Lijf & Lijn alle pijlers

Bodytec - wie heeft ervaring ermee

17-12-2016 21:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er bekend met bodytec en wat is je ervaring hiermee?

Heeft het een meerwaarde om dit te doen?

Ben zelf aan het afvallen en sport paar keer per week met diverse groepslessen in de sportschool.

Zag dat hier in de buurt bodytec wordt gegeven en dat 20 minuten gelijk sta aan 3 uur sporten maar is ook rete duur.

Is het ze moeite waard of is het weg gegooid geld en hoeveel sessies pakken mensen gemiddeld (zag dat ze 10 ritten kaarten hebben. Dus ga je in totaal 10x of neem je meerdere kaarten wat ook weer financieel behoorlijk op kan lopen)
20 minuten kan natuurlijk niet gelijk staan aan 3 uur. Of je moet 3 uur duimen draaien
Dat idee had ik dus ook vandaar dat ik vraag naar mensen die ervaring ermee hebben
quote:vlekkebeest schreef op 17 december 2016 @ 21:59:

Dat idee had ik dus ook vandaar dat ik vraag naar mensen die ervaring ermee hebbenwat kosten 10 sessies? en wat kosten 10 keer 20 minuten sporten in je sportschool?
10 sessies, 299 euro? Aanbevolen 2 keer per week. En dan nog een starterspakket aanschaffen? 20 min is hetzelfde als 3u in de sportschool?

Wat denk je zelf, TO?
Life is short. Eat dessert first.
O, ergens gevonden voor 250 euro (10 sessies). Dat is een koopje.
Een training van 3 uur in 20 minuten proppen, dat is toch vragen om blessures?

Ik zou er niet eens over piekeren.
quote:doornroosje9 schreef op 17 december 2016 @ 22:32:

10 sessies, 299 euro? Aanbevolen 2 keer per week. En dan nog een starterspakket aanschaffen? 20 min is hetzelfde als 3u in de sportschool?

Wat denk je zelf, TO?o je valt er enorm van af in je portemonnee
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 22:37:

[...]

o je valt er enorm van af in je portemonneeHeel effectief dus.
Ik vraag om ervaringen van mensen die het gedaan hebben... niet om commentaar over de prijs.

Prijs hier in de buurt ligt overigs een stuk lager
Je bedoelt EMS. Ik zag het eens een presentatrice doen; ik dacht Chantal Janzen. Ze vond het erg zwaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Het is geen onzinbehandeling, maar nogal inspannend en duur. Je lichaam heeft altijd een bepaalde tijd nodig om te herstellen en sterker te worden dus daar hangt alles vanaf.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Is idd ems. Onder bodytec ook wel bekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven