Baby- en Kinderkleding deel 9

03-10-2016 15:05 2670 berichten
En dan zijn we al bij deel 9 van het topic 'Baby en kinderkleding'!

Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:

Appelflap007dochter

maat 98-104dochter

maat 80Aurora_Australiszoon aug. 2016

maat 80boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Chica-1983dochter jan. 2016

maat 74_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 62Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

98/104

dochter maart 2016

maat 86Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92zoon maat 56Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 68nicole123zoon maat 116dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80NYCzoon

maat 104/110zoon

maat 80oureazoon jan. 2016

maat 86pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 122/128dochter mrt. 2013

maat 98-104ruivadochter feb. 2015

maat 80siska74zoon sept. 2014

maat 92sofietje83zoon

maat 80TinkerBell34dochter dec. 2014

maat 92

Bubbelwijn, hoe valt Cakewalk? Ik zie namelijk bij Kleertjes.com dat ze goede kortingen hebben momenteel. Ik moet nu inslaan voor maat 80 voor de jongste en wil dan even weten of ik beter met 80 zit of toch met 86. Gelukkig duurt de winter nog even dus ik kan de gok op 86 eventueel wagen.

Heb net van beide meiden de kast uitgemest en kwam tot de conclusie dat ik voor de jongste goed in moet slaan in maat 80 en 86 en voor de oudste sowieso nog jeans, maar ook een paar dunne shirts bij mogen in maat 98. Kan weer heerlijk gaan shoppen!
Trouwens, vraagje: wat zijn goede merken bij een goed stel billen? Mijn jongste is goed bedeeld en ik merk met sommige broekjes dat het niet lekker over de billen gaat. Zijn er merken die wat hoger zitten qua pasvorm? Tot nu toe merk ik het vooral bij Zara.
Zo cute!

Alle reacties Link kopieren
Baby heeft een broekje van de Hema aan. Hij pilt al. Na een dag. Ik vind dat echt stom.
Hallo?!
quote:_Doortje_ schreef op 13 december 2016 @ 09:18:

Baby heeft een broekje van de Hema aan. Hij pilt al. Na een dag. Ik vind dat echt stom.Wat irritant, dat is wel heel snel al! Ik kan er hier geen peil op trekken: sommige dingen van Hema, H&M, Next en C&A heb ik al 20x gewassen en blijven mooi, maar een duur vest van Babyface is al pillig aan het worden na 3x wassen. Ik lees hier wel eens de strategie om wat duurdere merken te kopen die je dan weer kunt doorverkopen, zodat het uiteindelijk net zo duur is als de Hema, maar als het al zo snel lelijk wordt gaat dat natuurlijk niet werken.
quote:Fleet schreef op 13 december 2016 @ 08:20:

Trouwens, vraagje: wat zijn goede merken bij een goed stel billen? Mijn jongste is goed bedeeld en ik merk met sommige broekjes dat het niet lekker over de billen gaat. Zijn er merken die wat hoger zitten qua pasvorm? Tot nu toe merk ik het vooral bij Zara.Ik heb geen ervaring met broeken van Zara, maar wel met wat molliger kinderen. Ik heb vooral broeken van H&M, Hema en C&A voor ze en die zitten prima, hoog genoeg.
quote:_Doortje_ schreef op 13 december 2016 @ 09:18:

Baby heeft een broekje van de Hema aan. Hij pilt al. Na een dag. Ik vind dat echt stom.
Aangestoken door Doortje heb ik eens wat op Zalando rondgestruind. Deze besteld:

En deze in een maatje groter voor de zomer:

Is ze verder lang/smal? Veel eco-merken hebben haremachtige broekjes die geschikt zijn voor 'wasbare luierkontjes', die zijn nl. dikker dan met Pampers. Next heeft voor jongens i.i.g. veel joggingsbroekjes die hoog in de taille zitten/laag kruis hebben.
^Was voor Fleet

Bloemetjes! Die eerste is mooi, zeg Nicole. Chique
Ten eerste, leuke kleertjes Nicole! Vooral die onderste. Schattig!

Ik moet zeggen dat dochter hier veel in boxpakjes rondkruipt en dat ik haar voor de opvang een broek aantrek. Maar nu ze kan zitten vind ik een broekje leuker staan. Maar ze heeft echt een heel ander figuur dan mijn oudste.

De Hema ga ik eens kijken en bij de H&M heb ik nu het tuinbroekje en de legging van de vorige pagina besteld. Harem broekjes ga ik ook naar kijken, dank je Kerenza! Dank voor de tips!

Balen van de broek Doortje. Dat is nooit leuk!
Ik heb overigens eindelijk de jeansbroeken van Mango kunnen bestellen. Ze waren een hele tijd uitverkocht. Tenminste, de lichtkleurige modellen die ik voor mijn oudste wilde. Volgens mij hebben meer moeders met lange, smalle kinderen Mango ontdekt.

Het zijn nu deze twee geworden. Wil nog een tint lichter blauw en de grijze. Maar daar moet ik maar even op wachten dan.

Bij de Zara een Doortje gedaan Het zijn fijne basics, dus maar even ingeslagen. Voor 5 piek per stuk...

En voor alleen de oudste nog eentje in het wit.

quote:Chica-1983 schreef op 10 december 2016 @ 10:57:

Ik lees weleens met jullie mee en zie vaak leuke dingen voorbij komen, dus ik hoop dat jullie met me mee willen denken. Over ongeveer een maand wordt mijn dochter 1 jaar en ik ben op zoek naar een leuke verjaardagsoutfit, liefst een jurkje, of een rokje. Ik ben alleen nogal kieskeurig blijkbaar en kan niets geschikts vinden.... Mijn 'wensenlijstje' ziet er zo uit;

- Niet te truttig, mag juist wel wat stoerder, maar wel feestelijk

- Outfit ook draagbaar nog na de verjaardag

- Pastel en lichte kleuren staan dochter niet zo goed

- Mag wel kleurrijk, maar ik houd niet van al te drukke printjes

- Beetje smal model is wel fijn ivm bouw dochter

- Maat 74

Budget is max 75 euro voor een complete outfit. Hopelijk willen jullie met me meedenken!

Misschien vind je deze van Jako O leuk? Ik weet niet of je die feestelijk genoeg vind? (stoer maar wel feestelijk is een lastige combi om op te zoeken) Ik vind hem heel erg leuk maar boven budget, maar binnen jouw budget past hij prima. Ze hebben ook een precies dezelfde jurk voor een pop als je dat leuk vindt. Jako O hanteert dubbele maten, maar 68/74 zou goed moeten zijn, ik vind het vallen als de grootste maat. De kwaliteit vind ik super, mijn zoon draagt al anderhalf jaar een longsleeve, een van zijn favorieten dus al 20-30 keer aangehad denk ik, en die is nog altijd als nieuw.
Of zoiets chica?

@fleet, ik vind Cakewalk smal vallen. Bij de combinatie maten valt het als de kleinste maar. Wel mooi spul.
quote:nicole123 schreef op 13 december 2016 @ 11:56:

[...]

[img]http://www.jako-o.com/medias/sys_master ... 912926.jpg[/img]

[img]http://www.jako-o.com/medias/sys_master ... 870046.jpg[/img]

Misschien vind je deze van Jako O leuk? Ik weet niet of je die feestelijk genoeg vind? (stoer maar wel feestelijk is een lastige combi om op te zoeken) Ik vind hem heel erg leuk maar boven budget, maar binnen jouw budget past hij prima. Ze hebben ook een precies dezelfde jurk voor een pop als je dat leuk vindt. Jako O hanteert dubbele maten, maar 68/74 zou goed moeten zijn, ik vind het vallen als de grootste maat. De kwaliteit vind ik super, mijn zoon draagt al anderhalf jaar een longsleeve, een van zijn favorieten dus al 20-30 keer aangehad denk ik, en die is nog altijd als nieuw.

Haha, ik weet het, een haast onmogelijke combi om op te zoeken. Ik schakel niet voor niets jullie hulp in

Deze zou ik leuk vinden als de groene harten er niet op zaten... Maar ken dit merk nog niet, dus ga daar zeker eens verder bij kijken. Dank je!
quote:Kerenza schreef op 13 december 2016 @ 17:35:

Of zoiets chica?

[img]https://d26xqc5rqflgml.cloudfront.net/t ... nt_400.jpg[/img]Heel leuk, alleen die roze bolletjes vind ik mwah....
Dank je Bubbel. Weet ik waar rekening mee te houden.

Wat een snoezige jurkjes hierboven!
quote:Chica-1983 schreef op 13 december 2016 @ 19:48:

[...]

Haha, ik weet het, een haast onmogelijke combi om op te zoeken. Ik schakel niet voor niets jullie hulp in

Deze zou ik leuk vinden als de groene harten er niet op zaten... Maar ken dit merk nog niet, dus ga daar zeker eens verder bij kijken. Dank je!Het is jammer dat de V&D er niet meer is, daar had je altijd wel wat sportievere vrolijke jurkjes. Terstal heeft dit type ook wel eens maar nu vooral zwart tuttig kerstspul helaas. Wat dat betreft ook een moeilijke tijd van het jaar, zo voor de kerst wordt je doodgegooid met ruches, tule en truttigheid alom.
Misschien deze dan Chica, van Billy & Lilly?

Of iets van Z8 misschien?

En deze vind ik zelf helemaal geweldig, maar ik weet niet of jij hem te druk vindt?

Die laatste vind ik prachtig! Oilily?
quote:bubbelwijn schreef op 13 december 2016 @ 21:35:

Die laatste vind ik prachtig! Oilily?Je gaat door voor de wasmachine Bubbelwijn!
Haha, aan ruches, strikjes en truttigheid geen gebrek in het aanbod zo vlak voor de kerst inderdaad. Mijn leven zou zoveel makkelijker zijn als ik dat gewoon leuk vond...

Ja, die van Billy & Lilly vind ik super leuk! Heeft ze gedragen in maat 68 dus kopen we niet nogmaals in 74, maar ga wel weer even op hun site kijken of ze wat anders leuks hebben. Z8 vind ik ook leuk, maar vind dat zo slechte kwaliteit voor de prijs... Laatste vind ik inderdaad wat druk, maar prachtige kleuren zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven