Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:charlottew88 schreef op 19 december 2016 @ 14:37:

[...]

Ja dat was wel te verwachten BGB heeft een opmerking gemaakt tegen een favoriet van sommige hier op het forum. En dat kan natuurlijk niet. Niet iedereen kan eindeloos opmerkingen blijven maken en daar mee wegkomen.Kan me dat zo goed voorstellen van BGB. Ik had ook moeite op m'n handen te blijven zitten maar ja, dat hou je niet eindeloos vol...
quote:feow schreef op 19 december 2016 @ 15:56:

[...]

Jij bofkont.

Ik wilde vanavond de liefde bedrijven met mijn wettige echtgenoot maar na een blik op de plista heb kan ik mijn tampons niet meer met onschuldige blik bekijken. En dat mixt zich in mijn hoofd tot een eng soepje waarin mijn eerdergenoemde wettige echtgenoot steeds meer op prins Charles gaat lijken.

God, ja, de Tampongate van Charles

Mwah....ik snap je wel nu, zou van mij ook niet meer zo nodig hoeven.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 19 december 2016 @ 16:24:

[...]

Iets met dat de intentie niet telt maar het resultaat. En dat eindeloze intenties niet top zijn. Ofzo.

Nou. Denken kan ik niet meer. Dus ik beroep me op ontoerekeningsvatbaar.

Die met die hoofdletters op dat topic komt meook bekend voor.

Je zei iets van: nee, jouw intenties zijn altijd zo goed.

Zoiets
quote:yasmijn schreef op 19 december 2016 @ 16:27:

[...]

ZoietsPff. Tijdelijke alzheimer
quote:Kootsies schreef op 19 december 2016 @ 16:25:

[...]

Kan me dat zo goed voorstellen van BGB. Ik had ook moeite op m'n handen te blijven zitten maar ja, dat hou je niet eindeloos vol... Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 19 december 2016 @ 16:17:

[...]

Iets over eindeloze normen en waarden.oh mag dat niet? ze treden zelf niet op dus dan is het toch niet raar dat anderen vragen stellen aan jeweettoch?
quote:charlottew88 schreef op 19 december 2016 @ 16:30:

[...]

Ik ook.Sloeg nergens op van dat vieze touwtje.
quote:yasmijn schreef op 19 december 2016 @ 16:27:

[...]

ZoietsO? dat is erg? Gisteren gingen er veel ergere teksten over en weer op het mooie gebaar topic, is niet op ingegrepen alleen toen LV haar mailbox openbaar ging maken
quote:SuzanneSuus schreef op 19 december 2016 @ 09:24:

Is er eigenlijk nog contact geweest met de CM over afgelopen weekend? Ik denk dan aan bijv Yasmijn, LadyV, Leo?

Yasmijn is er toch? LadyV kreeg een ban wegens het plaatsen van een FB-privemail, daar houden we niet van, toch?...daarvoor werd een tijd geleden iemand gepermaband remember?) ....en Yellow kreeg ook een ban. Eindeloos was er niet, loep haar maar, op desbetreffend topic had zij niks geschreven (op een kleine post na), ook lees ik al maanden géén ene letter richting LV, maar zij word nu anno dec, 2016 wel massaal afgemaakt "door de goedheilige-harten" vanwege een scheldmail uit 2015 die in napraat35 door LV zelf werd aangehaald, een bericht dat toendertijd niet eens werd gewist ondanks ik er om vroeg omdat ik daar 'zomaar' werd uitgescholden door LV. LV noemde daar ook het scheldwoord dat werd gebruikt, ik las niks over een trauma. En nu zitten we in napraat74.

Racisme is foute boel. Een scheldmail schrijven ook. Massaal iemand "afmaken" of oproepen iemand massaal te negeren vanwege één scheldmail (waarvan ze vast spijt heeft) is óók foute boel.

ps. ze waren voorheen forumvriendjes als ik het goed heb begrepen, ze zaten bij elkaar op FB, dan is er mi geen sprake van racisme maar van grote boosheid op elkaar. Wat niet wil zeggen dat er zo'n mail geschreven moet worden, maar haar beschuldigen van racisme op een topic waar ze niet eens aanwezig was is ook zeker niet in orde.
LOEP ME MAAR aub.
Is die spijt betuigt?
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 16:32:

[...]

O? dat is erg? Gisteren gingen er veel ergere teksten over en weer op het mooie gebaar htopic, is niet op ingegrepen alleen toen LV haar mailbox openbaar ging maken
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 19 december 2016 @ 16:36:

Is die spijt betuigt?Iemand schreef het hier gisteren of eergisteren zelf dat Eindeloos vond dat het geen schoonheidsprijs verdiende.
LOEP ME MAAR aub.
Was het een scheldmail of een dreigmail?
Oh serieus.

Dat je mensen bedreigt is fout,

Punt

Punt

Punt

Geen maar, geen mits, geen tenzij. Ga nou toch gauw.
quote:Phaedra_ schreef op 19 december 2016 @ 16:39:

Was het een scheldmail of een dreigmail?LV noemde het op napraat35 zelf een scheldkannonade. En dat bericht staat er nog steeds.
LOEP ME MAAR aub.
Ik vind iemand negeren of openbaar maken na zo'n scheldmail helemaal geen foute boel. Kom nou. Dreigementen ga je niet vergeven.....
quote:missie_m schreef op 19 december 2016 @ 16:35:

[...]

Yasmijn is er toch? LadyV kreeg een ban wegens het plaatsen van een FB-privemail, daar houden we niet van, toch?...daarvoor werd een tijd geleden iemand gepermaband remember?) ....en Yellow kreeg ook een ban. Eindeloos was er niet, loep haar maar, op desbetreffend topic had zij niks geschreven (op een kleine post na), ook lees ik al maanden géén ene letter richting LV, maar zij word nu anno dec, 2016 wel massaal afgemaakt "door de goedheilige-harten" vanwege een scheldmail uit 2015 die in napraat35 door LV zelf werd aangehaald, een bericht dat toendertijd niet eens werd gewist ondanks ik er om vroeg omdat ik daar 'zomaar' werd uitgescholden door LV. LV noemde daar ook het scheldwoord dat werd gebruikt, ik las niks over een trauma. En nu zitten we in napraat74.

Racisme is foute boel. Een scheldmail schrijven ook. Massaal iemand "afmaken" of oproepen iemand massaal te negeren vanwege één scheldmail (waarvan ze vast spijt heeft) is óók foute boel.

ps. ze waren voorheen forumvriendjes als ik het goed heb begrepen, ze zaten bij elkaar op FB, dan is er mi geen sprake van racisme maar van grote boosheid op elkaar. Wat niet wil zeggen dat er zo'n mail geschreven moet worden, maar haar beschuldigen van racisme op een topic waar ze niet eens aanwezig was is ook zeker niet in orde. Dus MissieM, jij weet precies hoe de vork in de steel zit maar je was overal niet bij?
Missie, het was niet eens een 'gewone' scheldmail, het waren echte dreigmails. En over dat spijt hebben, heb ik grote twijfels hoor.

Ik begrijp heel goed waarom LV de inhoud hier geplaatst heeft. Dat vergeet je niet zomaar, denk ik. Hetzelfde over de anderen die zulke dreigmails gekregen hebben.
Life is short. Eat dessert first.
Feow, jij en je man schelen toch ook heel veel jaren? Want ik lees je net iets schrijven over je oma en opa.
OMG Missie je hebt werkelijk geen idee waar het over gaat.
quote:missie_m schreef op 19 december 2016 @ 16:35:

[...]

ps. ze waren voorheen forumvriendjes als ik het goed heb begrepen, ze zaten bij elkaar op FB, dan is er mi geen sprake van racisme maar van grote boosheid op elkaar. Wat niet wil zeggen dat er zo'n mail geschreven moet worden, maar haar beschuldigen van racisme op een topic waar ze niet eens aanwezig was is ook zeker niet in orde.

noted: van Missie is er geen sprake van racisme als je iemand uitmaakt voor dobbernegerhoer.

Edit: en iemand bedreigen valt onder grote boosheid.

Jaja
Tjezus, wat vals
Ah dreigmails. Al kwam ze kruipend op d'r knieën d'r excuses aanbieden, ze had er van mij in mogen stikken.
quote:MevrouwJack schreef op 19 december 2016 @ 16:43:

[...]

noted: van Missie is er geen sprake van racisme als je iemand uitmaakt voor dobbernegerhoer.

Edit: en iemand bedreigen valt onder grote boosheid.

JajaAch joh, die spuit elf was er geeneens bij maar weet precies hoe de vork en de steel.
Wat is eigenlijk een dobbernegerhoer?...
quote:Bruise schreef op 19 december 2016 @ 16:42:

Feow, jij en je man schelen toch ook heel veel jaren? Want ik lees je net iets schrijven over je oma en opa.

Ik ben mijn oma niet!

Mijn man is bijna vier jaar jonger dan ik ben, maar lijkt niet op een tampon.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven