zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Loes welkom. Heftig een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig nu en zoon!

en het is toch jullie eigen keuze dat jullie nu jullie zoon 8 maanden oud is aan een tweede beginnen? Ik persoonlijk zal het wat snel vinden. Maar dat maakt helemaal niet uit. Als het voor jullie goed voelt gewoon doen!!

qua eisprong ik ben 7 jaar aan de pil geweest. Nu net gestopt. We zullen het merken..

@ JulieJolie ook welkom!
Welkom nieuwe schrijfsters!

@Loes, nee hoor waarom te vroeg? Ik snap best dat je nu weer begint als je de wens heb voor 3. Ik ben zelf erg aarzelend maar dat komt door mijn specifieke situatie. Als alles lekker loopt bij jullie en jullie zijn er beide weer klaar voor dan zou ik niet wachten!
Welkom meiden!

Ga die gordijnen bus ook maar onthouden voor wanneer wij over gaan naar een koophuis. Klinkt inderdaad echt ideaal! Deze maand vliegt voorbei.. nog maar 2 weken! aftellen is voor veel van ons nu wel echt begonnen! En een aantal dames bijna op vakantie volgens mij! Lekker hoor!

@kaartje heb je je laatste ontrekkingsbloeding al gehad, of nog aan het afwachten?
@lalameme ontrekkingsbloedings is voorbij. Sinds vandaag:).
@Vlammetje, wat vervelend, gelukkig (even afkloppen) heb ik er geen last van, alleen mijn man. Dus ik probeer een beetje uit zijn buurt te blijven, zodat ik het niet te pakken krijg. Vanmorgen op het werk was ik niets waard, maar omdat ik mijn beoordelingsgesprek had, was ik toch maar naar het werk gegaan. Gelukkig heb ik daarna verlof kunnen nemen (fijn een leidinggegevende die met je mee leeft). Veel beterschap!

@Loes32, welkom! Jeetjes, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dat is wel heftig. Heel fijn dat jullie nu een gezond zoontje hebben.

Waarom zou het te vroeg zijn, het is toch je(jullie) eigen keuze! Het kan ook leuk zijn, als het leeftijdsverschil vrij klein is. Dat merk ik bij mijn schoonzus, het leeftijdsverschil tussen haar 3 kinderen is 1,5 - 2 jaar. Sommige zullen het misschien zwaar vinden, maar andere juist leuk! Veel succes met proberen!

@Juliejolie, Welkom en veel succes!
@Loes welkom! Ik vind 8 maanden wel heel snel ja. Aan de andere kant: je bent 33 en wilt er nog 2 dus dan is het nu wel een goede tijd om weer te beginnen.
Welkom Loes en juliejolie!

Beterschap voor allen die de griep te pakken hebben!

@lala, schiet nu op he. Ik vind ook dat deze maand snel gaat. Maar misschien ook wel doordat we nu eerst aan het aftellen zijn om naar huis gaan. Is alleen maar fijn, zijn mijn gedachten op wat anders gefocust.
In the end we only regret the chances we didn't take.
@kaartje

Dat is fijn! spannend hoe je cyclus gaat lopen nu. Zijn er al condooms gehaald ondertussen ? of nog steeds onduidelijk.

@dookster

Wanneer vliegen jullie ook al weer deze kant op ? Komt zo dicht bij nu allemaal!

@loes

Wat een heftig verhaal! als jullie klaar zijn voor nummer 2 zou ik er inderdaad gewoon voor gaan! Spannend!

@hier

Wij gaan weer een stapje verder. Nog 1 condoom in huis, daarna gaan we de rest van deze maand voor het zingen de kerk uit. vind vriend fijn om eraan te wennen, ik vind het allemaal goed, als dat hem helpt doen we dat gewoon eerst nog eventjes. En in januari zien we het wel.
@ashyka

De tijd geet echt snel! Volgende week alweer je nod! Spannende week !
@Lalameme, de tijd gaat echt snel ja!

Spannend dat jij en je vriend een stap verder gaan. Niet verkeerd bedoeld, maar van 'voor het zingen de kerk uitgaan' is er de mogelijkheid om zwanger te raken. Hebben jullie daar ook over nagedacht? Desalniettemin: Enjoy
quote:Ashkyla schreef op 14 december 2016 @ 21:55:

@Lalameme, de tijd gaat echt snel ja!

Spannend dat jij en je vriend een stap verder gaan. Niet verkeerd bedoeld, maar van 'voor het zingen de kerk uitgaan' is er de mogelijkheid om zwanger te raken. Hebben jullie daar ook over nagedacht? Desalniettemin: Enjoy Dit. Jullie kunnen net zo goed gewoon beginnen
Wij doen dat ook al maanden hoor, voor het zingen de kerk uit. En dan verder met condoom. Als je daar verstandig mee omgaat word je er echt niet zwanger van! Als je vriend het tenminste op tijd voelt aankomen zeg maar.. het is een beetje een fabeltje dat het niet veilig is. Dat is alleen zo bij onervaren jongens of wanneer de man al is klaargekomen. Dan moet je het niet meer doen..
Ja ik weet het en is besproken. Ik ben het met jullie eens dat we dan net zo goed kunnen beginnen, (wat mij betreft zou dat de stap zijn die we nu nemen) vriend vind het alleen allemaal erg spannend.. en vind dit fijner om eerst te doen na het stoppen met de condooms. ik vind het allemaal goed, maar als het aan mij lag waren we dan ook al lang begonnen. Achjaa, als hij t fijn vind wil ik t best op deze manier doen!

@vlammetje

Had ik inderdaad ook gelezen. Alleen vind het erg vaag allemaal! Ik lees er verschillende dingen over.
Ik moet eerlijk zeggen dat wij het niet zouden doen als we absoluut geen tweede wilden hoor. Dus ergens voelt het wel als een risico maar in voorvocht zitten geen zaadcellen dus zou het in principe veilig moeten zijn. En ik ben al die maanden niet zwanger geworden dus hier gaat het goed.
@lala wij vliegen komende dinsdagavond.

Voor het zingen de kerk uit doen wij ook wel eens. Ook nog nooit anders gegaan dan we verwachten. Maar ook wij zouden dat risico niet nemen als we absoluut geen kindje zouden willen.
In the end we only regret the chances we didn't take.
Welkom aan alle nieuwe lezers / schrijvers .. leuk :-)!

Hier gaan we toch in jan starten.. gebeld met rivm enz over dat vaccin en uitleg gekregen waarom 1 maand wachten echt genoeg is ... yeah ! Vriendlief is al niet meer te houden , hihi !

Ik heb delaatste tijd vooral meegelezen , had niet zoveel te melden

Jullie nog leuke kerstplannen ?
Vind t trouwens naast super leuk tochook wel rete spannend om voor een 2e te gaan ... iemand herkenbaar ? Of is t iets van mij?
@suus, ontzettend herkenbaar! Ik vind het zooo spannend en twijfel zo enorm dat ik eigenlijk nog niet weet wanneer wij ervoor durven te gaan! Misschien draait dat weer totaal om zodra de eerste beter gaat slapen en zelfstandiger wordt.
Zo even niks van me laten horen, wel mee gelezen. Afgelopen dagen en nog steeds behoorlijk ziek. En nu ben ik vanmorgen ongesteld geworden denk ik. Dag 23 eerste cyclus na de pil. Behoorlijk vroeg. Voelde het niet aankomen. Wel erg opgelucht dat ik niet lang hoefde te wachten tot de eerste menstruatie. Nu benieuwd of het doorzet.
Hier is een kindje heeel erg welkom, vriend vind het gewoon spannend. Toen ze op waren en vriend maar gaan nieuwe haalde hebben we nog een keer goed gepraat, hij gaf toen aan dat hij dit fijn vind voordat wij echt beginnen.

@dookster

Bijna dus! Wat fijn. Het is hier wel koud hoor haha.. maar dat is het daar waarschijnlijk ook (of erger)

@vlammetje

Ja inderdaad, als het niet welkom was slikte ik natuurlijk gewoon de pil en was er niets aan de hand. We gaan het zien haha.

@ashyka

Merk je al iets aan je lichaam? of nog niets ?
Wat fijn en spannend suus! Bijna zover dus! Nog maar twee weekjes! leuk om weer van je te horen! Leuk dat je vriend zo enthousiast is!

Fijn dat het iniedergeval op gang is hangplantje! Hier was eerste cyclus ook kort 22 dagen! loopt bij mij steeds verder omhoog! beterschap! Er heerst een griepje hoorde ik gisteren. Hoop dat je snel opknapt!
quote:suuus88 schreef op 15 december 2016 @ 09:02:

Welkom aan alle nieuwe lezers / schrijvers .. leuk :-)!

Hier gaan we toch in jan starten.. gebeld met rivm enz over dat vaccin en uitleg gekregen waarom 1 maand wachten echt genoeg is ... yeah ! Vriendlief is al niet meer te houden , hihi !

Ik heb delaatste tijd vooral meegelezen , had niet zoveel te melden

Jullie nog leuke kerstplannen ?Welk vaccin gaat het over?
@matroesjka ik heb een rubella vaccin gehad omdat ik mijn eerste zwangerschap bleek dat ik daar geen anti stoffen voor had . 'U ben k niet zo van de vaccins maar rode hond is wel echt heel gevaarlijk voor een ongeboren kind . Vandaar dus toch gehaald en toen gaf dokter aan dat ik een maand moest wachten met zwanger te willen worden .. alleen online las ik wisselende berichten qua tijd die er tussen moest zitten .. vandaar
@iedereen ik heb alles weer even bij gelezen.

Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen dan moet ik 4 januari ongesteld worden. Vanaf dan gaan wij beginnen. De tijd gaat gelukkig heel snel. Dus die paar weekjes wachten kan ik nog wel volhouden. Vriend heet inmiddels condooms gehaald. Ik merk wel dat hij het heel spannend vind. Als ik vraag na deze cyclus gaan de condooms weg he? Dan krijg ik als antwoord ik denk het wel. Ik moet maar niet te veel pushen denk ik.

Met ons huis gaat het goed! Gisteren en vandaag is de vloer beneden gelegd. Echt super mooi geworden!!! Heel blij mee. Al het verf werk is bijna klaar. Vriend is nog bezig met de laatste stukjes boven. Vanaf morgen laminaat leggen boven. Het is nu vrijwel zeker dat wij 29 december gaan verhuizen.

@lalameme heel herkenbaar dat vriend het spannend vind om te beginnen. Ik ben er nog niet helemaal achter waarom hij het nou zo spannend vind. Ik zelf denk dat mijn vriend het nu zo druk heeft met ons huis dat hij gewoon niet de rust heeft om er rustig over na te denken.

@dooktster dus jullie komen bijna weer in Nederland wonen? of loop ik nu te hard van stapel?

@suus fijn dat jullie in januari mogen beginnen. Klinkt inderdaad verstandig dat je dat vacin gehaald hebt.
@lala spannend! Komt voor jou nu ook dichtbij dus gelukkig!

@Dookster komende week al joh! Wat gaat de tijd ontzettend snel!

@kaartje wat fijn dat het opschiet in het huis! Nog maar 2 weekjes dus!

@hier helaas nog steeds niet ongesteld... dag 41 nu geloof ik.. mocht het zaterdag nog steeds niet zo zijn ga ik maar weer een test doen. Voor savonds staat er brie en wijn op het menu dus voor de zekerheid maar even testen. Ondertussen genieten we van mijn onwijs verhoogde libido. Gelukkig heb ik wel gewoon ook echt "normaal" zin en niet alleen om zwanger te raken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven