Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 december 2016 om 23:03
quote:Alixane schreef op 18 december 2016 @ 22:46:
oke, het zal wel in den vergetelhheid (of het grote bannenbos!) verdwijnen. De redenen, de mods-argumentatie....all in de bermudadriehoek verschwunden?Nope niets nada
oke, het zal wel in den vergetelhheid (of het grote bannenbos!) verdwijnen. De redenen, de mods-argumentatie....all in de bermudadriehoek verschwunden?Nope niets nada
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 19 december 2016 om 09:40
maandag 19 december 2016 om 09:41
maandag 19 december 2016 om 09:50
maandag 19 december 2016 om 09:56
quote:Skaep schreef op 19 december 2016 @ 09:40:
Goedemorgen charlottew88,
Ik begrijp je heel goed hoor. Ik had dit zelf ook nooit van mezelf verwacht. Heel erg bedankt voor je reactie!
Liefs
Kaytlin
[...]
Goedemorgen charlottew88,
Ik begrijp je heel goed hoor. Ik had dit zelf ook nooit van mezelf verwacht. Heel erg bedankt voor je reactie!
Liefs
Kaytlin
[...]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 december 2016 om 10:01
quote:Rhae schreef op 19 december 2016 @ 09:41:
Nee zeg, die is zo nep. OP is aangepast en ze zegt zelf 'ik weet niet hoe ik berichten kan wijzigen hoor, dus ik heb niets aangepast'. Uhuh. Er waren meer mensen die dat opmerkten. En als je maar 1 woord wijzigt staat dat niet onder je bericht, dat je gewijzigd hebt.Nee lieve Rhae, ze heeft het originele bericht in het topic geplakt. Er staat echt ander half jaartje. Het bewijs is geleverd!
Nee zeg, die is zo nep. OP is aangepast en ze zegt zelf 'ik weet niet hoe ik berichten kan wijzigen hoor, dus ik heb niets aangepast'. Uhuh. Er waren meer mensen die dat opmerkten. En als je maar 1 woord wijzigt staat dat niet onder je bericht, dat je gewijzigd hebt.Nee lieve Rhae, ze heeft het originele bericht in het topic geplakt. Er staat echt ander half jaartje. Het bewijs is geleverd!