Leuke groepsaccommodatie gezocht
woensdag 14 december 2016 om 11:59
Ik ben bezig met het regelen van een weekendje weg met vrienden en ben op zoek naar een leuke accommodatie in Nederland of anders maximaal een uur van de grens voor 12 personen. Belangrijk is dat er minimaal 6 slaapkamers zijn. Het gaat om 2 nachten, vrijdag aankomst en zondag vertrek. Bij veel vakantieparken is vertrek op maandag dus als we eerder gaan betaal je in verhouding meer. Iemand uit eigen ervaring misschien een goede tip?!
woensdag 14 december 2016 om 12:32
Als je houdt van een beetje oud en kneuterig, is dit een geweldig, gezellig, groot huis plus kleiner huis. http://vakantiehuis-dekiefte-markelo.nl/
Met BBQ, grote tuin, tuinsets, complete keuken, ook binnen een grote tafel... Aardige mensen ook, in het contact vooraf.
Op de plattegronden is het niet zo duidelijk maar ook het kleinere huis heeft een toilet en aparte douche, en één van de kamers daar heeft zelfs een eigen badkamer (weet niet meer of daar ook een wc in zat).
Mooie omgeving ook om te fietsen, wandelen, dorpjes te bekijken.
Ik weet niet meer hoe het zat met betalen t/m zondag of maandag, maar wel dat het veel goedkoper was dan de grote huizen bij Landal en andere parken.
Met BBQ, grote tuin, tuinsets, complete keuken, ook binnen een grote tafel... Aardige mensen ook, in het contact vooraf.
Op de plattegronden is het niet zo duidelijk maar ook het kleinere huis heeft een toilet en aparte douche, en één van de kamers daar heeft zelfs een eigen badkamer (weet niet meer of daar ook een wc in zat).
Mooie omgeving ook om te fietsen, wandelen, dorpjes te bekijken.
Ik weet niet meer hoe het zat met betalen t/m zondag of maandag, maar wel dat het veel goedkoper was dan de grote huizen bij Landal en andere parken.
You can never have too many hats, gloves and shoes
woensdag 14 december 2016 om 21:32
zondag 18 december 2016 om 19:17