Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.

Schrijf gezellig mee!

NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!

Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me vandaag gelukkig een stuk beter. Helpt mss toch dat ik gister al om 14:30 uur thuis was en vandaag ook om 14 uur naar huis ben gegaan. Dan geef ik nog keurig mn gymlessen, maar doe mn andere werk dan thuis op de bank onder een dekentje met mn laptop op schoot! Nu moet ik bijna weer oppassen dat ik me niet ongerust maak over afnemen vd kwaaltjes Het is ook nooit goed! ;)
Ja ik woon in België. OP het werk kan ik nog niets zeggen van mijn zwangerschap,want ik doe een interim tot eind volgende week. Wie weet vragen ze me dan niet meer voor andere interims omdat ik zwanger ben :-)

Briefje is eigenlijk vooral omdat ik zo zeker niet naar die kerstmarkt hoef te gaan.

Nu inderdaad rusten rusten rusten, en hopen dat ik dan wat opknap.

Ze gaf ook als tip om gesuikerde dingen te eten als je niet veel binnenkrijgt, en zeker gewoon kleine beetjes per uur ofzo.
@ Rieta: kan je geen gembertabletten halen? schijnt tegen de erge misselijkheid te helpen! Poeh tweeling hihihi wanneer heb je echo?

@opgeblazen gevoel/ krampjes: heb ik ook beetje last van... gevoel dat je baarmoeder groeit zeg maar hihih weet niet hoe ik het moet omschrijven... maar een normale broek red ik echt niet om een hele dag aan te houden... tegen 3e moet ik echt joggingbroek aantrekken hihihi.

UPDATE: vanochtend geweest voor echo en HCG. HCG weer erg veel gestegen normaal verdubbeld het zich elke 48 uur... hij was dinsdag 5700 dus hadden ze verwacht rond de 12000... niets is minder waar.... 15000 wel hebben ze een vruchtzakje gezien van 8 mm zonder embryo.. moet nu over 2 weken terug komen omdat buitenbaarmoederlijke zwangerschap zo goed als uitgesloten is.

heb volgende week wel afspraak bij vk staan met vroege echo die wil ik wel doorlaten gaan... wil nu wel weten of er volgende week embryo te zien is.
Fijn lola! Wel vervelend dat ze nu geen embrio hebben gezien, is dat heel gek voor deze termijn?
nee gelukkig is dat nog niet heel gek... we moeten geduld hebben... vandaag precies over een week echo bij vk dus dat wil ik wel door laten gaan... mocht er dan niets inzitten dan is het wel foute boel... gaan we niet vanuit
Dat HCG is goed nieuws lola! Laten we daar op door duimen!
Gewoon duimen @lola, er is nog hoop!
@Lola, dat klinkt wel positief, ik duim met je mee

Hier een hele tijd niks gestuurd. Gaat goed, wel echt duidelijke kwaaltjes. Met nu 6+1 volgens mij.. Volgende week heb ik 7 weken echo gepland. Dit omdat ik graag wat zekerheid wil omdat ik het met 8 weken wil vertellen een (schoon)ouders i.v.m. het feit dat ik me in wil schrijven bij de verloskundigenpraktijk van mijn moeder..

Ik begin nu alleen te twijfelen over of ik wel een vroege echo moet doen. Ik lees veel op internet over dat mensen met de 7 weken echo niets zien (terwijl er soms later wel hartactie is) en dat ze er alleen maar onzeker door worden. Bovendien schijnt een kloppend hartje ook niet meer kans te geven dat het goed gaat. Je kunt natuurlijk wel een missed abortion uitsluiten.. Ik twijfel heel erg... Wat zijn jullie ideeen hierover?
Anoniempje, ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook een echo met 7 weken gehad. We zagen duidelijk een vruchtje en hartactiviteit, volgensmij moet je dit ook kunnen zien met 7 weken. Helaas is dit wel een missed abortion geworden, dus zeker weten is het nooit.. Nu ben ik opnieuw zwanger en heb ik volgende week ook een echo gepland met 7 weken!
Gisteren heb ik mijn vroege echo gehad. Ik was 6+4. We zagen een vruchtje en het hartje klopte.

Oh wat bijzonder om te zien. 29 dec hebben we intake en de 8 weken echo.

Ik zou gewoon de vroege echo doen. Hou er wel rekening mee dat je nog geen hartje ziet. Dan kan het te vroeg zijn.

Ik eet nu van de vierkante crackers met jam erop. Ook hele stukken gember door de thee. Dit werkt echt tegen de misselijkheid
Oh wat fijn kruimel! Wij mogen dindag... wordt steeds spannender.

@anoniempje; de eerste 12 wkn zijn helaas onzeker dus is btje aan jezelf wat je prettig vind denk ik..
Vandaag 7 weken
Wat fijn Kruimel!

Dank jullie wel voor jullie reacties.. Ik weet nog steeds niet goed wat ik ga doen. Misschien verzet ik de echo wel een week.. We willen het waarschijnlijk nieuwjaarsdag vertellen dus dan is net daarvoor misschien handiger..
Rosings wat fijn dat je zeven weken zwanger bent!

En kruimel, wat heerlijk dat je een hartje hebt gehoord.

Nog bedankt voor jullie antwoorden op mijn echo vraag. Ik blijf gewoon rustig wachten tot mijn afspraak in de 9e week. het is allemaal een goede oefening in geduld.

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk in de zwangerschap, en met wachten.
Vandaag 6+5 zwanger, ik leef ook echt naar die 7 weken grens, en dan daarna naar die 8 weken, en 9 en eigenlijk gewoon zo door...

Het blijft zo onzeker, ik had nooit gedacht dat zwanger zijn zo'n bittere periode zou zijn. Ik probeer er enorm van te genieten maar nu die echo dichterbij komt, komen ook de doom-gedachten. Zal het goed gaan? Zijn mijn kindjes hartje kloppen? Zal hij goed groeien? als zijn vingertjes en teentjes hebben? houden de vragen ooit op?

Hoe kan je er van genieten als er dit soort vragen door je hoofd schieten? Ik zou graag tips hebben met hoe ik meer van mijn zwangerschap kan genieten!
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Pistache: ik herken het goed! Ik heb sinds gisteren soms een flinke steek in mijn linker onderbuik, maak in mijn hoofd alle doomscenarios die er zijn.. maar zolang ik geen bloedverlies heb moet ik maar vertrouwen hebben.. ik denk dat deze eerste weken gewoon het ergste zijn..

Wij hebben maandag de eerste echo, ben dan 7+4 weken, vindt t zo spannend!!!
Ik werd er geruster op nadat de combinatie test en de 20 weken echo goed waren, maar iedere keer dat ze het hartje gingen zoeken hield ik mijn adem in tot ik het hoorde kloppen. Maar ik hield zo eeinig binnen, kon geen water meer drinken, viel af en viel continu bijna flauw en kon geen 10 meter meer lopen zonder te moeten gaan zitten. Ik was zo bang dat ik niet goenoeg voedingsstoffen voor de baby had. Later kreeg ik nog te horen dat de groei van de kleine gestagneerd was en als de volgende echt een week later niet goed was ze de kleine gingen halen, een week in paniek geweest. Bleek niks aan de hand... Nu nog wat kleiner dan het gemiddelde, maar hardstikke gezond. Bijna nooit ziek en zo lief en gelukkig.

Ik ben tot nu toe nog nerveuzer dan toen, misschien omdat ik nu echt weet hoe leuk dit kind straks kan zijn. Of omdat mijn beste vriendin een maand geleden een vroege miskraam heeft gehad, helpt ook niet mee met mijn gevoel.

Ik denkt dat de meeste mensen wel nerveus zijn, maar je hebt helaas geen invloed op of het wel of niet goed gaat. Maar hoe verder je bent hoe kleiner de kans dat het mis gaat, 12 weken is voor mij ook echt een grens. Al ga ik het mijn beste vriendin vertellen als ik een echo met een kloppend hartje heb gehad.
Knoop doorgehakt samen met mijn man: echo verzet naar moment dat ik waarschijnlijk ruim 8 weken ben. Vond het net wat krap met (net?) 7 weken. Echoscopiste raadde aan om als je cyclus niet regelmatig was wat later te gaan voor vroege echo omdat je dan mogelijk minder ver kan zijn en ze gaf aan dat je bij 7 weken veel minder ziet dan bij 8. Bovendien zijn mijn symptomen op het moment zo duidelijk dat ik wel geloof dat ik zwanger ben... We willen het nieuwjaarsdag vertellen aan onze ouders dus dan is 31ste ook een handig moment. Hopelijk dus een heel bijzondere laatste dag van 2016 voor ons
Even snel een berichtje; hier een kloppend hartje !!! Wat zijn we blij!! Nu zo'n 6/7 wkn. Over 2 wkn weer en 13jan termijnecho!

Nu lekker vieren, samen uit eten met de kleine erbij. Ga straks bijlezen en reageren!
Fijn Princess!!!
Wat super mooi Princess! Wij gaan ook voor een vroege echo aanstaande maandag. Heb er zo'n zin in! Dan weten we ook iets meer hopelijk voor we het onze ouders en close vrienden vertellen.
Wat spannend al die echo's al!

Lola .. . Ik hoop dat er bij jullie de volgende keer gewoom een mooie embryo te zien is!

Wij moeten helaas nog wachten tot januari... lijkt nog zo lang!

Succes iedereen die komende week een echo heeft!
Hoe laat heb jij hem Mindy? Ik om 10:45, heel nerveus en tegelijk super veel zin in. Baal wel dat mijn vriend er niet bij kan zijn.
Ah shit wat balen intwrimnick! Kan hij op de speaker? Jammer dat je de eerste echo alleen moet doen.. Wij hebben m om 11.30. Heel benieuwd. Hoop dat ze al iets kunnen vinden dan! Ben precies 7 weken.
Ik ben bang dat dat ook niet gaat, stom werk soms ook. Hij krijgt helemaal geen vrij op het moment en van thuis of de vk is het 1,5 tot 2 uur reizen naar werk dus hij zou echt een dagdeel vrij moeten nemen. Al was er eerder iets waarvoor hij een uur vrij wilde hebben en dat kreeg hij ook niet dus al had het naast de deur gelegen had hij er nog niet bij kunnen zijn.

En ze zullen vast wel iets vinden, ik denken zelfs wel ook een kloppendhartje met 7 weken. Ik ben zelf dan ergens tussen de 6 en 8.5 (onregelmatige cyclus), maar als ik af ga om wanneer ik denken een ovulatie of innesteling gevoelt te hebben zou ik dan 6.2/6.3 moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven