Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
ik log even uit er is een veganisme topic geopend
quote:Enn schreef op 17 december 2016 @ 22:43:

[...]

Dus een meningsverschil over politiek op een forum doet iemand ervoor kiezen om diegene op Facebook te benaderen?

Oh maar dat kan nog veel gekker hoor, heb dat aan de hand gehad op een ander forum.

Daar was ik zomaar ineens een crimineel..

Er lopen wat debielen rond...
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 22:41:

[...]

in principe kan je alles zeggen als je maar geen nouschi bentJa of Meds. Want Nouschi en Meds posten toch verschrikkelijke kwetsende dingen. Schandalig het zou verboden moeten worden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Enn schreef op 17 december 2016 @ 22:44:

[...]

Van geen kant zelfs, ik vind het ronduit bizar gedrag.

Het wordt tijd voor een wetboek inzake internet.Dat ja.
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 22:45:

ik log even uit er is een veganisme topic geopend

Verstandig Meds.

Een patatje zit in een klein hoekje.

[...]

Dus een meningsverschil over politiek op een forum doet iemand ervoor kiezen om diegene op Facebook te benaderen? Gewoon benaderen zou ik het niet willen noemen.
Ze mogen best een soort van alcoholslot op internet zetten.

Of een ingewikkelde rekensom.

Of een begrijpelijke zin moeten schrijven voor je toegang krijgt.
quote:paulaner schreef op 17 december 2016 @ 22:45:

[...]

Oh maar dat kan nog veel gekker hoor, heb dat aan de hand gehad op een ander forum.

Daar was ik zomaar ineens een crimineel..

Huh? hoezo?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:43:

[...]

Nou ja dan kunnen we mekaar een hand geven he . Ik heb me ook vergist. Geeft niks hoor, vergissen is menselijk.Fijn om te lezen ik niet de enige ben.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Enn schreef op 17 december 2016 @ 22:44:

[...]

Van geen kant zelfs, ik vind het ronduit bizar gedrag.

Het wordt tijd voor een wetboek inzake internet.Bedreigingen via internet, dus ook Facebook, kun je aangeven.

[...]

Dus een meningsverschil over politiek op een forum doet iemand ervoor kiezen om diegene op Facebook te benaderen?

Ja en hoe.

Die van mij was nog netjes vergeleken bij een paar anderen en van die van mij rezen de haren de lezers al te berge.
Mmm ik kom Eindeloos niet tegen in het bantopic zoals ik gehoopt had.

Maar wat dan?!

Wat voor soort bedreigingen moet ik me hier bij voorstellen? Want het klinkt allemaal wel heel naar.

ik log even uit er is een veganisme topic geopendIk zag het topic ook al.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Rhae schreef op 17 december 2016 @ 22:46:

Of een begrijpelijke zin moeten schrijven voor je toegang krijgt.Ik zou er liever een DSM 5 bij pakken.
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2016 @ 22:34:

[...]

Je hebt gelijk.

(Maar dit is wel weer precies dat kinderachtige meepraten van het Napraattopic, nu van mij. Ik zou eigenlijk nu moeten zeggen dat het juist heel normaal is om dreigpb's te sturen, stelletje schoolpleinkinderen)Ook naar jou bar?
quote:Rhae schreef op 17 december 2016 @ 22:46:

Of een begrijpelijke zin moeten schrijven voor je toegang krijgt.Oh zo'n som die zoveel mensen fout maken op FB, dat ruimt lekker op
Oh en bewijzen dat je snapt dat 'vrijheid van meningsuiting' iets anders betekent dan alle smurrie die uit je onderbuik omhoog komt borrelen ongefilterd de wereld in slingeren.
quote:Wonderfilled schreef op 17 december 2016 @ 22:48:

Mmm ik kom Eindeloos niet tegen in het bantopic zoals ik gehoopt had.

Maar wat dan?!

Ik zat ook al te kijken of Eindeloos een ban heeft
quote:Bruise schreef op 17 december 2016 @ 22:48:

Wat voor soort bedreigingen moet ik me hier bij voorstellen? Want het klinkt allemaal wel heel naar. Nou ja wat ik schreef dus. Ik ben er verder niet anders van geworden hoor, maar het is wel raar te noemen dat zulke creaturen gewoon op een forum rond kunnen blijven lopen. Ik ben ook wel eens ergens mod geweest en ik kan je verzekeren dat ze bij mij echt meteen een perma IP ban forever had gekregen.
quote:Enn schreef op 17 december 2016 @ 22:47:

[...]

Huh? hoezo?

Iets met een moderator de zijn eigen opgestelde regels aan zijn laars lapte, en toen ik daar over viel, en dat ook nog openbaar op dat forum aan de kaak stelde was de beer los.

Ik werd gebombardeerd tot crimineel, maar pas nadat ik een perma aan mijn broek kreeg.

Maar goed, er is zoiets als karma, en die komt altijd..
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.

ik log even uit er is een veganisme topic geopendVerstandig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zonder dollen dreigen per mail, Facebook weet ik veel wat is een reden voor een permanente ban, vind ik dan.

ik log even uit er is een veganisme topic geopendJa doe maar want voordat jij perma omdat jij weer iets "offtopic" gepost hebt.
quote:_alice_ schreef op 17 december 2016 @ 22:51:

[...]

Ik zat ook al te kijken of Eindeloos een ban heeft Nee hoor, die krijgt ze niet. Ik en de drie anderen die die avond vergast werden op zo'n berichtje hebben onafhankelijk van elkaar de integrale inhoud naar de CM gemaild, maar ze deden er niks mee want het was niet op het forum gebeurd. Dus waarom zou ze dan nu ineens wel een ban krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven