Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Tot ongeveer augustus ofzo wist ik het precies.

Daarna werd het allemaal wat minder.

Nu ben ik helemaal niet nieuwsgierig, en ook niet ongeduldig, en ik vind het dat ook Stew haar goed recht om te vertellen wat ze kwijt wil, en wanneer ze dat kwijt wil.
hahah...leuke discussie...

mensen ik ga op bed...lekker dromen over mijn date en de volgebde,,,

dahaag...
Dankje Geheim! Wegens mindere ervaringen wil ik hier ook niet meer alles kwijt. Als ik het wel zou schrijven is er toch geen hond meer die mij gelooft
Slaap en droom lekker, VM.
quote:stewardess schreef op 06 januari 2009 @ 22:11:

Dankje Geheim! Wegens mindere ervaringen wil ik hier ook niet meer alles kwijt. Als ik het wel zou schrijven is er toch geen hond meer die mij gelooft Nou ik zou je geloven, was er zelf bij!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Nou, Magiker, wat let je dan om het hier te schrijven
Privacy mijn beste Stew, privacy....
@Stew, ze (de nieuwe hier) kennen je nog niet als "de oester" . Maar ik snap je wel en geef je groot gelijk. En ik geloof lang niet alles, alleen wel dat jij een glazen bol hebt .

@Magiker, jij bent de overtreffende trap van "de oester", dus van jou verwacht ik al helemaal niks .
@ GND,

Magiker, zie je dat we prima bij elkaar passen?
quote:stewardess schreef op 06 januari 2009 @ 22:26:

@ GND,

Magiker, zie je dat we prima bij elkaar passen?Dat roep ik al maanden!!!!!! Hehe, eindelijk zie jij het ook in. Gaat het toch nog wat worden met ons.
quote:stewardess schreef op 06 januari 2009 @ 22:11:

Dankje Geheim! Wegens mindere ervaringen wil ik hier ook niet meer alles kwijt. Als ik het wel zou schrijven is er toch geen hond meer die mij gelooft

Kijk, van dat soort opmerkingen wordt ik natuurlijk buitengewoon nieuwsgierig. Dan haal ik me weer allerlei dingen in mijn hoofd.

Vind het wel leuk om als groentje te merken dat ik de forum sv posts goed had ingeschat. En dat zonder te beschikken over vrouwelijke intuitie.
quote:Girl_Next_Door schreef op 06 januari 2009 @ 22:21:

@Magiker, jij bent de overtreffende trap van "de oester", dus van jou verwacht ik al helemaal niks .Zou je denken? (jij weet wel beter....)
Ik snap het zelf nu ook niet meer, nu doen we het dus niet meer stew? Heb ik zelf daar nog wat in te brengen

Ik ga gelijk maar naar bed, misschien dat mijn droom duidelijkheid geeft.
Nice dreams, Dadude
Ben net thuis maar..... nog nieuws? ;) Hoe is je uhm,.. je sollicitatiegesprek gegaan? ;)
Heel goed, ik ben (aan) genomen.
mooi zo... hopelijk werkt het ten voordeel van je carriere... maar je hoeft tegenwoordig niet alles te slikken he..nieuwe baas of niet..

ik zoek ook nog mensen..interesse? ;)
Mensen, meervoud....

Je bent nogal wat van plan Buster.
ja moet heel wat inhalen geheim... de dagen zijn kort..de nachten des te langer he..

hoe gaat het met je?? zo te lezen...uhmm redelijk?? ;))

je vermaakt je iig wel.. no boring life haha
Leuk om alle verhalen hier weer te lezen.

Gaat allemaal lekker volgens mij, geniet ervan!

Hier even wat minder...

Vandaag met collega gewerkt, was helemaal niet zo leuk eigenlijk...

Een ander collegaatje van me kent hij al heel lang en zij gaan nogal amicaal met elkaar om. Mag natuurlijk, maar is voor mij niet altijd leuk om getuige van te zijn. Vraag me af wat ze doen als ze even met zijn tweeën ergens zijn. Erger me eraan als ze (zoals vandaag) voor de gein (denk ik) op zijn schoot gaat zitten. Dan zie ik alleen maar dat hij met haar bezig is terwijl ik niet eens even bv een smsje krijg ofzo.

Misschien zie ik spoken, misschien stel ik me aan. Prettig voel ik me er in ieder geval niet bij.... Volgende week woensdag werk ik pas weer met hem.

Weinig leuk nieuws hier even dus....

Weet ook niet goed of ik het tegen hem moet zeggen, hoe dat voor mij voelt...
Ai Toy, dat kan ik me voorstellen, dat dat niet leuk is.

Sterker, ik wéét dat dat niet leuk is. Ik heb vaak genoeg toe moeten kijken hoe sv1 zogenaamd voor de grap zich met andere dames vermaakte.

Als je het rationeel bekijkt, denk je dan dat er meer is tussen die 2? (uiterlijk, leeftijd ed)

Ik heb ook nooit geweten of ik er iets van moest zeggen of niet. Ik kan wat dat betreft geen raad geven.

Ik zal wel voor de vorm even zeggen dat het maar een sv is, en dat je geen aanspraken op hem kan maken.

Maar het is gewoon een klotegevoel, dit soort dingen.

Ik hoop voor je dat het snel weer leuker wordt, en als je wilt zal ik zelfs hopen dat het collegaatje wordt overgeplaatst naar het buitenland.

Hou je taai.
Thx geheim, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zich er zo bij voelt. En ja, het is maar een sv en ik kan en hoef ook geen aanspraak op hem te maken. Wil het niet eens. Tenminste... wat betreft zijn vrouw, zij komt ook wel eens op het werk, geen probleem mee, ik zou niet durven. Maar dit... het voelt ellendig... Collegaatje mag ik best, dat staat erbuiten, maar hij zou toch beter moeten weten?! Ik durf niet te zeggen of ze wel of niet wat hebben, ligt ook aan mijn eigen gevoel of ik dat denk of niet. Op het werk zou ik graag exclusief voor hem willen zijn, wat hij verder (niet onder mijn neus) doet moet hij zelf weten.

Misschien sms ik hem morgen wel (hij werk de dienst na mij) dat het me beter lijkt om te stoppen omdat ik er moeite mee heb hoe hij met ander collegaatje onder mijn neus omgaat terwijl hij mij amper lijkt te zien staan op zo'n moment. Dat ik absoluut geen rechten heb of af wil dwingen maar dat dit voor mij niet goed voelt. Zoiets... Kijken hoe hij reageert. Maarja.... dat is dan met het risico dat het dus afgelopen is... Lastig.
de sv gaat eisen stellen????
Zo zie ik dat niet direct DMJN.

Ik voel me vervelend bij de gang van zaken (zoals het gister ging) en overweeg dat te vertellen tegen hem. Dat is wat anders dan eisen stellen.
Toytje, heb je geen leuke mannelijke collega waar je hem jaloers mee kunt maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven