Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 14 december 2016 om 18:23
woensdag 14 december 2016 om 18:28
quote:yasmijn schreef op 14 december 2016 @ 18:23:
Ik zie er weer een. De vriend en de andere huidskleur op de biblebelt
Ik denk dat die zwanger is.
En nou niet mekkeren dat ik dat niet kan weten, want ik heb al heeel veel oefening en ervaring in het zwangerschapsbeoordelen via het www.
Ik zie er weer een. De vriend en de andere huidskleur op de biblebelt
En nou niet mekkeren dat ik dat niet kan weten, want ik heb al heeel veel oefening en ervaring in het zwangerschapsbeoordelen via het www.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 14 december 2016 om 19:00
quote:feow schreef op 14 december 2016 @ 18:28:
[...]
En nou niet mekkeren dat ik dat niet kan weten, want ik heb al heeel veel oefening en ervaring in het zwangerschapsbeoordelen via het www.Ja van een drieling. En dan komt TO er straks ook nog achter dat haar moeder vroeger is vreemdgegaan met een negeroïde man en dat haar vriend eigenlijk haar stiefbroer is.
[...]
En nou niet mekkeren dat ik dat niet kan weten, want ik heb al heeel veel oefening en ervaring in het zwangerschapsbeoordelen via het www.Ja van een drieling. En dan komt TO er straks ook nog achter dat haar moeder vroeger is vreemdgegaan met een negeroïde man en dat haar vriend eigenlijk haar stiefbroer is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 december 2016 om 19:01
quote:Maccaron schreef op 14 december 2016 @ 17:23:
.
Dit vind ik zo knap ..... dat je nog meer kunt verwijderen dan er oorspronkelijk gestaan heeft. ( 198%)
.
Dit vind ik zo knap ..... dat je nog meer kunt verwijderen dan er oorspronkelijk gestaan heeft. ( 198%)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)