Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:S-Meds schreef op 18 december 2016 @ 00:09:

ook best onthutsend dat deze persoon gewoon nog steeds rondforumt en ontkent dat ze schokkende dingen heeft gezegd in het vluchtelingentopic en daar ook nog in gesteund wordt door haar meelopers. waarom?Omdat zij niet een patatrecept post geplaatst heeft natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
LV waar ben je?
Ben bang dat ze een ban heeft. Is Yas er nog wel?
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 00:15:

Het halve forum leest hier mee, dus wissen heeft echt geen zin. Meelezers, meld u Ik was anders wel nét te laat om de daadwerkelijke dreigberichten te lezen. Maarrrr: het ontkennen van bepaalde uitspraken, die daarna fijntjes door iemand werden opgevist uit de krochten van het forum, heb ik wel meegekregen. Het discutabele was al wel bekend hier over de grens.
quote:Ttass30 schreef op 18 december 2016 @ 00:17:

Het wordt gewoon in stand gehouden door de mods zelf. Mijn topic is nog niet terug hoelaat ging ie eraf. Alsof er geen possitief geluid mag op de actuele pijler. Viva heeft al een blamage op hun conto betreft de 'donkere' mannen artikel.Daarom niet alleen. Er is veel en veel meer voorgevallen door de jaren heen.
Yep, Pink Ribbon staat me nog helder voor de geest bv.
quote:Kootsies schreef op 18 december 2016 @ 00:19:

Ben bang dat ze een ban heeft. Is Yas er nog wel?

LV heeft een ban. Rhae ook.

Ik ben er nog.

Ben bang dat ze een ban heeft. Is Yas er nog wel?natuurlijk ze gaan heus geen revolutie plegen
quote:Kootsies schreef op 18 december 2016 @ 00:21:

Yep, Pink Ribbon staat me nog helder voor de geest bv.Precies dat was schokkend!
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 00:15:

Het halve forum leest hier mee, dus wissen heeft echt geen zin. Meelezers, meld u

Meelezer meldt zich!

En zit nog met d'r ogen te knipperen en met d'r mond half open dankzij de vuiligheid die ze hier daarstraks voorbij zag komen.

Wal-ge-lijk.
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 00:21:

[...]

Ik ben er nog.ben jij het nieuwe bantopic?
quote:charlottew88 schreef op 18 december 2016 @ 00:18:

[...]

Omdat zij niet een patatrecept post geplaatst heeft natuurlijk.Het is dan ook friet, geen patat. Geen wonder dat men daarvoor geband wordt, ik werd bijna het land uitgezet toen ik bij een frietkot eens om patat vroeg.
Het topic "Wat een prachtig gebaar zeg" is teruggeplaatst op de pijler actueel. Wij verzoeken iedereen weer ON topic te gaan en gelieve niet op de man te spelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Topic is terug.
Ik ben vandaag wel weer wat wijzer geworden. Helaas. Hoe een leuk topic om zeep kan worden geholpen door een stel xenofoben, nadat ik eerst zo blij was dat er eens een keer een positief topic over een stel gastvrije Friezen was. Want over Friezen zijn een heleboel vooroordelen, dat ze stug zijn enzovoort.

Maar ja, een napraattopic, wel over gehoord, nooit aan meegedaan, persoonlijke bedreigingen, een ban aansmeren. Zal ik wel slapen vannacht....

Ben bang dat ze een ban heeft. Is Yas er nog wel? ik hoop het niet. Ik hoop dat LV irl sociaal bezig is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

Ik ben er nog.Huh? Wat heeft Rhae gezegd dan?
quote:S-Meds schreef op 18 december 2016 @ 00:21:

[...]

natuurlijk ze gaan heus geen revolutie plegenMwah.....
tassie je topic is terug
quote:Ttass30 schreef op 18 december 2016 @ 00:22:

Topic is terug.YES!
De zojuist geplaatste post in het moptopic moet wel de meest dieptrieste post zijn die ik hier van een mod gelezen heb.

Met andere woorden: "Nu weer lief spelen he"
Tjezus, wat vals

[...]

Ik ben er nog.Tjongejongejongejonge

[...]

Ik ben er nog.Je zult het wel uit de eerste hand hebben? Het bantopic is in elk geval nog niet bijgewerkt. Durven ze zeker niet...
quote:Ttass30 schreef op 18 december 2016 @ 00:23:

[...]

Huh? Wat heeft Rhae gezegd dan?

Het fraaie bericht wat ik heb mogen ontvangen is gewist. Ivm privé vete, wat het niet is.

Rhae heeft dat weer opgeduikeld en weer geplaatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven