Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:51:

[...]

Nou ja wat ik schreef dus. Ik ben er verder niet anders van geworden hoor, maar het is wel raar te noemen dat zulke creaturen gewoon op een forum rond kunnen blijven lopen. Ik ben ook wel eens ergens mod geweest en ik kan je verzekeren dat ze bij mij echt meteen een perma IP ban forever had gekregen.

Niet? Ik wel, hoor. Heb een alarminstallatie laten aanleggen, hekken voor het huis met 220 volt erop, een wapen aangeschaft en de eerste weken had ik permanente politiebescherming, 24/7

quote:_alice_ schreef op 17 december 2016 @ 22:53:

Zonder dollen dreigen per mail, Facebook weet ik veel wat is een reden voor een permanente ban, vind ik dan.Vind ik ook maar helaas vind niet iedereen dat blijkbaar
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Het-groepje schreef op 17 december 2016 @ 22:49:

[...]

Ook naar jou bar?Ik heb gelukkig nog nooit een vervelende PB gehad. Ik krijg überhaupt geen PB's. Maar ik vind het heel vervelend dat andere mensen wel lastiggevallen zijn.
quote:Rhae schreef op 17 december 2016 @ 22:51:

Oh en bewijzen dat je snapt dat 'vrijheid van meningsuiting' iets anders betekent dan alle smurrie die uit je onderbuik omhoog komt borrelen ongefilterd de wereld in slingeren.

Nee, is hetzelfde.

Er staat niks van zulks op bijvoorbeeld de actueelpijler.

Helemaal niks.

Anders zou er wel op gemodereerd zijn.

Dan weet je dat.
Nou ja ik heb haar toch geblockt zeker na die ordinaire vieze opgeblazen lippen met piercing.
Bijna net zo vies van buiten als van binnen
Is de boel ontploft ? Zat er al in vanaf het moment dat de anti's er op af kwamen. Belachelijk dat dat weer zo lang kon door gaan. Ik begrijp dat Eindeloos iets bizars heeft geschreven ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:51:

[...]

Nou ja wat ik schreef dus. Ik ben er verder niet anders van geworden hoor, maar het is wel raar te noemen dat zulke creaturen gewoon op een forum rond kunnen blijven lopen. Ik ben ook wel eens ergens mod geweest en ik kan je verzekeren dat ze bij mij echt meteen een perma IP ban forever had gekregen.

Ja bedreigingen via FB begrijp ik. En dat jij die niet als enige hebt mogen ontvangen. Meer weet ik niet.

Ik heb dat weleens op andere forums zien gebeuren. Gelukkig zonder echt nare gevolgen.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 december 2016 @ 22:56:

[...]

Nee, is hetzelfde.

Er staat niks van zulks op bijvoorbeeld de actueelpijler.

Helemaal niks.

Anders zou er wel op gemodereerd zijn.

Dan weet je dat.

Oh verdulleme.

Maar patát is erg.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 december 2016 @ 23:00:

Is de boel ontploft ? Zat er al in vanaf het moment dat de anti's er op af kwamen. Belachelijk dat dat weer zo lang kon door gaan. Ik begrijp dat Eindeloos iets bizars heeft geschreven ?nee niks nieuws, maar haar fanclub vond dat er geen nare dingen gezegd zijn op de actueelpijler. Daar dachten anderen duidelijk anders over. Toen zei de fanclub: maar als dat zo was dan waren die mensen wel geband dus het is niet gebeurd. Toen noemde LV man en paard en liet zien wat voor leuke PB ze kreeg
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 december 2016 @ 23:00:

Is de boel ontploft ? Zat er al in vanaf het moment dat de anti's er op af kwamen. Belachelijk dat dat weer zo lang kon door gaan. Ik begrijp dat Eindeloos iets bizars heeft geschreven ?Dat laatste was al van eerder, dreigmails enzo.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:54:

[...]

Nee hoor, die krijgt ze niet. Ik en de drie anderen die die avond vergast werden op zo'n berichtje hebben onafhankelijk van elkaar de integrale inhoud naar de CM gemaild, maar ze deden er niks mee want het was niet op het forum gebeurd. Dus waarom zou ze dan nu ineens wel een ban krijgen.Nou lekker dan en daar moeten jullie het mee doen en zij komt hier met haar schijnheilige kop dom mee postten.
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 23:03:

[...]

nee niks nieuws, maar haar fanclub vond dat er geen nare dingen gezegd zijn op de actueelpijler. Daar dachten anderen duidelijk anders over. Toen zei de fanclub: maar als dat zo was dan waren die mensen wel geband dus het is niet gebeurd. Toen noemde LV man en paard en liet zien wat voor leuke PB ze kreeg

Het is ook zo'n lekker intelligent, empathisch, humoristisch, gezellig stelletje bij elkaar ook, hoor.

Het zijn nooit die forummers waarvan je denkt " gij ook, Brutus ? "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 23:03:

[...]

nee niks nieuws, maar haar fanclub vond dat er geen nare dingen gezegd zijn op de actueelpijler. Daar dachten anderen duidelijk anders over. Toen zei de fanclub: maar als dat zo was dan waren die mensen wel geband dus het is niet gebeurd. Toen noemde LV man en paard en liet zien wat voor leuke PB ze kreeg

Ik heb dat hele verhaal gemist, maar is het openbaren van PB's niet op ieder forum een "doodzonde" waar bijna overal wel een perma op staat?

Dat meen ik toch begrepen te hebben...

Of ben ik abuis..

Laat ik wel wezen, ik wens LV absoluut geen ban toe,, dus deze vraag is even ter mijn info..
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ga filmpje kijken, denk dat ik een ban aan de broek hebt, dus tot ziens
Volgens mij zit er sinds een paar maanden een nieuwe CM ik vind dat jullie die PB's daar nog maar weer eens een keer moeten neerleggen.
quote:paulaner schreef op 17 december 2016 @ 23:08:

[...]

Ik heb dat hele verhaal gemist, maar is het openbaren van PB's niet op ieder forum een "doodzonde" waar bijna overal wel een perma op staat?

Dat meen ik toch begrepen te hebben...

Of ben ik abuis..

Laat ik wel wezen, ik wens LV absoluut geen ban toe,, dus deze vraag is even ter mijn info..Geen pb's van hier maar op FB. En daar mag ik mee doen wat ik wil.
[quote]S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 23:11:

Volgens mij zit er sinds een paar maanden een nieuwe CM ik vind dat jullie die PB's daar nog maar weer eens een keer moeten neerleggen.[/quoete]

Ja klopt. Goed plan.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-12-2016 23:23
Reden: prive vete - ongepast
% gewijzigd
[...]
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
[...]

% gewijzigd
[...]

wow, waarom is hier niks mee gedaan, het is een expliciete bedreiging en er is een link met het forum, het forum wordt genoemd, je wordt aangesproken met je nick en diegene noemt haar eigen nick. Waarom vond de moderator dat ze uit het raam moest kijken?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-12-2016 23:24
% gewijzigd
quote:yasmijn schreef op 17 december 2016 @ 23:11:

[...]

Geen pb's van hier maar op FB. En daar mag ik mee doen wat ik wil.Ah, ja die tellen niet dan, dank je voor het antwoord.
O wow.
Life is short. Eat dessert first.
echt wow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven