Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Marana_ schreef op 16 december 2016 @ 18:32:

[...]

Maccaron, ben oprecht benieuwd: Marana_ in "vriendschap voorbij?"

Hij heeft in heel veel meer topics gepost he? Ow je wil antwoord op de vraag?
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 18:34:

[...]

Ja brr. Vreemd fenomeen.wat is er met met klaverjassen?
quote:S-Meds schreef op 16 december 2016 @ 18:35:

[...]

wat is er mis met klaverjassen?
quote:Grobbekuiken schreef op 16 december 2016 @ 18:21:

[...]

Geen idee.

Het laatste waar ik hem heb gelezen was het vreemdgaan topic en daar vond ik (maar ja, persoonlijk dus) dat ie goede dingen zei.Maar dat zijn dus verschillende dingen he. Iets met toon en muziek. Goeie dingen zeggen is leuk, maar een fatsoenlijke houding ten opzichte van degenen die jouw dingen niet zo goed vinden is nog leuker.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 16 december 2016 @ 18:30:

[...]

Ah dat vermoedde ik ook. Maar toen was ie langer van stof.

Anyway, we gaan weer door met het volgende drama op de huizenmarkt. Toch bijzobdrr dat sommige mensen altijd zoveel pech aantrekken...Docenten, rijschoolhouders, jury's, ticketbureaus, makelaars en ga zo maar door........
.
quote:Marana_ schreef op 16 december 2016 @ 18:33:

Oh crosspost, thnx voor je antwoord. Ik heb dat toontje tegen jou niet gelezen omdat ik te vol zat over wat Shisha allemaal beweerde.geeft niks hoor! Dit is dus ook een manier om ergens achter te komen, gewoon vragen. Niks aan de hand.
oh leuk zeg! je kan jezelf ook quoten
quote:S-Meds schreef op 16 december 2016 @ 18:35:

[...]

wat is er met met klaverjassen?Ja gewoon. Zonder computer. Roem in de hand en op tafel. Met stuk.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 18:37:

[...]

Ja gewoon. Zonder computer. Roem in de hand en op tafel. Met stuk.Oh god ja, dat is lang geleden. Ik ga de spelregels weer eens opsnorren. Ik en mijn huisgenoten zijn inmiddels allemaal in de leeftijd dat we zouden moeten kunnen klaverjassen.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 18:36:

[...]

Docenten, rijschoolhouders, jury's, ticketbureaus, makelaars en ga zo maar door........Oh de jury heb ik gemist. De oude vlam voor een uitstrijkje niet.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 16 december 2016 @ 18:39:

[...]

Oh de jury heb ik gemist. De oude vlam voor een uitstrijkje niet.Omg ja, dat was echt te erg en te ranzig.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 december 2016 @ 18:39:

[...]

Oh god ja, dat is lang geleden. Ik ga de spelregels weer eens opsnorren. Ik en mijn huisgenoten zijn inmiddels allemaal in de leeftijd dat we zouden moeten kunnen klaverjassen.Mijn huisgenoten en ik....
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 december 2016 @ 18:35:

[...]

Hij heeft in heel veel meer topics gepost he? Ow je wil antwoord op de vraag?Yep, en dat gaf ze al

[...]

Oh de jury heb ik gemist. De oude vlam voor een uitstrijkje niet.Er is nog veel meer
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 16 december 2016 @ 18:30:

[...]

Ah dat vermoedde ik ook. Maar toen was ie langer van stof.

Anyway, we gaan weer door met het volgende drama op de huizenmarkt. Toch bijzobdrr dat sommige mensen altijd zoveel pech aantrekken...Tja, het HB-topic liep geheel onbedoeld uit op een zinnige discussie dus dan moet je toch wat he.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 18:41:

[...]

Mijn huisgenoten en ik.... Ben de oudste ik.
er staat al een disclaimer in de op
quote:-KING- schreef op 16 december 2016 @ 17:46:

[...]

really, was hij dat??

Hahaha, ik begrijp dat ook nu pas.

ff Verder lezen hoor.
quote:Bruise schreef op 16 december 2016 @ 18:23:

Ja maar er staat een paard in de gang. Misschien is de man die z'n feestneus zoekt daar blij mee.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 december 2016 @ 18:43:

[...]

Tja, het HB-topic liep geheel onbedoeld uit op een zinnige discussie dus dan moet je toch wat he.Ja daar werd een beetje doorhedn geprikt en zinnig advies gegeven.

[...]

Oh de jury heb ik gemist. De oude vlam voor een uitstrijkje niet.Tering wat genant was dat
Je bent zelf een theepot
quote:Maccaron schreef op 16 december 2016 @ 18:24:

[...]

Dus zeggen respect te verliezen voor een aantal forumleden nav hun mening , die gewoon op een normale manier geventileerd wordt of hen dom noemen en zich daar niet meer over verbazen dat ze zo '' dom'' zijn, is in mijn ogen toch echt een waardeoordeel. Mensen krijgen mij hier niet zo vaak op de kast en ik zal mij amper uiten over een forummer, maar in dit geval is de persoon in kwestie zo ontzettend denigrerend,dat ik even niet meer op mijn handen kon zitten. Ik vond hem ook altijd veel zinnige dingen zeggen waar ik echt over na ging denken, maar als hij mensen omlaag gaat halen, ben ik niet meer in staat de boodschap te lezen.Maar is dat alleen aan hem voorbehouden? Of doet hij het vlgs jou het ergst van allemaal?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 16 december 2016 @ 18:47:

[...]

Ja daar werd een beetje doorhedn geprikt en zinnig advies gegeven.Iedere glorie vergaat, ooit.
quote:simbalabimba schreef op 16 december 2016 @ 18:46:

[...]

Misschien is de man die z'n feestneus zoekt daar blij mee.Die kan op zijn kop een kamerbreed tapijt krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven