Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 december 2016 om 22:45
quote:Enn schreef op 17 december 2016 @ 22:43:
[...]
Dus een meningsverschil over politiek op een forum doet iemand ervoor kiezen om diegene op Facebook te benaderen?
Oh maar dat kan nog veel gekker hoor, heb dat aan de hand gehad op een ander forum.
Daar was ik zomaar ineens een crimineel..
Er lopen wat debielen rond...
[...]
Dus een meningsverschil over politiek op een forum doet iemand ervoor kiezen om diegene op Facebook te benaderen?
Oh maar dat kan nog veel gekker hoor, heb dat aan de hand gehad op een ander forum.
Er lopen wat debielen rond...
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
zaterdag 17 december 2016 om 22:45
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 22:41:
[...]
in principe kan je alles zeggen als je maar geen nouschi bentJa of Meds. Want Nouschi en Meds posten toch verschrikkelijke kwetsende dingen. Schandalig het zou verboden moeten worden
[...]
in principe kan je alles zeggen als je maar geen nouschi bentJa of Meds. Want Nouschi en Meds posten toch verschrikkelijke kwetsende dingen. Schandalig het zou verboden moeten worden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 17 december 2016 om 22:47
quote:paulaner schreef op 17 december 2016 @ 22:45:
[...]
Huh? hoezo?
[...]
Huh? hoezo?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:43:
[...]
Nou ja dan kunnen we mekaar een hand geven he . Ik heb me ook vergist. Geeft niks hoor, vergissen is menselijk.Fijn om te lezen ik niet de enige ben.
[...]
Nou ja dan kunnen we mekaar een hand geven he . Ik heb me ook vergist. Geeft niks hoor, vergissen is menselijk.Fijn om te lezen ik niet de enige ben.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 17 december 2016 om 22:48
zaterdag 17 december 2016 om 22:49
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2016 @ 22:34:
[...]
Je hebt gelijk.
(Maar dit is wel weer precies dat kinderachtige meepraten van het Napraattopic, nu van mij. Ik zou eigenlijk nu moeten zeggen dat het juist heel normaal is om dreigpb's te sturen, stelletje schoolpleinkinderen)Ook naar jou bar?
[...]
Je hebt gelijk.
(Maar dit is wel weer precies dat kinderachtige meepraten van het Napraattopic, nu van mij. Ik zou eigenlijk nu moeten zeggen dat het juist heel normaal is om dreigpb's te sturen, stelletje schoolpleinkinderen)Ook naar jou bar?
zaterdag 17 december 2016 om 22:49
zaterdag 17 december 2016 om 22:51
quote:Bruise schreef op 17 december 2016 @ 22:48:
Wat voor soort bedreigingen moet ik me hier bij voorstellen? Want het klinkt allemaal wel heel naar. Nou ja wat ik schreef dus. Ik ben er verder niet anders van geworden hoor, maar het is wel raar te noemen dat zulke creaturen gewoon op een forum rond kunnen blijven lopen. Ik ben ook wel eens ergens mod geweest en ik kan je verzekeren dat ze bij mij echt meteen een perma IP ban forever had gekregen.
Wat voor soort bedreigingen moet ik me hier bij voorstellen? Want het klinkt allemaal wel heel naar. Nou ja wat ik schreef dus. Ik ben er verder niet anders van geworden hoor, maar het is wel raar te noemen dat zulke creaturen gewoon op een forum rond kunnen blijven lopen. Ik ben ook wel eens ergens mod geweest en ik kan je verzekeren dat ze bij mij echt meteen een perma IP ban forever had gekregen.
zaterdag 17 december 2016 om 22:51
quote:Enn schreef op 17 december 2016 @ 22:47:
[...]
Huh? hoezo?
Iets met een moderator de zijn eigen opgestelde regels aan zijn laars lapte, en toen ik daar over viel, en dat ook nog openbaar op dat forum aan de kaak stelde was de beer los.
Ik werd gebombardeerd tot crimineel, maar pas nadat ik een perma aan mijn broek kreeg.
Maar goed, er is zoiets als karma, en die komt altijd..
[...]
Huh? hoezo?
Iets met een moderator de zijn eigen opgestelde regels aan zijn laars lapte, en toen ik daar over viel, en dat ook nog openbaar op dat forum aan de kaak stelde was de beer los.
Ik werd gebombardeerd tot crimineel, maar pas nadat ik een perma aan mijn broek kreeg.
Maar goed, er is zoiets als karma, en die komt altijd..
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
zaterdag 17 december 2016 om 22:53
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 22:45:
ik log even uit er is een veganisme topic geopendJa doe maar want voordat jij perma omdat jij weer iets "offtopic" gepost hebt.
ik log even uit er is een veganisme topic geopendJa doe maar want voordat jij perma omdat jij weer iets "offtopic" gepost hebt.
zaterdag 17 december 2016 om 22:54
quote:_alice_ schreef op 17 december 2016 @ 22:51:
[...]
Ik zat ook al te kijken of Eindeloos een ban heeft Nee hoor, die krijgt ze niet. Ik en de drie anderen die die avond vergast werden op zo'n berichtje hebben onafhankelijk van elkaar de integrale inhoud naar de CM gemaild, maar ze deden er niks mee want het was niet op het forum gebeurd. Dus waarom zou ze dan nu ineens wel een ban krijgen.
[...]
Ik zat ook al te kijken of Eindeloos een ban heeft Nee hoor, die krijgt ze niet. Ik en de drie anderen die die avond vergast werden op zo'n berichtje hebben onafhankelijk van elkaar de integrale inhoud naar de CM gemaild, maar ze deden er niks mee want het was niet op het forum gebeurd. Dus waarom zou ze dan nu ineens wel een ban krijgen.