lunchtentjes antwerpen

donderdag 8 januari 2009 om 10:26
donderdag 8 januari 2009 om 10:31

donderdag 8 januari 2009 om 10:38
quote:ramiaatje schreef op 08 januari 2009 @ 10:31:
RosieRo, ik vind t ook wel leuk om eens in een tentje terecht te komen waar je niet zo snel tegenaan loopt. Dus niet het standaard werk op de grote pleinen zeg maar.
Tentjes die je zelf niet zo makkelijk vind maar wel de moeite waard zijn zeg maar.
Altijd leuk om te weten.
snap ik helemaal maar antwerpen is vrij klein dus je bent echt in een kwartiertje wel klaar met rondlopen op de grote drie pleinen, de stad leent zich goed voor at random rondzwerven. En dan kom je echt genoeg tegen.
het Zuid is leuk, SoHo achtig. Vanaf de groenplaats tot het station loopt de meir en keyserlei, dat is een mooie straat qua architectuur maar het winkelaanbod is keten, ketens, ketens. in bet midden is het rubenshuis, en vanuit dat straatje daar kom je in een leuke winkelbuurt.
Klapdorp leidt naar een beetje volke buurt en uiteindelijk naar de havens. De scheldeoever aan de centrumkant vind ik altijd fijn om te wandelen.
min of meer parallel aan de schlde loopt een straat vol antiekwinkels, naam vergeten helaas maar heerlijk rondneuzen is het daar.
de straat begint waar je de scheldetunnel in kan lopen.
RosieRo, ik vind t ook wel leuk om eens in een tentje terecht te komen waar je niet zo snel tegenaan loopt. Dus niet het standaard werk op de grote pleinen zeg maar.
Tentjes die je zelf niet zo makkelijk vind maar wel de moeite waard zijn zeg maar.
Altijd leuk om te weten.
snap ik helemaal maar antwerpen is vrij klein dus je bent echt in een kwartiertje wel klaar met rondlopen op de grote drie pleinen, de stad leent zich goed voor at random rondzwerven. En dan kom je echt genoeg tegen.
het Zuid is leuk, SoHo achtig. Vanaf de groenplaats tot het station loopt de meir en keyserlei, dat is een mooie straat qua architectuur maar het winkelaanbod is keten, ketens, ketens. in bet midden is het rubenshuis, en vanuit dat straatje daar kom je in een leuke winkelbuurt.
Klapdorp leidt naar een beetje volke buurt en uiteindelijk naar de havens. De scheldeoever aan de centrumkant vind ik altijd fijn om te wandelen.
min of meer parallel aan de schlde loopt een straat vol antiekwinkels, naam vergeten helaas maar heerlijk rondneuzen is het daar.
de straat begint waar je de scheldetunnel in kan lopen.

donderdag 8 januari 2009 om 10:55
Ik vind de Bistro leuk, het is best oubollig Belgisch en het eten erg lekker: http://www.thebistro.be
donderdag 8 januari 2009 om 11:02
donderdag 8 januari 2009 om 14:27
vrijdag 9 januari 2009 om 10:13
helaas weet ik niet meer hoe de straat heet ( en geen zin om een kaart te pakken) maar als je recht voor de kathedraal staat, en je loopt er rechtsom langsop, en je loopt dan die straat bijna uit ( er zitten 2 pizzeria's t.o elkaar 3 verdiepingen hoog ofzo,kan je niet omheen, dan zit daar schuin tegenover aan de rechterkant (in een zijstraat dus) een *prachtig mooi ook nog eens, leuke tent waar je kan lunchen(naam vergeten! maar er zit er maar 1 in dat kleine straatje..), en ik durf vol overtuiging te zeggen dat ik daar mijn lekkerste broodje ooit op heb genaamd de "club veggie"
sorry voor de wazige uitleg.. het is makkelijker dan het lijkt
sorry voor de wazige uitleg.. het is makkelijker dan het lijkt