Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 december 2016 om 14:41
quote:7102 schreef op 15 december 2016 @ 14:32:
Er is een topic verwijderd omdat het een troll topic was, maar je mag niets vragen over de andere topics of die nu ook troll topics zijn.
Dat was off topic .
Volgens mij was die over de jongen het originele topic, toen kwam Ihatemodels met een soort parodie (maar die zou je kunnen zien als 'laten we eens iets aan de kaak stellen'), en daarop kwam vervolgens nog maar weer een parodie door iemand die denk ik het originele topic gemist had.....of zo....denk ik....
Maar of die eerste en tweede trolltopics zijn betwijfel ik.
Er is een topic verwijderd omdat het een troll topic was, maar je mag niets vragen over de andere topics of die nu ook troll topics zijn.
Dat was off topic .
Volgens mij was die over de jongen het originele topic, toen kwam Ihatemodels met een soort parodie (maar die zou je kunnen zien als 'laten we eens iets aan de kaak stellen'), en daarop kwam vervolgens nog maar weer een parodie door iemand die denk ik het originele topic gemist had.....of zo....denk ik....
Maar of die eerste en tweede trolltopics zijn betwijfel ik.
donderdag 15 december 2016 om 14:44
quote:7102 schreef op 15 december 2016 @ 14:36:
Ja ik heb een beetje gelezen, een vergelijking op een ander topic in relaties? Ik zat hem net te lezen.
http://forum.viva.nl/foru-------_message/25333Kan je de link even aanpassen. Als iemand niet oplet zetten ze een quote in CM waar ze niet op zitten te wachten.
Ja ik heb een beetje gelezen, een vergelijking op een ander topic in relaties? Ik zat hem net te lezen.
http://forum.viva.nl/foru-------_message/25333Kan je de link even aanpassen. Als iemand niet oplet zetten ze een quote in CM waar ze niet op zitten te wachten.