Durf te vragen, deel 9
donderdag 15 december 2016 om 20:05
Ik denk wel dat geloof een vorm van zelfbescherming is. Het gevoel dat je onderdeel bent van een groter iets ofzo..Dat je niet helemaal alleen bent in die zin, ook al moet je wel je leven ''alleen'' leven
Het nut van de mensheid in het grote geheel,dat zie ik niet..snap niet waarom de evolutie zo is gegaan zoals die ging.
Voor mij is mijn persoonlijke nut van mijn leven; ervoor zorgen dat mijn kinderen opgroeien tot gezonde, volwaardige burgers in de maatschappij.
zie jij weleens iets vanuit je ooghoeken wat er niet blijkt te zijn?
Het nut van de mensheid in het grote geheel,dat zie ik niet..snap niet waarom de evolutie zo is gegaan zoals die ging.
Voor mij is mijn persoonlijke nut van mijn leven; ervoor zorgen dat mijn kinderen opgroeien tot gezonde, volwaardige burgers in de maatschappij.
zie jij weleens iets vanuit je ooghoeken wat er niet blijkt te zijn?
donderdag 15 december 2016 om 20:42
We proosten samen. Proost!
Het leukst was dat puberzoon tegen mij aan kwam liggen.
Ik ben niet echt boos geworden vandaag al irriteerde ik me wel even aan een paar lawaaierige en rommel makende kinderen op mijn werk vandaag. (maar ze hadden het naar hun zin, dus heel druk heb ik me er niet om gemaakt)
Ik heb fijne collega's.
Geen idee of ik door kan groeien op mijn huidige werkplek.
Zou er niet tot mijn pensioen willen werken.
Mijn gedachten dwalen regelmatig af. Op het werk is dat naar thuis, dingen die ik nog moet doen, enz. Thuis naar mijn werk enz.
Rood of wit?
Het leukst was dat puberzoon tegen mij aan kwam liggen.
Ik ben niet echt boos geworden vandaag al irriteerde ik me wel even aan een paar lawaaierige en rommel makende kinderen op mijn werk vandaag. (maar ze hadden het naar hun zin, dus heel druk heb ik me er niet om gemaakt)
Ik heb fijne collega's.
Geen idee of ik door kan groeien op mijn huidige werkplek.
Zou er niet tot mijn pensioen willen werken.
Mijn gedachten dwalen regelmatig af. Op het werk is dat naar thuis, dingen die ik nog moet doen, enz. Thuis naar mijn werk enz.
Rood of wit?