Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 11 december 2016 om 12:05
In het NOS journaal waren ook beelden te zien van een vrouw die afgelopen oktober op een trap stond.
en zomaar in haar rug werd getrapt en van de trap af donderde.
Maar ik kwam hier op het forum met een leuk idee. Is nu weg. Dus ga ik zitten hopen dat het zonnetje gaat doorzetten en ik heb mijn keuken al weer een heel eind in de proper met Kerst.
O ja, ik vond mijn keuken VET en dat nu ook weg.
De COOLkast is was al lekker schoon.
Ik giet wat vet in een pan en ga ze lekker bruin bakken. Misschien later nog een splinter uit mijn rug trekken?
EDIT: Op entertainment wordt een liedje uit 1994 - 1996 gezocht.
Ik kwam per ongeluk deze tegen en nu kan ik er wel om lachen, maar dan de vervolg van de Spice Girls.
De Spice Girls kan ik niet meer los zien van die ene die getrouwd was met een Nederlandse danser en later een kind kreeg van ene Eddie een stand up comedian. Die even langs kwam wippen. Of was het een WOP? ONS kan ook nog.
https://www.youtube.com/watch?v=gJLIiF15wjQ
https://www.youtube.com/watch?v=ZyhrYis509A
Dan vind ik deze toch wel leuker https://www.youtube.com/watch?v=PIb6AZdTr-A
en zomaar in haar rug werd getrapt en van de trap af donderde.
Maar ik kwam hier op het forum met een leuk idee. Is nu weg. Dus ga ik zitten hopen dat het zonnetje gaat doorzetten en ik heb mijn keuken al weer een heel eind in de proper met Kerst.
O ja, ik vond mijn keuken VET en dat nu ook weg.
De COOLkast is was al lekker schoon.
Ik giet wat vet in een pan en ga ze lekker bruin bakken. Misschien later nog een splinter uit mijn rug trekken?
EDIT: Op entertainment wordt een liedje uit 1994 - 1996 gezocht.
Ik kwam per ongeluk deze tegen en nu kan ik er wel om lachen, maar dan de vervolg van de Spice Girls.
De Spice Girls kan ik niet meer los zien van die ene die getrouwd was met een Nederlandse danser en later een kind kreeg van ene Eddie een stand up comedian. Die even langs kwam wippen. Of was het een WOP? ONS kan ook nog.
https://www.youtube.com/watch?v=gJLIiF15wjQ
https://www.youtube.com/watch?v=ZyhrYis509A
Dan vind ik deze toch wel leuker https://www.youtube.com/watch?v=PIb6AZdTr-A
zondag 11 december 2016 om 12:59
zondag 11 december 2016 om 13:06
Oke, ik was aan het typen en heb deze gevonden.
Ik geloof dat het een stel jonge honden (Edit: iszijn ) die uitgelaten rond dartelen.
https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI
ZIE entertainment. Daar is hulp nodig om een clip te vinden.
Ik geloof dat het een stel jonge honden (Edit: iszijn ) die uitgelaten rond dartelen.
https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI
ZIE entertainment. Daar is hulp nodig om een clip te vinden.
zondag 11 december 2016 om 13:10
Een waslijn met honden zegt me niks, dus ik kan die TO niet helpen.
In de 90er jaren waarover ze het heeft, keek ik -mee- naar de Teletubbies en Sesamstraat.
In de 90er jaren waarover ze het heeft, keek ik -mee- naar de Teletubbies en Sesamstraat.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 11 december 2016 om 13:47
quote:Eki12 schreef op 11 december 2016 @ 13:34:
Wat een trollencommotie. Ik heb die topics echt nooit door, of het moet wel heel opzichtig zijn
Toegegeven, het is wel een goede trol
Nou zit ik net in dit topic te reageren, en terwijl ik op verzenden druk vraag ik me af of dit niet ook een schrijfsel van C. is.
Wat een trollencommotie. Ik heb die topics echt nooit door, of het moet wel heel opzichtig zijn
Toegegeven, het is wel een goede trol
Nou zit ik net in dit topic te reageren, en terwijl ik op verzenden druk vraag ik me af of dit niet ook een schrijfsel van C. is.
zondag 11 december 2016 om 13:49
zondag 11 december 2016 om 13:51
Mag je hier ook napraten over topics die ineens verdwenen zijn?
Vroeg me af hoe het afgelopen zou zijn met die dame die een "vriend" heeft die dichter is / wil worden, met haar dochtertje van 6 weken. Zij kostwinner, haar huis en hij alleen maar zeiken dat ze naar de sportschool moet etc..
Topic is ineens verdwenen...
Vroeg me af hoe het afgelopen zou zijn met die dame die een "vriend" heeft die dichter is / wil worden, met haar dochtertje van 6 weken. Zij kostwinner, haar huis en hij alleen maar zeiken dat ze naar de sportschool moet etc..
Topic is ineens verdwenen...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zondag 11 december 2016 om 13:52
quote:Hightower schreef op 11 december 2016 @ 13:51:
Topic is ineens verdwenen...Topic is door de Mod's verwijderd.
Topic is ineens verdwenen...Topic is door de Mod's verwijderd.
zondag 11 december 2016 om 13:53
quote:Hightower schreef op 11 december 2016 @ 13:51:
Topic is ineens verdwenen...Bleek een troll. Gaf To blijkbaar zelf toe. (Hier gelezen)
Topic is ineens verdwenen...Bleek een troll. Gaf To blijkbaar zelf toe. (Hier gelezen)
zondag 11 december 2016 om 13:59
quote:Ikhierhuh schreef op 11 december 2016 @ 13:56:
[...]
Mijn ban kreeg ik hier omdat ik me niet liet onderdrukken. Hahahahah Bijzonder was dat ik hiernaartoe kwam omdat ik hier "veilig" zou zijn.Je bent dus overgeleverd aan de bui van de mods. Ik kreeg ooit een waarschuwing. Werkt dat met een ban bet zo,dat je eerst moet accepteren,voordat je verder mag?
[...]
Mijn ban kreeg ik hier omdat ik me niet liet onderdrukken. Hahahahah Bijzonder was dat ik hiernaartoe kwam omdat ik hier "veilig" zou zijn.Je bent dus overgeleverd aan de bui van de mods. Ik kreeg ooit een waarschuwing. Werkt dat met een ban bet zo,dat je eerst moet accepteren,voordat je verder mag?
zondag 11 december 2016 om 14:01
quote:Maccaron schreef op 11 december 2016 @ 13:59:
[...]
Je bent dus overgeleverd aan de bui van de mods. Ik kreeg ooit een waarschuwing. Werkt dat met een ban bet zo,dat je eerst moet accepteren,voordat je verder mag?
Je kan niks, je bent dan overgeleverd aan de mail.
Met een waarschuwing moet je dan echt naar "oke, ik begrijp het" drukken om verder te kunnen gaan.
[...]
Je bent dus overgeleverd aan de bui van de mods. Ik kreeg ooit een waarschuwing. Werkt dat met een ban bet zo,dat je eerst moet accepteren,voordat je verder mag?
Je kan niks, je bent dan overgeleverd aan de mail.
Met een waarschuwing moet je dan echt naar "oke, ik begrijp het" drukken om verder te kunnen gaan.
zondag 11 december 2016 om 14:06