Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ah kut. Vrij snel dus al. De eerste 3 woorden gingen goed.
quote:Rhae schreef op 19 december 2016 @ 10:03:

Ik ga dit roze olifantje stukje voor stukje opeten om te kijken wanneer er onderaan een wijziging komt te staan.nu
Misschien heeft iedereen er over heen gelezen, ik bedoel wie schrijft er nou *ander half jaartje*
Oh het gaat over dit topic

Ik ben 25 hij is 60
quote:_Inkie_ schreef op 19 december 2016 @ 10:07:

Misschien heeft iedereen er over heen gelezen, ik bedoel wie schrijft er nou *ander half jaartje*

Ik wilde nét iets dergelijks schrijven.

Maar die ander stond er eerst niet he.

Een domme toevoeging vervanging.
quote:_Inkie_ schreef op 19 december 2016 @ 10:07:

Anderhalf jaar, desnoods met spatie

Een half jaartje
Je bent zelf een theepot
Toch jammer dat er niemand hapt ip de tumor.
quote:_Inkie_ schreef op 19 december 2016 @ 10:08:

Oh het gaat over dit topic

Ik ben 25 hij is 60Dank!
Life is short. Eat dessert first.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 19 december 2016 @ 10:16:

Toch jammer dat er niemand hapt ip de tumor.Ieuw.
quote:Rhae schreef op 19 december 2016 @ 09:41:

Hoi trouwens, ik ben weer terug uit ballingschap.Welkom terug
quote:SuzanneSuus schreef op 19 december 2016 @ 09:57:

[...]

Waarom niet?

Logica, dit accepteer je toch niet,

Kiezen tussen kind of nieuwe vriend, lijkt mij geen heel moeilijke keuze..

Of ik ben gek, wat natuurlijk een heel goede optie is.

Het kan best echt zijn hoor, maar dan heb je wel heel erg lang onder een heel erg zware steen gelegen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 12:12:

Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Niet kinderachtig ; heel logisch.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Idem hier.

Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Inderdaad niet kinderachtig.
Ik heb me niet in kunnen houden.

Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Nee niet kinderachtig logisch dat je dat wil. Maar doe maar niet want anders heb jij de ban en zij kan door blijven posten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2016 @ 12:30:

Ik heb me niet in kunnen houden.Ik wel ik wilde haar daar eigenlijk quoten en posten ach zolang het maar geen gelukzoeker is toch dan maakt het grote leeftijdsverschil niet uit toch?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Niets kinderachtigs aan.
Ik mis de laatste tijd alle rellen hier, maar ik bergijp ik nou uit de berichten dat er mensen zijn bedreigd en dat diegene mag doorposten, terwijl anderen wel een ban krijgen?! Dat moet toch niet kunnen...
quote:charlottew88 schreef op 19 december 2016 @ 12:37:

[...]

Ik wel ik wilde haar daar eigenlijk quoten en posten ach zolang het maar geen gelukzoeker is toch dan maakt het grote leeftijdsverschil niet uit toch?Ik heb een prachtige sneer te pakken van Tampontouwtje, ook al zo'n aardig type.
quote:MissJodiF schreef op 19 december 2016 @ 12:41:

Ik mis de laatste tijd alle rellen hier, maar ik bergijp ik nou uit de berichten dat er mensen zijn bedreigd en dat diegene mag doorposten, terwijl anderen wel een ban krijgen?! Dat moet toch niet kunnen...Ja dat heb je goed begrepen. Het moet inderdaad niet kunnen. Maar helaas gebeurt het wel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2016 @ 12:45:

[...]

Ik heb een prachtige sneer te pakken van Tampontouwtje, ook al zo'n aardig type.Ik zag het ja
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2016 @ 12:45:

[...]

Ik heb een prachtige sneer te pakken van Tampontouwtje, ook al zo'n aardig type.

Ik zag 'm.

Práchtig was 'ie.

Ik zag dat je 'm beloond hebt ook.
quote:charlottew88 schreef op 19 december 2016 @ 12:49:

[...]

Ja dat heb je goed begrepen. Het moet inderdaad niet kunnen. Maar helaas gebeurt het wel.Bizar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven