Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 december 2016 om 11:26
quote:SuzanneSuus schreef op 19 december 2016 @ 09:57:
[...]
Waarom niet?
Logica, dit accepteer je toch niet,
Kiezen tussen kind of nieuwe vriend, lijkt mij geen heel moeilijke keuze..
Of ik ben gek, wat natuurlijk een heel goede optie is.
Het kan best echt zijn hoor, maar dan heb je wel heel erg lang onder een heel erg zware steen gelegen.
[...]
Waarom niet?
Logica, dit accepteer je toch niet,
Kiezen tussen kind of nieuwe vriend, lijkt mij geen heel moeilijke keuze..
Of ik ben gek, wat natuurlijk een heel goede optie is.
Het kan best echt zijn hoor, maar dan heb je wel heel erg lang onder een heel erg zware steen gelegen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
maandag 19 december 2016 om 12:18
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 12:12:
Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Niet kinderachtig ; heel logisch.
Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Niet kinderachtig ; heel logisch.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 19 december 2016 om 12:23
maandag 19 december 2016 om 12:26
Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Inderdaad niet kinderachtig.
Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Inderdaad niet kinderachtig.
maandag 19 december 2016 om 12:33
Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Nee niet kinderachtig logisch dat je dat wil. Maar doe maar niet want anders heb jij de ban en zij kan door blijven posten.
Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Nee niet kinderachtig logisch dat je dat wil. Maar doe maar niet want anders heb jij de ban en zij kan door blijven posten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 december 2016 om 12:37
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2016 @ 12:30:
Ik heb me niet in kunnen houden.Ik wel ik wilde haar daar eigenlijk quoten en posten ach zolang het maar geen gelukzoeker is toch dan maakt het grote leeftijdsverschil niet uit toch?
Ik heb me niet in kunnen houden.Ik wel ik wilde haar daar eigenlijk quoten en posten ach zolang het maar geen gelukzoeker is toch dan maakt het grote leeftijdsverschil niet uit toch?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 december 2016 om 12:40
maandag 19 december 2016 om 12:45
quote:charlottew88 schreef op 19 december 2016 @ 12:37:
[...]
Ik wel ik wilde haar daar eigenlijk quoten en posten ach zolang het maar geen gelukzoeker is toch dan maakt het grote leeftijdsverschil niet uit toch?Ik heb een prachtige sneer te pakken van Tampontouwtje, ook al zo'n aardig type.
[...]
Ik wel ik wilde haar daar eigenlijk quoten en posten ach zolang het maar geen gelukzoeker is toch dan maakt het grote leeftijdsverschil niet uit toch?Ik heb een prachtige sneer te pakken van Tampontouwtje, ook al zo'n aardig type.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 19 december 2016 om 12:49
quote:MissJodiF schreef op 19 december 2016 @ 12:41:
Ik mis de laatste tijd alle rellen hier, maar ik bergijp ik nou uit de berichten dat er mensen zijn bedreigd en dat diegene mag doorposten, terwijl anderen wel een ban krijgen?! Dat moet toch niet kunnen...Ja dat heb je goed begrepen. Het moet inderdaad niet kunnen. Maar helaas gebeurt het wel.
Ik mis de laatste tijd alle rellen hier, maar ik bergijp ik nou uit de berichten dat er mensen zijn bedreigd en dat diegene mag doorposten, terwijl anderen wel een ban krijgen?! Dat moet toch niet kunnen...Ja dat heb je goed begrepen. Het moet inderdaad niet kunnen. Maar helaas gebeurt het wel.
maandag 19 december 2016 om 12:50
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2016 @ 12:45:
[...]
Ik heb een prachtige sneer te pakken van Tampontouwtje, ook al zo'n aardig type.Ik zag het ja
[...]
Ik heb een prachtige sneer te pakken van Tampontouwtje, ook al zo'n aardig type.Ik zag het ja