Gezondheid alle pijlers

Auw!!!!!

12-12-2016 05:47 67 berichten
Zo'n vreselijke kiespijn, kan er niet van slapen. Straks de tandarts bellen voor een spoedafspraak en dan dat kreng laten trekken.

Ik kan altijd alles aan, maar nu voel ik me zooooo zielig.

Wie wil me troosten?
Jaaaa, stuur maar good vibes naar de secretaresse van de tandarts in mijn naam, dan kan ik vast meteen terecht.

Alle reacties Link kopieren
Ik beval liever dan dat ik kiespijn heb.... En nee, ik had echt geen gemakkelijke bevallingen. Maar daarvan wist ik tenminste waar ik het voor deed :p Kiespijn, Brrr!

Hoop dat je met megaspoed terecht kan en je er heel snel vanaf bent!!
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Sterkte hoop dat je er snel vanaf bent!
quote:Magneet schreef op 12 december 2016 @ 07:22:

Ik beval liever dan dat ik kiespijn heb.... En nee, ik had echt geen gemakkelijke bevallingen. Maar daarvan wist ik tenminste waar ik het voor deed :p Kiespijn, Brrr!

Hoop dat je met megaspoed terecht kan en je er heel snel vanaf bent!!ik deel je mening, ondanks 24 uur weeën.
Brrr! Ik duim voor je, dat ze vlug plek hebben!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
He wat vervelend. Mond spoelen met lauw warm, zout water geeft meestal wel wat verlichting en Voltaren emulgel op de wang smeren aan de kant van de zere kies.

Sterkte bij de tandarts
uhh...heb je geen tandarts van dienst? Mijn tandarts heft buiten de praktijk uren altijd met een andere groep (natuurlijk wisselend) dienst voor spoed. En als je zo ligt te verrekken van de pijn is het toch wel spoed

Sterkte iig!!
Nope
quote:Magneet schreef op 12 december 2016 @ 07:22:

Hoop dat je met megaspoed terecht kan en je er heel snel vanaf bent!!

+1000

Paar weken terug stond ik 's avonds laat letterlijk weer op mijn kop van de pijn in een kies. Gejankt als een klein kind heb ik.

Kon gelukkig de volgende ochtend al bij de tandarts terecht. Die was vrij resoluut: Eruit! Wat een opluchting!

Hoop dat jij inmiddels ook in de stoel ligt.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Sterkte!!!!

Je hebt vast al gebeld, kun je er snel terecht?

Enne, paracetamol is niet bloedverdunnend hoor
Sterkte! Hopelijk lig je al in de stoel, of heb je alvast wat pijnstilling ingeslagen.

Ik ken die pijn, je gaat echt door de grond. Misschien kunnen ze de kies redden met een wortelkanaal behandeling?
Hopelijk ben je inmiddels van je kies en van de pijn af Cateautje, sterkte!

En jezelf lekker verwennen daarna hè, je moet minstens een dag rustig op de bank onder een dekentje met lekkere makkelijk eetbare dingen om je heen.
The owls are not what they seem
....en n lieve vent natuurlijk die je voorziet van sapje...yogurt...magazines om te bladeren ...etc
Bimzarellio...what else
Hallo allemaal!

Dank jullie voor alle zorg.

Gelukkig heb ik na het telefoontje aan de tandarts nog even kunnen slapen, dus dan ben ik niet zo gammel, de rest van de dag.

Helaas pindakaas, maar ik kan pas vanmiddag om tien voor vijf terecht want de agenda stond propvol. Daarom ben ik blij dat ik nog even heb kunnen slapen en probeer ik het straks nog eens of er een paar uur van af kunnen, want dan voel ik niets natuurlijk.

Ondertussen wel even achter een pijnstiller aan, want het is echt belachelijk gesteld met die pijn.
O nee, dan pas???? Ik hoop voor je dat je nog uren kunt slapen. Dit is echt niks zo.

Heel veel sterkte. Zal een kaarsje voor je branden rond vijven.

Knuffel
Oh Japie, pijn aan een andere kies heeft er voor gezorgd dat ikm in die depressie kwam, omdat ik geen endorfine meer had. Ik maak me daar wel zorgen om. Was er eindelijk een beetje uit.
Hopelijk ben je ondertussen uit die stoel van de tandarts.

Laat je even weten hoe het gaat? Denk aan je....

Hij is er gelukkig uit. Gelijk al de pijn weg. Het bleek dat er een barst in de kies zat die helemaal doorliep tot diep in de wortel en daar viel niets meer aan te doen.

Mooie bijkomstigheid: Ik ben nog steeds vrolijk.
Fijn cateau! Logisch dat je verging van de pijn
Ja Taxi, het is goed gegaan. Ik heb een fijne tandarts, dat scheelt ook.
Ben zó blij voor je dat je van die pijn af bent!

Jaren geleden zelf ook gehad. Tandarts vond dat de kies niet getrokken kon worden zolang die ontstoken was. Weken met pijn rond gelopen. Ontsteking er eindelijk uit, wilde de tandarts de kies sparen. Dus geprobeerd. Ging dat kreng wéér ontsteken! Wat heb ik veel gejankt van de pijn, gek werd ik ervan. Ontsteking weer minder, toen heb ik .m eruit laten halen. Tandarts wilde weer van alles doen, maar echt niet. Wilde dat ding nooit meer voelen. Wat een ellende, kiespijn!!
quote:Cateautje schreef op 12 december 2016 @ 17:48:

Mooie bijkomstigheid: Ik ben nog steeds vrolijk. Top!
quote:apiejapie schreef op 12 december 2016 @ 18:31:

Ben zó blij voor je dat je van die pijn af bent!

Jaren geleden zelf ook gehad. Tandarts vond dat de kies niet getrokken kon worden zolang die ontstoken was. Weken met pijn rond gelopen. Ontsteking er eindelijk uit, wilde de tandarts de kies sparen. Dus geprobeerd. Ging dat kreng wéér ontsteken! Wat heb ik veel gejankt van de pijn, gek werd ik ervan. Ontsteking weer minder, toen heb ik .m eruit laten halen. Tandarts wilde weer van alles doen, maar echt niet. Wilde dat ding nooit meer voelen. Wat een ellende, kiespijn!!

Ja, men zegt dat het de ergste pijn is van alles en volgens mij klopt dat ook wel. Het zit ook dicht bij je pijncentrum in je hersenen. Ik denk dat dat ermee te maken heeft.

De vorige keer wilde mijn tandarts de kies ook sparen, maar ik ben gaan stampvoeten en dat is achteraf gezien maar goed ook.
quote:niekie1 schreef op 12 december 2016 @ 18:33:

[...]

Top!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven