De tijd gaat razendsnel...

11-12-2016 20:37 79 berichten
...vinden jullie ook niet?

Ik heb de laatste weken op meerdere momenten in de week afspraken lopen en telkens ben ik weer verbaasd dat er weer een week voorbij is. Het is mijn hulp ook al opgevallen. Ik zeg nog tegen haar, ben je er nu alweer en ja, het valt haar ook op.

Het is nog maar een blauwe maandag geleden en toen was het nog zomer en nu lopen we alweer tegen de kortste dag aan en voor we het weten is het alweer een nieuw jaar.

Niet dat ik het erg vind want van mij mogen de grijze dagen snel plaats maken voor meer blauw en kleur want ik vind het ontzettend ongezellig buiten en daardoor ook binnen, ondanks de kaarsjes, de verlichting en de muziek.

Nu kan ik me voorstellen dat er protest komt omdat velen van jullie uitkijken naar de kerstdagen, maar ik zweer je, die zijn ook zo weer voorbij.

Kan dat, dat de aarde per periode ineens een stuk sneller draait?
quote:GateKeeper schreef op 11 december 2016 @ 20:51:

[...]

Ja ons cadeautje. Dit keer geen medische molen aan te pas gekomen, gewoon op de natuurlijke manier. Zat niet in de planning zo snel, maar maakte hem zeker niet minder gewenst.Gefeliciteerd! Wat fijn dat hij zonder poespas gewoon maar gekomen is.
quote:GateKeeper schreef op 11 december 2016 @ 20:51:

[...]

Ja ons cadeautje. Dit keer geen medische molen aan te pas gekomen, gewoon op de natuurlijke manier. Zat niet in de planning zo snel, maar maakte hem zeker niet minder gewenst.Heeft gewoon zo moeten zijn.
Gefeliciteerd gatekeeper.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 11 december 2016 @ 20:46:

[...]

Herkenbaar. Ik verbaas mij nog steeds dat ik vorig jaar rond deze tijd erachter kwam dat ik zwanger was en dat we een nare periode af konden sluiten. Wie had dat gedacht? In jouw situatie helemaal,denk ik? En nu zijn we gewoon bijna 2 jaar verder sinds de ena laatste zwangerschap die fout ging.Kan je nagaan 2 jaar geleden alweer. Ik kan me dat nog zo goed herinneren van jou.
quote:Ttass30 schreef op 11 december 2016 @ 20:53:

Gefeliciteerd gatekeeper.Dank je wel meis
quote:MissWollstonecraft schreef op 11 december 2016 @ 20:51:

En ook fijn: volgende maand word ik 48. Het hele afgelopen jaar denk ik telkens dat ik al 48 ben, moet mezelf er echt aan herinneren dat het niet zo is. Daar ben ik dan ook eindelijk vanaf.

Ben jij al zo'n ouwe taart joh? Ik dacht dat je ergens tegen de veertig liep.

Ik word volgende week 55 en dan komt de 60 steeds dichterbij. Het is een schande!!!!!!
Gisteren besefte ik ineens dat ik mijn vriend alweer bijna tien maanden ken. Dat is bijna een jaar! Ik was er even van in de war, het afgelopen jaar is heel snel voorbij gegaan. Maar ja, in anderhalf jaar tijd scheiden, verhuizen, nieuwe vriend, het kost ook wel wat tijd zeg maar
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Het gaat al jaren hard. Wat ik gek vind, is dat mijn dochter het ook zegt. En op haar leeftijd had ik dat nog helemaal niet.

Herkenbaar trouwens, van het net gewend zijn aan 2016 schrijven. Heb ik ook. Ik zit nu elk jaar zo lang te stuntelen met welk jaar het ook alweer is. Voordeel is wel dat ik mijn leeftijd echt niet voel!
Gisteren vroeg iemand hoe lang ik al samen ben met mijn partner.

Ik ging ineens beseffen dat ik al 1/3de van mijn leven met mijn man ben.

(Ik ben 32 en 11 jaar samen.)

Het is dus niet alleen 2016 dat gevlogen is ...
quote:Cateautje schreef op 11 december 2016 @ 20:53:

[...]

Ben jij al zo'n ouwe taart joh? Ik dacht dat je ergens tegen de veertig liep.

Ik word volgende week 55 en dan komt de 60 steeds dichterbij. Het is een schande!!!!!!

Nee hoor, ook al een oudje langzamerhand.

Maar ik ben ervan overtuigd dat er een of ander kosmisch tijdgrapje wordt uitgehaald, want het getal 48 klopt helemaal niet me hoe ik me voel.

Ik herinner me nog dat mijn moeder 50 werd, nou zo oud ben ik nog lang, lang, heel lang niet
quote:OliviaMoore schreef op 11 december 2016 @ 20:54:

Gisteren besefte ik ineens dat ik mijn vriend alweer bijna tien maanden ken. Dat is bijna een jaar! Ik was er even van in de war, het afgelopen jaar is heel snel voorbij gegaan. Maar ja, in anderhalf jaar tijd scheiden, verhuizen, nieuwe vriend, het kost ook wel wat tijd zeg maar Heerlijk toch!
Nog 2 weken en dan word ik 30.
quote:GateKeeper schreef op 11 december 2016 @ 20:53:

[...]

Kan je nagaan 2 jaar geleden alweer. Ik kan me dat nog zo goed herinneren van jou.En ik dat jij daarna (of al langer)) zwanger was. Vond het zo plaatsvervangend spannend voor je. En toen gewoon ineens via de "normale" weg zwanger. Met recht een cadeautje.
quote:Heksehazel schreef op 11 december 2016 @ 20:55:

Het gaat al jaren hard. Wat ik gek vind, is dat mijn dochter het ook zegt. En op haar leeftijd had ik dat nog helemaal niet.

Herkenbaar trouwens, van het net gewend zijn aan 2016 schrijven. Heb ik ook. Ik zit nu elk jaar zo lang te stuntelen met welk jaar het ook alweer is. Voordeel is wel dat ik mijn leeftijd echt niet voel! Tja, die leeftijd is ook niet zoals ik me voel hoor, integendeel, maar ik zal het er wat betreft de kalender toch mee moeten doen.
quote:MissWollstonecraft schreef op 11 december 2016 @ 20:55:

[...]

Nee hoor, ook al een oudje langzamerhand.

Maar ik ben ervan overtuigd dat er een of ander kosmisch tijdgrapje wordt uitgehaald, want het getal 48 klopt helemaal niet me hoe ik me voel.

Ik herinner me nog dat mijn moeder 50 werd, nou zo oud ben ik nog lang, lang, heel lang niet Ja, snap helemaal wat je bedoeld. Zo oud ben ik ook nooit geweest, nog niet.
Ik dacht dat het kwam omdat ik de helft van de tijd weg slaap tegenwoordig.. De dagen lijken nu ook zo kort omdat het maar een derde van de dag licht is, wanneer het donker is voelt het al zoveel later. En wanneer ik straks drie minuten mijn ogen sluit is het weer ochtend
quote:Cateautje schreef op 11 december 2016 @ 20:59:

[...]

Tja, die leeftijd is ook niet zoals ik me voel hoor, integendeel, maar ik zal het er wat betreft de kalender toch mee moeten doen.

Dat heb ik ook en ik ben 34. Maar ik voel me nog altijd 22/23/24 jaar. Ik ben ook geen 'mevrouw' terwijl ik toch al heel veel 'mevrouwendingen' doe (getrouwd, moeder ben van 2 kinderen, koophuis en eigen bedrijf) maar zo voelt het niet op de een of andere manier.

Ik ga mee in het kosmos grapje.
quote:MissWollstonecraft schreef op 11 december 2016 @ 20:51:

En ook fijn: volgende maand word ik 48. Het hele afgelopen jaar denk ik telkens dat ik al 48 ben, moet mezelf er echt aan herinneren dat het niet zo is. Daar ben ik dan ook eindelijk vanaf.

O Wollie, hier precies hetzelfde!

Nou ja niet helemaal, ik ben pas in augustus jarig.
quote:Doreia schreef op 11 december 2016 @ 21:05:

[...]

Dat heb ik ook en ik ben 34. Maar ik voel me nog altijd 22/23/24 jaar. Ik ben ook geen 'mevrouw' terwijl ik toch al heel veel 'mevrouwendingen' doe (getrouwd, moeder ben van 2 kinderen, koophuis en eigen bedrijf) maar zo voelt het niet op de een of andere manier.

Ik ga mee in het kosmos grapje.

Geniet vooral van het nu, sta er bij stil, want echt, voor je het weet kijk je in de spiegel en denkt bij jezelf WTF is hier nu ineens gebeurd? en dan sta je aan de verkeerde kant van het leven en dat gaat zo snel, dat het je echt verbaasd.

Zelf ben ik nooit een dag ouder geworden dan 35, voor mijn gevoel en toch...
Ik word 36, en ik kan me nog herinneren dat ik 25 werd en ik voor het eerst moeder was geworden. Nu is zoon al 11 en heb ik er nog 2 bij gekregen. Vanmiddag zuchte mijn dochter van 5, pfffff mama jij word 36 dat is vet oud. Toen ik kind was waren 60 seconden een eeuwigheid en nu vliegt de tijd letterlijk. Zo bizar.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Dit jaar heeft de hittegolf in september wel gezorgd voor een hele late zomer en dat is dus ook nog niet zo lang geleden. En als je 5 jaar bent is 1 jaar 1/5 deel van je leven, op je 30ste is een jaar nog maar 1/30 deel van je leven, dat is ook veel korter.
quote:Ttass30 schreef op 11 december 2016 @ 20:56:

Nog 2 weken en dan word ik 30.Dan begint t leven pas meid!
quote:mali30 schreef op 11 december 2016 @ 21:09:

Ik word 36, en ik kan me nog herinneren dat ik 25 werd en ik voor het eerst moeder was geworden. Nu is zoon al 11 en heb ik er nog 2 bij gekregen. Vanmiddag zuchte mijn dochter van 5, pfffff mama jij word 36 dat is vet oud. Toen ik kind was waren 60 seconden een eeuwigheid en nu vliegt de tijd letterlijk. Zo bizar.Een vrouw van ver in de tachtig vertelde mij dat hoe ouder je wordt, hoe sneller de tijd gaat en haar vriendin beaamde dat, dus morgen ben ik bejaard.
quote:Maccaron schreef op 11 december 2016 @ 20:56:

[...]

Heerlijk toch!Zeker! Maar het klopt: time flies when you're having fun...
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:OliviaMoore schreef op 11 december 2016 @ 21:13:

[...]

Zeker! Maar het klopt: time flies when you're having fun...Die stomme gezegdes ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven