Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 17 december 2016 om 01:20
quote:IrishCassidy schreef op 17 december 2016 @ 01:17:
Iedereen een leuke Friday night gehad toch?
Ik ga ook naar bed, met de zanger die op dezelfde dag jarig is als mij. Niet Iers helaas. Wel anders.
Heerlijk
The Cure
ik zeg niks ik zeg niks ik kan ook niks zeggen want ik ben niet op die dag jarig.
Iedereen een leuke Friday night gehad toch?
Ik ga ook naar bed, met de zanger die op dezelfde dag jarig is als mij. Niet Iers helaas. Wel anders.
Heerlijk
The Cure
ik zeg niks ik zeg niks ik kan ook niks zeggen want ik ben niet op die dag jarig.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 17 december 2016 om 01:29
quote:_alice_ schreef op 17 december 2016 @ 01:24:
voor irish mooi rood is niet lelijk https://youtu.be/uAUNf_fxhGw
Rood is heel mooi zelfs, van rood
Maar toch Goodnight
voor irish mooi rood is niet lelijk https://youtu.be/uAUNf_fxhGw
Rood is heel mooi zelfs, van rood
Maar toch Goodnight
zaterdag 17 december 2016 om 09:43
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 17 december 2016 @ 09:35:
Zo dus het was hier weer de opvangplek voor de irritanten met hun opdringerige, niet al te beste muzieksmaak gisteravond.
Dolletjes Ja he. Daarom heb ik vandaag de negeerknop gebruikt scheelt een hoop ergernis.
Zo dus het was hier weer de opvangplek voor de irritanten met hun opdringerige, niet al te beste muzieksmaak gisteravond.
Dolletjes Ja he. Daarom heb ik vandaag de negeerknop gebruikt scheelt een hoop ergernis.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 17 december 2016 om 09:45
zaterdag 17 december 2016 om 09:51
Al maanden hetzelfde gekwaak, iedere week weer, soms zelfs van maar een persoon en dan wel klagen dat 'de oude garde' niet openstaat voor verandering.
Nee, dit is lekker afwisselend.
'Zo, even een mooi muziekje.'
'Ja was mooi zeg, nu post ik (iemand anders) even een muziekje wat ík mooi vind'
'Nee, dat is géén mooi muziekje....'
El-ke week...
Nee, dit is lekker afwisselend.
'Zo, even een mooi muziekje.'
'Ja was mooi zeg, nu post ik (iemand anders) even een muziekje wat ík mooi vind'
'Nee, dat is géén mooi muziekje....'
El-ke week...
zaterdag 17 december 2016 om 10:03
zaterdag 17 december 2016 om 10:19
quote:Marana_ schreef op 17 december 2016 @ 09:57:
Waarom openen ze geen vrijdagavond muzieklinkjesavond topic? Omdat het zo leuk is anderen te irriteren?
Dat is al meerdere keren voorgesteld maar dat wil het niet.
Want dit is een manier om te protesteren tegen al die valse roddelwijven die anders op napraat zitten
Waarom openen ze geen vrijdagavond muzieklinkjesavond topic? Omdat het zo leuk is anderen te irriteren?
Dat is al meerdere keren voorgesteld maar dat wil het niet.
Want dit is een manier om te protesteren tegen al die valse roddelwijven die anders op napraat zitten
zaterdag 17 december 2016 om 10:25
quote:Marana_ schreef op 17 december 2016 @ 09:56:
Lees je dat dan ook werkelijk bij Olivia?
Joost ik vroeg me ook al af of dat te staffen is Ik begin bij te lezen, verbaas me (soort van), ga over op de "die zijn koekoek"-stand en klik dan maar gauw door naar de laatste post
Lees je dat dan ook werkelijk bij Olivia?
Joost ik vroeg me ook al af of dat te staffen is Ik begin bij te lezen, verbaas me (soort van), ga over op de "die zijn koekoek"-stand en klik dan maar gauw door naar de laatste post
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"