Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Vervolg

"als je er een beetje link mee om gaat kun je je minnares sturen zoals jij wil, zij weet dat ze je op andere gebieden niet veel te bieden heeft ten opzichte van je thuissituatie en wat je daar gewoon al hebt of gewoo bent"
" op een bepaald moment werd het mij te link want toen ging zij eisen stellen en bv steeds aan mij vragen waarom ik het thuis nog niet verteldde dat ik echt van een ander hield, ik had thuis al genoeg gelogen en was tot over mijn oren verliefd op haar (lichaam..) maar zag ook wel in dat ik daar mijn leven niet voor om zou gaan gooien". " werd nog een linke boel om met een beetje goed fastoen van haar af te komen. Net zoals zo vele andere mannen in zo een situatie had ik in het hevigst van de strijd allerlei dingen gezegd die ik natuurlijk nooit waar zou willen maken"
ikkezelf, te walgelijk voor woorden bovenstaande.
" toen nog een tijdje zo door geprutst en de bezoekjes wat verminderd met het mom van druk op werk etc. etc. om het zo af te bouwen, net zoals alle andere mannen wist ik best wel wat mijn vrouw wel of niet zou accepteren maar ik had geen zin in een confrontatie op dat gebied en al helemaal geen zin in een minnares die dat dan wel even thuis voor mij zou gaan regelen. Ook ik was best wel verslaafd geraakt aan al die spanning en probleemloze sentatie die het mij in het begin opleverde. Welke man vindt het niet prachtig dat 2 vrouwen hem aanbidden. Dat gaat dan goed totdat je in problemen kunt komen die je helemaal niet wil. los dat dan maar eens naar tevredenheid van iedereen op. Dan delft er toch een het onderspit hoe lullig dat je dat dan ook vindt.
tja puk, ik heb die man verscheidene malen persoonlijk gesproken en toch was het geen slechte vent of een fervente vreemdganger. Hij was gewoon verliefd geworden en de minnares had, als zo vaak, toch ook haar uiterste best gedaan en blijven doen om hem in die situatie te houden zodat hij voor haar zou kiezen.
Dat is ook het lastige ikkezelf, het zijn geen slechte mannen met horens op hun voorhoofd en hoeven ipv voeten.. Het zijn gewoon normale soms zelf hele leuke en lieve mannen. Als je alleen leest wat hij schrijft dan lopen de rillingen over mijn rug. Voor mij is iemand manipuleren die verliefd op je is heel laag. Je pakt iemand die zo kwetsbaar is.

Ja daar heeft Pukman zich ook schuldig aan gemaakt en ja dat neem ik hem kwalijk, niet voor mij, maar voor haar.
Als je alleen leest wat hij schrijft dan lopen de rillingen over mijn rug.

je moet dat misschien iets anders leven want dit schreef hij gewoon van man tot man en dan ben je meestal wat directer (botter?) in je woordgebruik. In de gesprekken met hem die hij graag met mij wou vertelde hij het toch wat subtieler. Hij gaf daarbij toch enigzins zijn frustratie aan dat de minnares alles lichamelijk uit de kast haalde om hem te krijgen. Iets wat zeer verleidelijk en spannend was voor hem op het moment supreme maar wat hem later toch op is gaan breken.
Ik hoop dat hij het ook iets subtieler aan de andere betrokkenen heeft verteld.
Ik hoop dat hij het ook iets subtieler aan de andere betrokkenen heeft verteld.

haha dat heeft hij bij mij opgebiecht en zijn vrouw weet van niets en dat is maar beter ook, in ieder geval was dit voor hem eens en nooit meer. Ik kom hiermee ook een beetje op voor de GM want de minnares laat vaak niets na om hem maar te krijgen. Verder zie ik ook hier maar zelden, of pas achteraf, dat ze maar enige solidariteit vertoond met de bedrogen (onbekende) vrouw in kwestie of de kinderen die ook in het spel betrokken worden. Het komt toch vaak over als Hebben Hebben en de rest zien we dan wel maar maakt mij nu bitter weinig uit
Dit zie ik bv ook weer bij Dewit terug, dat complete gebrek aan solidariteit terwijl je zelf ooit bedrogen bent vind ik toch iets wat zeer zorgelijk is. Zijn vrouw weet nu iets meer, mailt haar zelfs, maar zij gaat net zo vrolijk door met bellen en ontmoeten met die man terwijl ze zich toch enigzins in zou moeten kunnen leven in wat voor angsten en onzekerheden die andere vrouw juist op dat gebied door maakt. Daar hoor je dan helemaal niets over waaruit je mag concluderen dat het iemand ook compleet geen zier uit maakt hoe die andere vrouw zich zou kunnen voelen in al haar onzekerheden die zo maar even op haar weg gekomen zijn. Ikke ikke en de rest .....
Kom je toch uit op alle verschijnselen gepaard gaande met een verslaving/obsessie, de junk die het laatste geld van zijn arme moedertjes pension zal stelen mits hij zijn shot van die dag maar kan halen.

Loop je toch het risico zoals een andere (ex)minnares die na 3 jaar nog dagelijks belaagd wordt door de broers van hun zus die mede door haar bedrogen is. Niet goed te keuren dat zij dat nog doen maar zonder meer ook niet goed te keuren dat zij, toen hij aangaf dat het over moest zijn, nog alles uit de kast bleef halen om hem aan zijn eerdere " beloften" te houden.
Ikkezelf, ik vind het allemaal wat te veel van het goede.

Als ik Van Soest wil lezen dan loop ik wel even naar mijn boekenkast. Roodvoets staat er naast.

Ik kan me goed voorstellen als De Wit een tijdje geen behoefte meer heeft zich hier te melden nu zelfs de bekentenissen van een GM hier worden uitgemeten - voor wat ze waard zijn uiteraard.

Ik ben zelf minnares geweest en daar ben ik niet trots op.

Maar kom mij niet aan met diepgravend psychologisch gedoe, ik heb gewoon aandacht van de verkeerde geaccepteerd en wist heel goed dat het fout was. Overigens heb ik er zelf een punt achter gezet.

Zo'n affaire heeft vele kanten. Ik heb er moeite mee dat hier zo generaliserend over wordt geschreven waarbij voorbij wordt gegaan aan het feit dat personen en de achtergrond van dit soort situaties altijd verschillen.
wereldmeid, daar mag jij trots op zijn dat je het helemaal zelf gered hebt. Schijnbaar zijn er anderen die nu nog in een misschien eerder met jou vergelijkbare positie zitten en het vanuit afhankelijkheid of verslaving of obsessie, dit weer gebaseerd op verleden op of grond van eerdere te begrijpen ervaringen, niet voor elkaar krijgen om zelfstandig een eind aan te breien aan een pure afhankelijkheidsituatie en echt voor zich zelf te kiezen. Verder zijn de situaties allemaal niet zo anders want anders zouden de uitkomsten net zo verrassend anders zijn. Die zijn zo voorspelbaar en komen hier ook steeds weer terug.
quote:ikkezelf schreef op 07 januari 2009 @ 22:53:

Dit zie ik bv ook weer bij Dewit terug, dat complete gebrek aan solidariteit terwijl je zelf ooit bedrogen bent vind ik toch iets wat zeer zorgelijk is. Zijn vrouw weet nu iets meer, mailt haar zelfs, maar zij gaat net zo vrolijk door met bellen en ontmoeten met die man terwijl ze zich toch enigzins in zou moeten kunnen leven in wat voor angsten en onzekerheden die andere vrouw juist op dat gebied door maakt. Daar hoor je dan helemaal niets over waaruit je mag concluderen dat het iemand ook compleet geen zier uit maakt hoe die andere vrouw zich zou kunnen voelen in al haar onzekerheden die zo maar even op haar weg gekomen zijn. Ikke ikke en de rest .....

Compleet gebrek aan solidariteit?! Jij denkt dat ik me niet schuldig voel tegenover zijn vrouw? Nou dan heb je het toch echt mis. Ik kan me heel goed voorstellen hoe ze zich voelt, maar dat is niet mijn schuld, daarvoor moet ze bij haar man zijn. Natuurlijk was ik mijn handen niet helemaal in onschuld, ik heb ook stappen naar hem toe gezet, maar de meeste waren toch echt van hem naar mij toe. Hij is getrouwd, niet ik. Hij heeft 3 jaar lang doorgezet, niet ik. Hij komt naar mij, niet ik. Hij belt mij vanaf zijn vakantieadres, niet ik. Hij belt of ik gezellig wat kom drinken, niet ik. En natuurlijk had ik constant nee kunnen zeggen, maar dat heb ik dus niet gedaan. Hij is degene die liegt en bedriegt, niet ik.

En is dat zo, ga ik net zo vrolijk door met bellen, smsen en ontmoeten als voorheen?! Nou geloof me dan had ik hem allang persoonlijk face-to-face gesproken. Dat ik met hem bel is waar, de gesprekken hebben echter toch wel een heel andere inhoud als voorheen. Na 15 maanden relatie heb ik ook recht op een uitleg hoe hij van de een op de andere dag 180 graden van mening draait. Daar komt bij dat er een hoop uitgesproken en gezegd moet worden mocht ik inderdaad verder willen met A. Dat lijkt een vreemd verhaal als je de complete situatie niet kent, maar voor deze ene keer moet je maar gewoon van me

aannemen dat dat echt zo is.
DeWit de enige die jij voorliegt en bedriegt dat ben je zelf en misschien is dat nog wel het ergst dat je steeds weer jezelf voor de gek houd.

Nu weer met A en dat alleen maar omdat je niet alleen kunt en wilt zijn want aan de optie eens een tijd geen vent en eens heel hard jezelf aanpakken daar heb je schijnbaar nog nooit aan gedacht.

Je blijft maar in je slachtofferrol hangen.
dewit dat het meeste van de gm afkomt dat snappen we nog.

en dat je je handen niet wast in onschuld ja overduidelijk.

maar dat de getrouwde man ineens 180 graden omdraait lijkt me logisch!

hij heeft gewoon de keus gemaakt met zijn vrouw verder te gaan en eraan te werken,en boem dan draait de man een knop om en is de keus gemaakt.

dat maakt het er mischien niet minder makkelijk om voor hem,maar het is gewoon klaar.

als je dan echt om jezelf geeft,en om hem..en je denkt daarbij ook nog eens aan zijn vrouw.

en je zegt zelf dat je weet en begrijpt hoe het voor haar is.

trek je dan terug!!!!!!!!!!!!!

pfff kom op zeg!! wil je 100 keer horen dat hij voor zijn vrouw kiest ofzo? zo hou je jezelf voor de gek.

en hij houdt je mooi aan het lijntje..

mijn man zei gelijk ik kies voor mijn vrouw...

maar ook hier een hardnekkige doorzetter van een minnares bah!!

tot ze doorhad dat ze dit niet ging winnen,kreeg ik een telefoontje.

hierin gaf ze haar excusses,en wenste ons nog veel geluk..en dat ze haar handen van hem af trok.

en dat gaf voor mij rust,voor mijn partner ook...

maar blijf jezelf niet zo kwellen..
Wat moeten jullie bespreken dan?

Dat het moeilijk is, dat jij het zwaar hebt, dat hij het zwaar heeft, dat het met z'n vrouw toch niet goed gaat, dat hij misschien toch wil scheiden, dat jij met A verder wilt?

Je kwelt jezelf alleen maar. Hij wil met z'n vrouw verder, maar vindt het blijkbaar ook moeilijk om definitief met je te breken. Je helpt dus jezelf én hem de vernieling in.

Je gevoelsleven gaat hem op het moment niets aan. Omdat je alléen verder moet, zonder hem. Dus zonder hem als soulmate, zonder hem als sexpartner, helemaal zonder hem.

Wat moet je nu allemaal bespreken? Als jij met A lekker verder wilt, moet je dat vooral doen. Dat ze elkaar kennen, maakt niks uit. (of het verstandig is om nu A maar even "voor tijdelijk" te nemen, is een andere vraag). Bespreken? Alsjeblieft zeg...

Je telefoneert met hem, om toch een band, een relatie in stand te houden. Na 2 telefoontjes heb je namelijk wel gezegd hoe klote je je voelt en hoe boos je op hem bent. Alle telefoontjes daarna zijn om toch een band te houden.

Enne... verklaring? Hij heeft schoon schip gemaakt, heeft zijn vrouw alles verteld, en heeft toen éindelijk gekozen. Niet de keus die jij wilde, nee, dat niet, maar wel een keus die je nu moet respecteren. Gewoon, omdat je zelf anders niet verder komt.

Je moet verder zónder je GM. En dat is moeilijk. GM is vertrouwd, GM ken je, van hem weet je wat je (niet) aan hem hebt. En dat moet je loslaten, eng! Maar zolang je hierin blijft hangen, kom je niet verder.

Kies een richting die je op wilt, maar ga niet achteruit!
De ene minares is de andere weer niet...........haha.......(oeps, sorry).

Mannen vinden aandacht, liefde en warmte heerlijk !

Zeker als het thuis even niet zo lekker loopt en er een ander vrouwtje hem met open armen opwacht, hem troost en zoooooooooo goed met hem kan praten.

Dan is het mannetje nergens meer en is het startsein gegeven voor fout/naief en respectloos gedrag !

Vooral niet nadenken over de afschuwelijke gevolgen en de kans dat de echte relatie hiermee totaal wordt stukgemaakt.

Helaas zijn er nog steeds een heleboel minaressen die in de veronderstelling zijn dat 'de man in kwestie' verliefd op haar is geworden en zeker ook voor haar zal gaan kiezen.

Een affaire is bij uitstek aantrekkelijk omdat het spannend is (alles wat niet mag is lekker), je enkel de leuke dingen met elkaar deelt (in mijn geval veel dineetjes, borrelen bij kaarslicht, zwemmen in een kuurcentrum en daar ook overnachten en dus sex hebben). En dit alles WETENDE dat er aan beide kanten een partner in onwetendheid thuis zit. Respect in de prullenbak. Egoistisch en verslavend gedrag ?!

Uit de gesprekken met mijn partner bleek dat hij een droomwereld had gecreëerd en dit werkte verslavend.

Nu is hij wakkergeschud en is vreselijk teleurgesteld in zichzelf en hij heeft veel spijt van zijn handelen. Hij heeft professionele hulp nodig om te kunnen herstellen en geloof me, mijn man is een sterke persoonlijkheid en heeft een sterke persoonlijkheid. Hulp van buitenaf zou hij nooit willen en kunnen accepteren.

Sja, zeg nooit...........nooit denk ik dan maar.

Een affaire die wordt geboren in een leugen is een zeer slechte basis.

De minaressen vinden dat de man in kwestie de schuldige is en dat hij zijn verantwoordelijkheid maar moet nemen.

Ik begrijp niet dat deze dames zich laten 'gebruiken' en het 'normaal' vinden dat 'de man' thuis een vrouw heeft waar hij zijn leven mee deelt en waarmee hij ook echt gewoon sex mee heeft (ondanks zijn zielige verhalen dat zij geen zin meer heeft etc....)

Wat doet dan met je eigenwaarde ?? Waarom ga je niet op zoek naar een leuke, single vent ? Ze zijn er zat, er zijn zat datingsites.

"Nee, ik wil toch liever die man die al een vrouw (en vaak kinderen) heeft".

Kom uit je droomwereld. Het echte leven en samenleven met een man is anders dan alleen maar de leuke, spannende, geile en gezellige momenten met elkaar delen. Want believe me, dat is niet zo moeilijk.

Natuurlijk is mijn mening gekleurd. Want ik ben een bedrogen vrouw van een man die de weg kwijt was en die door zo te handelen de weg terug nog moeilijker heeft gemaakt.

De minnares is totaal ingestort. Haar huwelijk was al heel slecht en zij vond bij mijn partner haar "droomman".

Dus mailde, smste zij nadat ik met haar had gesproken en zij haar excuses aanbood nog vrolijk met hem door en heeft hem nog twee keer gezien.

Totdat ook ik die mailtjes onderschepte omdat mijn partner zijn mobiel aan mij gaf en zij boos werd (pardon ?!?!?)

Sja, moet ik daar nog respect voor hebben ???

Ik wil niet generaliseren en besef dat het gaat om verliefdheid en gevoelens die een mens rare dingen laat doen.

Weet wel dat je de gevolgen zult moeten dragen van het hebben van een affaire met een gebonden man. In héél veel gevallen kom je als minares bedrogen uit.

En is het dat allemaal waard ? Zoveel pijn, zoveel verdriet en meerdere levens die totaal op z'n kop worden gezet ? .....alleen maar omdat het gras altijd groener LIJKT aan de overkant ?
moniekk
Computer says nooooo
p.s. op de een of andere manier valt de tweede N bij het woord minnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnares steeds weg :-)

Ik vind het ook een hele nare vrouw en een heel naar woord, wellicht dat het daarmee te maken heeft :-)
quote:moniekk schreef op 08 januari 2009 @ 12:19:

De ene minares is de andere weer niet...........haha.......(oeps, sorry).

Mannen vinden aandacht, liefde en warmte heerlijk !

Zeker als het thuis even niet zo lekker loopt en er een ander vrouwtje hem met open armen opwacht, hem troost en zoooooooooo goed met hem kan praten.

Dan is het mannetje nergens meer en is het startsein gegeven voor fout/naief en respectloos gedrag !

Vooral niet nadenken over de afschuwelijke gevolgen en de kans dat de echte relatie hiermee totaal wordt stukgemaakt.

?

Moniek, je kan in zo'n driehoeks (vierhoeks, in jouw geval) relatie iedereen wel in de slachtofferrol plaatsen. Vanuit je eigen perspectief creeër je een versie die het minst pijnlijk is, die je het meest in staat stelt door te gaan.

Het lijkt alsof jij de minnares de affaire het meeste kwalijk neemt. Je man is "verleid", en teleurgesteld in zichzelf, en de minnares heeft op een taktisch moment misbruik daarvan gemaakt. Tenminste, dat lees ik in je eerste alinea een beetje. De man als hulpeloos wezen, gewoon op zoek naar een beetje aandacht/liefde.

Klopt dat?

Misschien helpt die versie jou, maar denk er over na dat je het ook helemaal anders kan zien. Misschien was de minnares wel het hulpeloze wezentje, en jouw man diegene die willens en wetens misbruik van háar maakte.

Ik zeg niet dat het niet fout is, van jouw man én van zijn minnares (die ook gebonden was, begrijp ik). Maar wees je wel ervan bewust dat je nu een voor je man heel gunstig perspectief kiest.
quote:moniekk schreef op 08 januari 2009 @ 12:31:

p.s. op de een of andere manier valt de tweede N bij het woord minnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnares steeds weg :-)

Ik vind het ook een hele nare vrouw en een heel naar woord, wellicht dat het daarmee te maken heeft :-)Moniek, ik lees in het andere topic dat je het heel zwaar hebt. Begrijp dat het voor jou ook niet zo lang geleden is. En ik begrijp dat je ook echt een plek zoekt om flink kwaad te worden. Plaatsvervangend afreageren enzo. Ik hoop dat je op een gegeven moment je man uit die slachtofferrol kan halen, en constructief met hem verder kunt, in plaats van alles op "the evil mistress" te gooien.
anoniem_10739 wijzigde dit bericht op 08-01-2009 12:50
Reden: laat maar... not the time enzo..
% gewijzigd
Pukman is niet gedwongen tot contact met zijn Nr2, Pukman deed het vrijwillig. Auw, vind ik erg moeilijk om hardop te zeggen.
quote:puk69 schreef op 08 januari 2009 @ 12:47:

Pukman is niet gedwongen tot contact met zijn Nr2, Pukman deed het vrijwillig. Auw, vind ik erg moeilijk om hardop te zeggen.Kan ik me voorstellen. Het scenario waarin arme Pukman in de klauwen van kwaadaardige vamp viel, is toch aangenamer voor jou en hem. Hoe lang duurde het voordat je dit kon zeggen?
summerman ook. Ging er uit zichzelf achteraan hoor. En hield het zelf in stand.

Zelfs op het moment dat ik hem vragend aan keek, toen zijn telefoon eens ging op zondagmiddag, en hij stuurs naar het schermpje keek en wegklikte....

Vraag ik me dan ook wel weer af wat zo'n vrouw bezielt je minnaar op zondagmiddag thuis te bellen. Ben je ook neit helemaal goed bij.
Computer says nooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven