

Voeding moet dus sowieso aangepast worden.

En wat als je nou heel geen vet hebt maar ook geen zichtbare buikspieren?

Ik ben 1,78 bij 52 kg, geen vet, maar ook geen zichtbare buikspieren
Ik doe ze al 10 jaar maar geen blokje te zien. Het is wat de rest zegt: je vetpercentage omlaag anders blijven ze verstopt onder een laagje vet.

Ik heb de hoop opgegeven. Het is me alle moeite en inspanning niet waard. ;)
quote:Enmascarar schreef op 11 december 2016 @ 08:50:

[...]

Ik ben 1,78 bij 52 kg, geen vet, maar ook geen zichtbare buikspierenMeer eiwitten eten en aankomen in spieren. Je voeding is waarschijnlijk niet voldoende voor spieropbouw. Aankomen dus.
quote:Klavertje88 schreef op 11 december 2016 @ 08:52:

[...]

Meer eiwitten eten en aankomen in spieren. Je voeding is waarschijnlijk niet voldoende voor spieropbouw. Aankomen dus.

Inderdaad, voeding is een belangrijke factor. Spieren hebben eiwitten nodig om te groeien, als je eet als een vogeltje zal er ook niet veel gebeuren.

En alleen buikspieroefeningen doen is niet voldoende, je moet heel je lichaam trainen en je spieren aan het werk zetten.
quote:Klavertje88 schreef op 11 december 2016 @ 08:52:

[...]

Meer eiwitten eten en aankomen in spieren. Je voeding is waarschijnlijk niet voldoende voor spieropbouw. Aankomen dus.

Ik vreet me nog eens, gezond met eiwitten hoor, de schuldsanering in ;)

En ik loop hard. Maar ik wil to's topic niet kapen:)
quote:Enmascarar schreef op 11 december 2016 @ 09:12:

[...]

Ik vreet me nog eens, gezond met eiwitten hoor, de schuldsanering in ;)

En ik loop hard. Maar ik wil to's topic niet kapen:)Maar doe je aan krachttraining?
quote:Klavertje88 schreef op 11 december 2016 @ 08:51:

Ik doe ze al 10 jaar maar geen blokje te zien. Het is wat de rest zegt: je vetpercentage omlaag anders blijven ze verstopt onder een laagje vet.

Ik heb de hoop opgegeven. Het is me alle moeite en inspanning niet waard. ;)Het nut van buikspieren is niet dat je ze ziet, maar dat ze je rug recht houden.
.
Ik vond dit altijd wel helder

http://personalbodyplan.c ... ikspierkwartiertje-2,5619
niet

elke dag een kwartier trainen is zinloos. je kan je buikspieren sterker maken maar als ze achter een hoop vet liggen ziet niemand ze. ga fietsen, zwemmen, hardlopen, fitnessen, drie keer in de week een uur, matig je voeding en zie na een half jaar eens wat dat doet
quote:Enmascarar schreef op 11 december 2016 @ 08:50:

[...]

Ik ben 1,78 bij 52 kg, geen vet, maar ook geen zichtbare buikspierenniks aan te doen. Vrouwen horen vet op hun buik te hebben omdat dit de vruchtbaarheid bepaalt.
als je vrouwen ziet met een sixpack zijn ze of gephotoshopt of ze staan droog door uitdroging en te weinig vet. moet je niet willen
Ik had heel lang van mezelf een sixpack.

Leefde toen op afhaal snoep en fruit.

na mijn 27e verdwenen en nu heb ik na mijn zwangerschappen chronisch een buik alsof ik 5 maanden zwanger ben.
quote:S-Meds schreef op 11 december 2016 @ 10:40:

als je vrouwen ziet met een sixpack zijn ze of gephotoshopt of ze staan droog door uitdroging en te weinig vet. moet je niet willen

Fijn om te weten dat het slechts een van deze twee kan zijn....

Ik ben dus of gephotoshopt of ik honger mezelf uit op t moment.

Wat een onzin.
quote:stellar schreef op 11 december 2016 @ 10:50:

[...]

Fijn om te weten dat het slechts een van deze twee kan zijn....

Ik ben dus of gephotoshopt of ik honger mezelf uit op t moment.

Wat een onzin.dan ben jij die ene uitzondering of je hebt niet zoveel blokjes als je denkt
quote:S-Meds schreef op 11 december 2016 @ 10:52:

[...]

dan ben jij die ene uitzondering of je hebt niet zoveel blokjes als je denktAls ik gister wat minder sushi had gegeten waren ze stukken beter te tellen ja maar ik weet dat er eind van de week weer 6 zichtbaar zijn
quote:stellar schreef op 11 december 2016 @ 10:58:

[...]

Als ik gister wat minder sushi had gegeten waren ze stukken beter te tellen ja maar ik weet dat er eind van de week weer 6 zichtbaar zijn en je mensterueert nog?
quote:S-Meds schreef op 11 december 2016 @ 10:59:

[...]

en je mensterueert nog?

Die vraag kon ik zien aankomen ja, ik zit op het randje qua vp als ik lager ga stopt het idd.

Ik heb dus droger gestaan maar dat vond ik niet zo wenselijk.
quote:stellar schreef op 11 december 2016 @ 11:12:

[...]

Die vraag kon ik zien aankomen ja, ik zit op het randje qua vp als ik lager ga stopt het idd.

Ik heb dus droger gestaan maar dat vond ik niet zo wenselijk.nee dat is zeker niet wenselijk, maar het is precies wat ik bedoel: als je als vrouw een sixpack wil dan moet je eengevaarlijk laag VP hanteren. Je vruchtbaarheid is het eerste dat er aan gaat maar er zijn veel meer gezondheidsrisico's
Mocht het je nou te doen zijn om sterkere buikspieren en niet om zichtbare buikspieren, heeft het dan nog steeds geen effect?
quote:S-Meds schreef op 11 december 2016 @ 11:16:

[...]

nee dat is zeker niet wenselijk, maar het is precies wat ik bedoel: als je als vrouw een sixpack wil dan moet je eengevaarlijk laag VP hanteren. Je vruchtbaarheid is het eerste dat er aan gaat maar er zijn veel meer gezondheidsrisico's

Ik begrijp je punt wel, ik was het gewoon niet eens met de stelling die je aannam.

Het is wel degelijk mogelijk om een sixpack te hebben zonder gezondheidsproblemen of photoshop.

Het kost je alleen wel meer moeite dan elke dag 15 minuten situps doen in de woonkamer.
Wat wil je voor resultaat zien? Wat wil je bereiken met de oefeningen? Als je een dunnere buik wil, moet je vet verliezen.
quote:stellar schreef op 11 december 2016 @ 11:22:

[...]

Ik begrijp je punt wel, ik was het gewoon niet eens met de stelling die je aannam.

Het is wel degelijk mogelijk om een sixpack te hebben zonder gezondheidsproblemen of photoshop.

Het kost je alleen wel meer moeite dan elke dag 15 minuten situps doen in de woonkamer.jouw bericht bewijst mijn gelijk. Je zegt zelf dat je niet verder moet duiken omdat je al heel laag in je VP zit. Ook laag in je VP zitten heeft al gezondheidsrisico's ook al menstrueer je nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven