Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 december 2016 om 18:51
vrijdag 16 december 2016 om 18:52
vrijdag 16 december 2016 om 18:55
quote:simbalabimba schreef op 16 december 2016 @ 18:49:
[...]
Maar is dat alleen aan hem voorbehouden? Of doet hij het vlgs jou het ergst van allemaal?Ik vind iedereen die zo neerbuigend naar een ander doet even erg. Ik snap er ook echt niks van. Actie -reactie tot daar aan toe, maar zo uit het niets...nee daar kan ik echt niet bij. Nogmaals een sterk geformuleerde mening kan ik alleen maar waarderen, ookal ben ik het er misschien niet mee eens, maar de boodschap doe je echt teniet als je persoonlijk gaat worden.
[...]
Maar is dat alleen aan hem voorbehouden? Of doet hij het vlgs jou het ergst van allemaal?Ik vind iedereen die zo neerbuigend naar een ander doet even erg. Ik snap er ook echt niks van. Actie -reactie tot daar aan toe, maar zo uit het niets...nee daar kan ik echt niet bij. Nogmaals een sterk geformuleerde mening kan ik alleen maar waarderen, ookal ben ik het er misschien niet mee eens, maar de boodschap doe je echt teniet als je persoonlijk gaat worden.
vrijdag 16 december 2016 om 18:58
vrijdag 16 december 2016 om 19:18
quote:Maccaron schreef op 16 december 2016 @ 18:35:
[...]
Dat is ook niet erg, want hij heeft waarschijnlijk nog nooit op een denigrerende manier op jou gereageerd. Als hij het doet, merk je het vanzelf wel. Misschien dat je er dan anders over denkt, maar dat hoeft niet natuurlijk.
Nou, wel dus, nog niet zo langs geleden. Maar ik zie, of probeer het te zien, als iets van dat moment. Maar ik snap wel dat het vervelend kan zijn.
Oh..allang weer andere onderwerpen, sorry
[...]
Dat is ook niet erg, want hij heeft waarschijnlijk nog nooit op een denigrerende manier op jou gereageerd. Als hij het doet, merk je het vanzelf wel. Misschien dat je er dan anders over denkt, maar dat hoeft niet natuurlijk.
Nou, wel dus, nog niet zo langs geleden. Maar ik zie, of probeer het te zien, als iets van dat moment. Maar ik snap wel dat het vervelend kan zijn.
Oh..allang weer andere onderwerpen, sorry
vrijdag 16 december 2016 om 19:20
quote:Kootsies schreef op 16 december 2016 @ 19:08:
[...]
Weet ik, maar ik las je 2 berichten zo achter elkaar en toen moest ik daar aan denken.
Oohh zooo.
De top zit erin, da's 1 vast stuk en de onderste twee rijen/ringen. Nog 3 te gaan à 6 takken = 18 takken.
[...]
Weet ik, maar ik las je 2 berichten zo achter elkaar en toen moest ik daar aan denken.
Oohh zooo.
De top zit erin, da's 1 vast stuk en de onderste twee rijen/ringen. Nog 3 te gaan à 6 takken = 18 takken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 16 december 2016 om 20:15
quote:Eleonora-1 schreef op 16 december 2016 @ 18:04:
[...]
Je hebt het altijd bij je, op lichaamstemperatuur, het neemt weinig ruimte in, is goed voor je humeur en houdt je van de straat.god heeft echt een prachtig stukje design afgeleverd. ik tong ook vaak ff met degene voor af achter me in de rij bij de kassa, dat doodt de tijd een beetje en het is gezellig.
[...]
Je hebt het altijd bij je, op lichaamstemperatuur, het neemt weinig ruimte in, is goed voor je humeur en houdt je van de straat.god heeft echt een prachtig stukje design afgeleverd. ik tong ook vaak ff met degene voor af achter me in de rij bij de kassa, dat doodt de tijd een beetje en het is gezellig.
very metal
vrijdag 16 december 2016 om 20:24
vrijdag 16 december 2016 om 20:50