Mode & Beauty alle pijlers

Galajurk

14-12-2016 18:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb binnenkort een kerstgala en ik heb een mooie jurk met een kanten rug.

Ik heb alleen geen bh voor eronder. Bij een zwarte bh zie je goed de band en dat vind ik zelf niet mooi

Ook heb ik een plak-bh gekocht, maar die mag ik niet gebruiken door gevoelige huid.

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
Is de rug erg laag? Je kunt bij bepaalde bh's de bandjes kruislings laag vast maken. De bandjes zitten dan meer richting taille dacht ik. Hunkemuller heeft ze volgens mij.
Helaas is de rug inderdaad heel laag met kant. Ik heb daar ook al naar gekeken, maar dan zie je helaas die bandjes
Geen BH? Weet niet of dat een optie is voor je?

En anders in de galajurk een verstevigd deel laten naaien aan voorpand door iemand of een coupeuse? Zodat je ook zonder BH kunt, echter toch een extra steun en dikkere stof hebt op betreffende plek?
Bij Hunkemöller (online) hebben ze ook transparante Bh bandjes, wellicht vallen die minder op ......
Je kunt op internet ook BH's bestellen met een verstevigd zijpand, waarbij de bandjes vanaf de schouder naar het zijpand lopen. Die bh's hebben dus geen band opde rug. God moeilijk uitleggen Weer ook niet hoe ze heten, als ik erop kom laat ik het nog weten.
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:Troeteltje schreef op 14 december 2016 @ 18:32:

Geen BH? Weet niet of dat een optie is voor je?

En anders in de galajurk een verstevigd deel laten naaien aan voorpand door iemand of een coupeuse? Zodat je ook zonder BH kunt, echter toch een extra steun en dikkere stof hebt op betreffende plek?

Geen bh is niet echt een optie hahaha. Maar een verstevigd deel erin naaien zou inderdaad kunnen werken!

dankjewel
quote:-tinkerbell- schreef op 14 december 2016 @ 18:35:

Je kunt op internet ook BH's bestellen met een verstevigd zijpand, waarbij de bandjes vanaf de schouder naar het zijpand lopen. Die bh's hebben dus geen band opde rug. God moeilijk uitleggen Weer ook niet hoe ze heten, als ik erop kom laat ik het nog weten.Jaa heb ik inderdaad van gehoord! het enige nadeel is dat ik een hartvormig model heb en vanaf daar wordt alles kant. Ook mijn schouders zijn helemaal van kant dus dan zie je toch de schouderbandjes
Ga eens naar een speciaalzaak , hebben ze vast een oplossing. Ik zou voor transparante bandjes gaan denk ik
quote:angelique schreef op 14 december 2016 @ 18:34:

Bij Hunkemöller (online) hebben ze ook transparante Bh bandjes, wellicht vallen die minder op ......

Ohh no offence hoor ;) maar echt niet doen.

Dat staat zo goedkoop en je ziet het altijd duidelijk.

Heb je grote of kleine borsten?
quote:YouWish schreef op 14 december 2016 @ 18:48:

[...]

Heb je grote of kleine borsten?Niet groot, maar ik vind het niet fijn om zonder bh te gaan. Ook omdat ik daarna de stad nog in ga en het zal wel laat worden en om 8 uur zonder bh te lopen vind ik niet fijn zitten eerlijk gezegt
quote:YouWish schreef op 14 december 2016 @ 18:48:

[...]

Heb je grote of kleine borsten?Eens. Echt niet doen, gaat je hele outfit naar de filistijnen
Een heel strak huidkleurig hemdje erover?

Of deze aan zonder bh?
Een bh kopen met mooie bandjes?

Vind het wel een beetje apart. Je wéét toch dat kant doorschijnt? Als je dat niet kunt dragen zonder bh koop dan wat anders zou ik denken.

http://trendnieuws.nl/knipt-bh-vervelen ... -probleem/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou een andere jurk kopen
Zoiets?

http://www.aimeeavondkled ... /carnival-213-p-1687.html

https://sayyestothedress. ... ess-bra-online-bestseller

En anders een badpak met een lage rug eronder ?

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

dankjewel voor ideeën!! Ik zal kijken welke het beste is maar heb nu in ieder geval verschillende goede opties
Strapless bh?

Heb 75H maar met mijn stevige strapless model van Freya kan ik rustig een dag zonder bh-bandjes door het leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven