Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Maccaron schreef op 18 december 2016 @ 16:38:

[...]

Bupzitten?

Zupbitten?Ik snap 'm ook niet...
Pubzitten
quote:BridgetteDubois schreef op 18 december 2016 @ 16:40:

[...]

Ik snap 'm ook niet... ik heb er wel 5x naar gekeken...
quote:[ :comput:message=25385963,noline]BridgetteDubois schreef op 18 december 2016 @ 16:40[/message]:

PubzittenOooooh!
quote:Philae2 schreef op 18 december 2016 @ 15:42:

[...]

Jullie lopen wel achter zeg.Niet iedereen is hier altijd online en krijgt alles mee.
Ik weet het niet hoor, verder dan die kom ik niet
quote:Maccaron schreef op 18 december 2016 @ 16:38:

[...]

Bupzitten?

Zupbitten?

Hop, ga jij 's ff gauw naar het associatiespeltopic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 18 december 2016 @ 16:42:

[...]

Hop, ga jij 's ff gauw naar het associatiespeltopic. ja,ik ga al.
quote:BridgetteDubois schreef op 18 december 2016 @ 16:42:

Ik weet het niet hoor, verder dan die kom ik niet Ik vond hem goed gevonden!
quote:Ttass30 schreef op 18 december 2016 @ 16:41:

[...]

Niet iedereen is hier altijd online en krijgt alles mee.Ik heb vaak het idee dat het gebeurt als ik er niet ben. Heel vaak als ik bij ga lezen is er ineens van alles gewist en hebben mensen bannen etc. Of zou het gewoon vaak 's avonds laat en 's nachts gebeuren?
quote:BridgetteDubois schreef op 18 december 2016 @ 16:44:

[...]

Ik heb vaak het idee dat het gebeurt als ik er niet ben. Heel vaak als ik bij ga lezen is er ineens van alles gewist en hebben mensen bannen etc. Of zou het gewoon vaak 's avonds laat en 's nachts gebeuren?Dat gevoel heb ik ook. En in het weekend lijkt het vaak erger dan doordeweeks. Het kan zomaar in elk topic ontsporen en ik mis werkelijk alle details. Maargoed,napraat lezen,paar vragen stellen en je weet weer genoeg.
quote:BridgetteDubois schreef op 18 december 2016 @ 16:44:

[...]

Ik heb vaak het idee dat het gebeurt als ik er niet ben. Heel vaak als ik bij ga lezen is er ineens van alles gewist en hebben mensen bannen etc. Of zou het gewoon vaak 's avonds laat en 's nachts gebeuren?

Ik heb ook niet veel meegekregen wat er in mijn topic gebeurt was gister, ik logde savonds weer in is mijn topic weg. In het weekend kan ik niet de hele dag met een scherm voor mijn neus zitten, dat is ook niet leuk voor mijn vriend doordeweeks is ie er namelijk niet en kan ik alles bijhouden.

Nu kijkt hij voetbal Ajax-psv dus nu mag het
quote:Ttass30 schreef op 18 december 2016 @ 16:47:

[...]

Ik heb ook niet veel meegekregen wat er in mijn topic gebeurt was gister, ik logde savonds weer in is mijn topic weg. In het weekend kan ik niet de hele dag met een scherm voor mijn neus zitten, dat is ook niet leuk voor mijn vriend doordeweeks is ie er namelijk niet en kan ik alles bijhouden.

Nu kijkt hij voetbal Ajax-psv dus nu mag het

Wel heel jammer dat je topic door al dat gezeik op een dood spoor lijkt te zitten nu. Heel fijn dat 'ze' dat dan voor elkaar hebben gekregen, terwijl het juist een soort jubeltopic had kunnen zijn, een mooi tegengeluid. Zonde hoor.
Dit topic is bijna vol komt dat effe goed uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 december 2016 @ 16:50:

[...]

Wel heel jammer dat je topic door al dat gezeik op een dood spoor lijkt te zitten nu. Heel fijn dat 'ze' dat dan voor elkaar hebben gekregen, terwijl het juist een soort jubeltopic had kunnen zijn, een mooi tegengeluid. Zonde hoor.Ja, echt zonde.

[...]

Wel heel jammer dat je topic door al dat gezeik op een dood spoor lijkt te zitten nu. Heel fijn dat 'ze' dat dan voor elkaar hebben gekregen, terwijl het juist een soort jubeltopic had kunnen zijn, een mooi tegengeluid. Zonde hoor.Je kon er op wachten. Ik heb toen alleen de OP gelezeb en de eerste paar lieve reacties. En toch had ik een voorgevoel.
Snap de opmerking van Philae ook niet zo.
quote:Maccaron schreef op 18 december 2016 @ 16:11:

[...]

Het wordt inderdaad steeds verwarrender

Feit blijft dat sommige dingen zoals dreigen en bedreigen absoluut niet kunnen.

Met die laatste zin ben ik het helemaal eens.

Maar sommige goden hebben de verkeerde aanbidders.

Kijk naar de film Life of Brian van Monty Python.

Die begint met Kerst en eindigt met Pasen.

Uit de oude doos en zwaar gedateerd. Een referendum en internet hadden ze in die tijd nog niet.

Zou Jan Roos misschien niet ook voor het Viva Forum..........
quote:Enn schreef op 18 december 2016 @ 16:51:

Dit topic is bijna vol komt dat effe goed uit.Een frisse nieuwe start! Bedenk jij eens iets leuks?

[...]

Wel heel jammer dat je topic door al dat gezeik op een dood spoor lijkt te zitten nu. Heel fijn dat 'ze' dat dan voor elkaar hebben gekregen, terwijl het juist een soort jubeltopic had kunnen zijn, een mooi tegengeluid. Zonde hoor.Je kon er op wachten.
Missie, ik beschuldig jou niet vals en al helemaal niet *alweer* want ik heb jou nog nooit ergens vals van beschuldigd. Jouw ware gezicht zag ik vannacht in deze post.quote:missie_m schreef op 18 december 2016 @ 01:14:

[...]

Hebben we het over het verhaal dat hier al jarenlang besproken word? Het verhaal dat ene forumster de andere forumster van FB flikkerde met de woorden die op napraat herhaalt werden door de forummer wat van FB werd geflikkerd? Hebben we het over dat verhaal? Is dat een oud of nieuw verhaal?

Het is het gezicht van iemand die niet snapt wat er zich afspeelt of doet alsof ze niet snapt wat er aan de hand is, en dat aangrijpt om zich weer eens lekker in de slachtofferrol te wentelen.

En over die oude koeien van jou, en dat er dan een hek geplaatst moet worden zodat ze niet keer op keer weer in die sloot vallen - dat is nou precies waar het hier aan schort. De mods hebben verzuimd een hek om die sloot te zetten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Ttass30 schreef op 18 december 2016 @ 16:57:

[...]

Je kon er op wachten.Ja, maar eigenlijk is het toch gewoon gekkenwerk dat je dit al verwacht van zo'n topic? Dat je er al rekening mee houdt dat het weer ontspoort? Er is goddorie al een topic waar ze volledig en straffeloos in los kunnen gaan, en dat is niet voor niks dat dat topic er is. Maar dat zal dan wel weer te simpel gedacht zijn of zo.
quote:Maccaron schreef op 18 december 2016 @ 16:53:

[...]

Een frisse nieuwe start! Bedenk jij eens iets leuks?

Zeker..

Quotes uit dit topic.

Ik sta wat dat betreft volkomen naast LV al heb ik er geen drol mee te maken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 december 2016 @ 17:00:

[...]

Ja, maar eigenlijk is het toch gewoon gekkenwerk dat je dit al verwacht van zo'n topic? Dat je er al rekening mee houdt dat het weer ontspoort? Er is goddorie al een topic waar ze volledig en straffeloos in los kunnen gaan, en dat is niet voor niks dat dat topic er is. Maar dat zal dan wel weer te simpel gedacht zijn of zo.Maar dit keer heeft de regering of gemeente niets gedaan. Maar de bewoners zelf van het dorp. Dat is toch hartstikke fijn? Dus ik dacht vast geen rede om te klagen.
Is jouw alarm trouwens ook aangesloten op de kerstboom, MIssie? Net als bij Zure Visgleuf? Zal wel een gezellige boel zijn bij jou in huis dan. Je wordt genoemd Missie, je wordt genoemd!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven