Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 16 december 2016 om 21:17
Het knaagdier had het vandaag in het Modtopic over diagnoses.
Ik denk dat hij daarom weg ging. Niet omdat hij tegenspraak kreeg want daar doet hij het net voor. Maar omdat die psychische diagnose waar nergens aanleiding voor was hem in het verkeerde keelgat schoot.
Maar opnieuw, dat denk ik maar.
Ik denk dat hij daarom weg ging. Niet omdat hij tegenspraak kreeg want daar doet hij het net voor. Maar omdat die psychische diagnose waar nergens aanleiding voor was hem in het verkeerde keelgat schoot.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 16 december 2016 om 21:19
quote:Oudblond schreef op 16 december 2016 @ 20:53:
[...]
Ik ook dus ajb
[img]http://www.lovethispic.com/uploaded_ima ... -Pumps.jpg[/img]
[...]
Ik ook dus ajb
[img]http://www.lovethispic.com/uploaded_ima ... -Pumps.jpg[/img]
vrijdag 16 december 2016 om 21:45
quote:-Kittens- schreef op 16 december 2016 @ 21:43:
Hee, ze delen ook piemels uit!
[img]http://static.plista.com/imageserver/c/ ... 6/5472.jpg[/img]
Pfff ik verveel me. Of ik heb gewoon een piemel nodig <---Dat was ik niet! (Kittens spelen met balletjes wilde ik zeggen, maar of dat veel beter is) Heb ik zo mijn best gedaan om die piemel met steenpuist niet meer te zien.
Pfff ik verveel me. Of ik heb gewoon een piemel nodig <---Dat was ik niet! (Kittens spelen met balletjes wilde ik zeggen, maar of dat veel beter is) Heb ik zo mijn best gedaan om die piemel met steenpuist niet meer te zien.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
vrijdag 16 december 2016 om 21:46
quote:-Kittens- schreef op 16 december 2016 @ 21:43:
Pfff ik verveel me. Of ik heb gewoon een piemel nodig <---Dat was ik niet! (Kittens spelen met balletjes wilde ik zeggen, maar of dat veel beter is)Daar groeit haar bovenop
Pfff ik verveel me. Of ik heb gewoon een piemel nodig <---Dat was ik niet! (Kittens spelen met balletjes wilde ik zeggen, maar of dat veel beter is)Daar groeit haar bovenop
vrijdag 16 december 2016 om 22:33
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2016 @ 21:17:
Dat denk ik ook.
Shisha heeft het slim gespeeld met haar " het lijkt wel een narcist bladiebladomgelulbladiebla " waardoor het net niet een diagnose stellen genoemd kan worden, volgens de mods, maar dat doet ze natuurlijk wel.
Dat denk ik ook.
Shisha heeft het slim gespeeld met haar " het lijkt wel een narcist bladiebladomgelulbladiebla " waardoor het net niet een diagnose stellen genoemd kan worden, volgens de mods, maar dat doet ze natuurlijk wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 16 december 2016 om 22:43
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 december 2016 @ 22:41:
Hij heeft hier een hele andere reden getikt.. Iets met pispaaltje zijn van het forum. En niet de eerste keer dat met hij zo'n dramaatje vetrekt.Ik kan me voorstellen als je bepaalde dingen staft en er gebeurt niets noppes nada dat je dan denkt dat de mods je niet zo moeten, dat je vogelvrij bent als het gaat om wat forummers tegen je mogen zeggen.
Hij heeft hier een hele andere reden getikt.. Iets met pispaaltje zijn van het forum. En niet de eerste keer dat met hij zo'n dramaatje vetrekt.Ik kan me voorstellen als je bepaalde dingen staft en er gebeurt niets noppes nada dat je dan denkt dat de mods je niet zo moeten, dat je vogelvrij bent als het gaat om wat forummers tegen je mogen zeggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 16 december 2016 om 23:00
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 december 2016 @ 22:33:
[...]
Dat denk ik ook.
Shisha heeft het slim gespeeld met haar " het lijkt wel een narcist bladiebladomgelulbladiebla " waardoor het net niet een diagnose stellen genoemd kan worden, volgens de mods, maar dat doet ze natuurlijk wel.En daar was ons konijn steeds op aan het wijzen.
[...]
Dat denk ik ook.
Shisha heeft het slim gespeeld met haar " het lijkt wel een narcist bladiebladomgelulbladiebla " waardoor het net niet een diagnose stellen genoemd kan worden, volgens de mods, maar dat doet ze natuurlijk wel.En daar was ons konijn steeds op aan het wijzen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 16 december 2016 om 23:03